נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשחק פוקר – המדריך המקוצר

פּוֹקֶר

פוקר הוא ללא ספק אחד המשחקים הכי פופולריים כיום. החל ממשחקי ידידות בין חברים בערב גיבוש מהנה, דרך אפליקציות ואתרים מצוינים למשחק פוקר מכל מקום בעולם, ועד טורנירים ענקיים – פוקר מגיע בהרבה צורות. החלטתם להתחיל לשחק פוקר? או שאולי אתם כבר משחקים תקופה ארוכה אבל שואפים להתמקצע? הגעתם למקום הנכון! במדריך המקוצר הזה נסביר לכם כיצד משחקים. בנוסף תקבלו את מידע וטיפים חשובים – איך לשחק פוקר בצורה הטובה ומהנה ביותר?

 

החוקים והכללים

לפני שמתחילים לשחק חשוב מאד להכיר את החוקים השונים לעומק. נתעמק תחילה בחוקים הפוקר. במידה ותרצו להעמיק עוד תוכלו למצוא עוד מידע מצוין פה פוקר חוקים מדריך מלא. חשוב להבין את כל החוקים וגם לדעת היטב איזה יד הכי חזקה ומה סדר הידיים בפוקר. חשוב גם לדעת מה הם חוקי ההימורים השונים וכיצד מתנהל הסבב עצמו.

נתייחס לחוקים המרכזיים בפוקר בסגנון טקסס הולדם שכן הוא הסגנון הנפוץ ביותר כיום. בטקסס הולדם על כל שחקן להרכיב את היד החזקה ביותר. היד של השחקן תהיה מורכבת בסופו של דבר מחמישה קלפים. חלק מהקלפים הם קלפים שיתופיים, כלומר הם פתוחים על השולחן, ועל השחקנים להשתמש בהם כדי להרכיב, יחד עם הקלפים הסגורים שיש להם ביד, את היד הטובה ביותר שהם יכולים.

במהלך הסבב ניתן יהיה להחליף את הקלפים עם קלפים אחרים מהקופה, בהתאם לחוקי המשחק. בנוסף בכל תור יכול השחקן להמר, להשוות את ההימור, לעלות את ההימור או לפרוש. במידה ויש כבר הימור על השולחן, על מנת להישאר במשחק, אתם חייבים לפחות להשוות לסכום הקיים. כל שחקן מהמר בתורו כאשר סדר ההימור נקבע על ידי סדר הישיבה בשולחן בהתאם למיקום של המחלק.

 

כיצד תוכלו להפוך לשחקני פוקר מעולים?

מעבר להכרת הכללים והחוקים לעומק כדי להתמקצע בפוקר ולהפוך לשחקנים מצוינים יש עוד כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון

  • אסטרטגיות חשיבה בפוקר – פוקר הוא משחק של חשיבה אסטרטגית ויש להתייחס אליו ככזה. כלומר צריך להתייחס אליו בכובד ראש. תמיד לנסות ולהעריך את השחקנים שיושבים מולכם, לחשוב היטב מה יכולות להיות הידיים שיש להם, לבחון את אופן ההתנהלות וההתנהגות שלהם ולהמר בצורה חכמה שתוכל לגרום לכם לנצח.
  • תקלפו הרבה ידיים – לא כל יד צריך לשחק. למעשה שחקני פוקר טובים ומנוסים מקפלים הרבה ידיים ונכנסים לסיבוב רק כשיש להם יד טובה באמת, או מסיבה אחרת, אך צריך סיבה טובה. כך אתם יכולים להשקיע את הכסף ואת האנרגיות שלכם בצורה מחושבת, חכמה ולא אימפולסיבית.
  • פוקר פייס – שחקני פוקר טובים חייבים פוקר פייס מעולה. אפשר אפילו להתאמן עליו בבית, עד שתסמכו על עצמכם שאתם לא מראים את התגובה שלכם – התרגשות או אכזבה – על הפנים שלכם או בשפת הגוף.

אז עקבו אחר ההצעות במדריך זה, שחקו בחכמה ובכיף ותהנו מכל רגע!

משחק פוקר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
שמן
האם שמן CBD נחשב סם?

סי בי די הרכיב המיוחד הסי בי די הוא אחד משני המרכיבים המרכזיים והחשובים ביותר בצמח הקנאביס, כאשר אנו