נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התהליך ההורמונאלי במהלך אורגזמה

אישה לפני אורגזמה

כולנו נפגשנו עם המילה "הורמונים" בשיעור מדעים אי שם בכיתה ה', או בשיעור חינוך מיני באותה השנה. בגילאים אלו המילה נשמעת כמו משהו רחוק ולא ברור, אולם עם הגיל וההתבגרות מגיעה גם ההבנה שההורמונים הם חלק בלתי נפרד מכל מה שקורה לנו – הופעת פצעונים, שינויים במצב הרוח, איחור או הקדמה של המחזור, וכן – גם בחיי המין שלנו. במאמר זה נדבר על התהליך ההורמונאלי במהלך אורגזמה.

 

אורגזמה היא לא מילה גסה

אז נכון, פעם המילה אורגזמה היתה על גבול האסורה לשימוש בציבור. בעבר כל נושא יחסי המין, האוננות והאורגזמה היו בגדר הנושאים שאין לדבר עליהם, אבל היום הפתיחות לנושאים האלו עוזרת מאוד להבין אותם לעומק, ובעקבות כך מסייעת לאנשים רבים להעצים את חיי המין שלהם באופן מובהק.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Hzu11GrFuqo

 

אז מהי אורגזמה ומתי אנחנו מגיעים אליה?

אז אורגזמה היא מצב של פורקן מיני המלווה בתחושות עזות של עונג ואף מתבטאת בגניחות והתכווצויות שרירים.

אל האורגזמה אפשר להגיע דרך קיום יחסי מין, אוננות ובמקרים נדירים גם בזמן שינה, מצב הנקרא קרי לילה. האורגזמה היא השיא של המגע המיני, בין אם ביחסי מין ובין אם באוננות. גם במקרים שבהם נוצר מגע מיני שלא לצרכי רבייה וגם במצבים שבהם המגע המיני הוא כן לצרכי רבייה, האורגזמה היא המטרה של ההזדווגות והאוננות. רק באמצעות האורגזמה הגברית יגיע מצב של שפיכה שיאפשר כניסה להיריון.

 

הגענו לחלק שלשמו התכנסנו – התהליך ההורמונאלי במהלך אורגזמה.

בזמן קיום יחסי מין, אוננות או חלום רטוב הגוף מאיץ את קצב הלב והנשימות, זאת בעקבות התעוררות והתרגשות של הגוף בעקבות הפעולות המענגות. התעוררות זו שבעקבותיה מואצים קצב הלב והנשימות, גורמת להורמונים שונים להיות מופרשים אל תוך מחזור הדם. התהליך הזה למעשה מכין את הגוף לקראת הגעתה של האורגזמה.

כשהגוף מכונס ולחץ הדם מתגבר, שלב האורגזמה יגיע ואיתו פורקן של שניות בודדות עד שניות ארוכות. תחושת האורגזמה תתחיל לדעוך לאחר כדקה, ועם התפוגגותה יחזרו לאט לאט פעימות הלב והנשימות שלנו לקצב הטבעי שלהן.

 

מה עושה מי שלא מצליח להניע את הגוף לקראת מצב של אורגזמה?

אחרי שהבנו מה התהליך ההורמונאלי במהלך אורגזמה, נשאלת השאלה מה עושה מי שלא מצליח להניע את הגוף לקראת מצב של אורגזמה.

אנשים רבים חווים קושי גדול בזמן יחסי מין או אוננות, והם נתקלים בבעיות כמו אין אונות או חוסר חשק. אנשים כאלו כדאי שיכירו את חברת נטורל ויאגרה.

חברת נטורל ויאגרה מציעה מגוון תחליפי ויאגרה טבעיים ומוצרים נוספים כמו סיאליס, לויטרה וקמגרה, המסייעים להתמודדות עם אותן הבעיות. התרופות מאושרות לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי, ואין כל צורך במרשם על מנת לרכוש אותן.

אהבתם? אולי תאהבו גם את המאמר : כמה פעמים בשבוע מומלץ לשכב 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
שמן
האם שמן CBD נחשב סם?

סי בי די הרכיב המיוחד הסי בי די הוא אחד משני המרכיבים המרכזיים והחשובים ביותר בצמח הקנאביס, כאשר אנו