נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן להגדיל את הפין ללא ניתוח?

פִּין

ככל שגברים מתבגרים, גודל הפין שלהם עשוי להצטמצם בשל מגוון גורמים ובו זמנית להפוך יותר ויותר קריטי עבורם. מחלוצ שונות, סרטן הערמונית ומצבים רפואיים אחרים יכולים לגרום לירידה בגודל וברוחב. מעבר לכך, יש גברים שפשוט לא מרוצים מהגודל הטבעי שלהם, בלי קשר למצבם הבריאותי.

לכן, גברים רבים מחפשים דרכים להגדיל את הפין שלהם מבלי להיכנס לחדר ניתוח. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לא ניתוחיות להגדיל את הפין.

 

כמוסות הפלא

השימוש בכמוסות להגדלת הפין הפך ליותר ויותר פופולרי. כמוסות אלו מכילות מרכיבים טבעיים כגון עשבי תיבול, ויטמינים ומינרלים אשר מאמינים כי הם יעילים בהגדלת גודל הפין. רבות מהקפסולות הללו אף מסוגלות להגדיל את גודל הפין במספר מילימטרים עד סנטימטרים.

עם זאת, הטענות הללו אינן ניתנות להוכחה מדעית והן כמובן משתנות מגבר לגבר ותלויות במשתנים רבים, בין היתר בשימוש נכון והקפדה על מריחה לפי הוראות השימוש.

 

שימוש בקרם

קרמים להגדלת הפין זמינים גם כיום גם באינטרנט, כך שקל מאד להשיג אותם. קרמים אלו מורחים באופן מקומי על הפין כדי להגביר את זרימת הדם ולעורר צמיחת רקמות. למרות שהצמיחה לא צפויה ומשתנה וגודל הגדילה לא קבוע במצב רפוי, הגדלת איבר המין בזמן זקפה באה לידיי ביטוי משמעותית.

 

אנדרו פינס

אמרת הגדלת הפין? אמרת אנדרו פינס. אנדרו פינס להגדלת הפין היא שיטה נוספת שהופכת יותר ויותר פופולרית. מכשיר אנדרו פינס הוא מכשיר דיסקרטי לחלוטין כך שאתה יכול להשתמש בו במהלך היום, לעבודה, לאימון ובעצם לכל מקום. מומלץ ללבוש את המוצר כ3-4 שעות ביום.

בדרך כלל לא משתמשים במכשיר לבדו אלא, בשילוב עם טיפולים אחרים כגון קרמים או משאבות ואקום בכדי לקבל תוצאות אפילו מרשימות יותר. כמובן שאין זו חובה.

 

תותב ענק ורוטט להארכת האיבר

לבסוף, תותב רוטט ענק להארכת הפין זמין גם הוא באינטרנט. תותב זה הנו חלול ומחדירים אליו את הפין. ולאחר מכן התותב רוטט במהירויות גבוהות כדי לעורר צמיחת רקמות. נאמר כי תותבות אלו מסוגלות להגדיל את גודל הפין ואף לעבות אותו משמעותית. עם זאת, ייתכן שתוצאות אלו אינן קבועות וייתכן שיהיה צורך להחליף את הסוללות לאחר מספר חודשים – תלויי בתדירות השימוש במוצר כמובן.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, קיימות בשוק מספר שיטות לא ניתוחיות להגדלת הפין. בעוד שחלק מהשיטות הללו עשויות להגדיל את גודל הפין באופן זמני, חשוב להיות מודע לכך שהשפעות אלו משתנות מאדם לאדם ותלויות רבות בקביעות הטיפול. בנוסף, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לכל סוג של הגדלת הפין.

לפני שעוברים כל סוג של הליך הגדלת איבר המין, חשוב לדבר עם רופא כדי לוודא שזו האפשרות הנכונה עבורך. הקפד גם אתה לבחון את תחושותיך בכל שימוש, כך תדע להתאים בצורה האידיאלית את המוצר לצורך האישי שלך. בהצלחה! ו

פִּין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
שמן
האם שמן CBD נחשב סם?

סי בי די הרכיב המיוחד הסי בי די הוא אחד משני המרכיבים המרכזיים והחשובים ביותר בצמח הקנאביס, כאשר אנו