נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תהליך התחדשות עירונית

Free-Photos / Pixabay

פרויקטים של התחדשות עירונית מתבצעים בכל רחבי הארץ, כאשר ישנה חברה אחת אשר מובילה את הענף – ללא עוררין. כל הפרטים אודות תהליך התחדשות עירונית – במאמר הבא.

תהליך התחדשות עירונית

תהליך התחדשות עירונית הפך בעשור האחרון לפתרון הטוב ביותר בעבור מצוקת הדיור של מדינת ישראל, וזאת לאור שורה ארוכה של פרויקטים אשר נכנסים תחת הקטגוריה של התחדשות עירונית. הפרויקטים המרכזיים אשר הציבור מכיר ויודע עליהם הם תמ"א 38 וכן פינוי בינוי, כאשר ע"פ ההערכות בשנים הקרובות ממשלת ישראל תאיץ את פיתוח הפרויקטים הללו בכדי לבנות בניינים חדשים, לחזק את הישנים ולהעניק לציבור אפשרויות דיור חדשות אשר לא נראו בעבר, בשל מצוקת הדיור והקרקע. יחד עם זאת, מדובר בתהליך מורכב ביותר אשר מצריך התקשרות עם חברה מקצועית לתחום, וזאת בשל אין ספור חסמים בירוקרטים וכן הבנה מעמיקה בשוק הנדל"ן אשר מצוי בתסיסה רבה, ועל כן אם אתם שוקלים להתחיל פרויקט של התחדשות עירונית ומתלבטים באיזו חברה לבחור, אנו גאים להציג לכם את החברה המובילה כיום בענף של התחדשות עירונית – אנגלאינווסט.

בית מדומה

תהליך התחדשות עירונית באמצעות קבוצת אנגלאינווסט

כאמור, שוק הנדל"ן התוסס של ישראל חווה בעשור האחרון שינוי משמעותי, עת נכנסו חברות מובילות בתחומן אשר מובילות, מתכננות ומיישמות פרויקטים של התחדשות עירונית, בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, לאור העובדה כי מדובר בענף פרוץ בו עוסקים לא מעט חובבנים אשר אין עליהם פיקוח מספק, ישנה חשיבות להתקשרות עם חברה מובילה בתחומה אשר יש לה מוניטין וניסיון בתחום, כמו גם כזו אשר הצליחה להשלים מספר פרויקטים של התחדשות עירונית, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הפרויקט שלכם יתנהל כהלכה ותחת שימת דגש על שקיפות מלאה, נדבך משמעותי מאוד בתהליך אשר עשוי לקחת לא מעט שנים, בהתאם להחלטות רגולטוריות של וועדות התכנון והבנייה. לצערנו, אנו שומעים לא מעט בתקשורת אודות חברות אשר הבטיחו הרים וגבעות בעבור דיירים, אולם בפועל הפרויקט נתקע באמצע או אפילו לא התחיל, מה שגרר עיכוב משמעותי בזמנים וכן עוגמת נפש לא קטנה. אולם, חברה אשר מובילה את הענף ומספקת תהליך מקצועי ומיומן של התחדשות עירונית הינה קבוצת אנגלאינווסט אשר נחשבת לחוד החנית, ולא בכדי. החברה, בעלת מוניטין של מעל ל 35 שנים בענף היא בעלת מומחיות בפרויקטים של התחדשות עירונית אשר כוללים ביצוע תמ"א 38 וכן התחדשות עירונית, כל זאת בפריסה ארצית וברמת שביעות רצון גבוהה ביותר, כפי שעלה מסקרים אותה ביצעה החברה בכדי לחתור לשיפור השירות. באמצעות הצוות המקצועי של החברה אשר מורכב ממומחים לשוק הנדל"ן והתחדשות עירונית בפרט תוכלו לקבל מעטפת מקצועית החל משלב התכנון ועד לביצוע. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ניתן ליצור קשר במספר 072-3926572.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין