נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ביטוח דירה ועל מה לא כדאי לוותר?

זוג וילד

ביטוח דירה יכול להגן עליכם, ולהיות חבל הצלה בשעת אסון.

הדירה היא הרכוש היקר ביותר של רוב הישראלים, ופגיעה בערכה, או חס וחלילה הרס שלה, יכולים להוביל לאסון כלכלי משפחתי, שתתאוששו ממנו לעיתים רק אחרי עשרות שנים.

המחיר של ביטוח הדירה הוא השיקול העיקרי המוביל את הישראלים בבחירת הביטוח המתאים להם ביותר, אך יש פרטים נוספים שחשוב לבחון.

 

ניתן לבצע השוואת מחירים יעילה עם ביטוח דירה דיגיטלי

https://www.hommie.co.il הוא דוגמא לאתר אינטרנט אשר מאפשר לכם תוך דקות ספורות לחתום על חוזה ביטוח דירה, מהבית, בלי לבזבז זמן, ועם מקסימום הבנה של המסגרת של תכנית הביטוח שלכם. כאשר מחפשים ביטוח דירה, פעמים רבות שיקול המחיר הוא השיקול העיקרי. חבילות הביטוח בסך הכול דומות בין החברות השונות, וההבדל העיקרי ביניהן הוא שירות הלקוחות, והתמחור של תוספות לחבילות הבסיס. בעבר, כדי ליצור השוואת מחירים יעילה, לא הייתה ברירה, והיה עליכם לעבור בין משרד למשרד, ולשבת שעות ארוכות בחדרי המתנה וישיבות. היום, ביטוחי הדירה הדיגיטליים מאפשרים לכם לעבור את התהליך כולו בלי לצאת מהבית כלל, מול מסך המחשב הפרטי. תוכלו להזין את תוצאות החיפוש והמחירים במחשבון ביטוח דירה, וכך לדעת מהו המחיר אותו אתם אמורים לשלם, ומהי ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

 

אסור לוותר על תוספות שיסירו דאגה מלבכם

חבילות הבסיס בביטוח הדירה נקבעו כדי שלקוחות אזרחי ישראל יוכלו בקלות לרכוש ביטוח דירה סטנדרטי, שיגן עליהם ממספר סכנות עיקריות. למרות שחבילות הבסיס מתומחרות כמעט באופן זהה בין החברות השונות, לא תמיד כדאי להתפשר דווקא עליהן. הסיבה לכך היא שלכל אחד, ביטוח הדירה האופטימלי נראה אחרת. עבור חלק מהאנשים, החשש העיקרי בכל הנוגע לדירה, נובע מפריצות. עבור אחרים, הסיכון העיקרי הוא בכלל אסונות טבע, או פגיעות רקטות וטילים באזור הבניין. מאחר ולכל אחד פחדים אישיים משלו, אין ביטוח אחיד שיתאים לכולם. לכן, חברות הביטוח מציעות הרחבות שונות לביטוח הדירה הסטנדרטי, הרחבות אשר יאפשרו לכם להתאים אותו אליכם. אסור לוותר על תוספות שיסירו דאגה מלבכם, ויאפשרו לכם לישון בשקט, שהרי מדובר בחלק עיקרי מהסיבה בגינה אנשים עושים ביטוח.

 

כדאי לשקול לשלב ביטוח תכולה

מעבר לביטוח המכסה נזקים למבנה עצמו, כדאי מאוד לשקול לשלב בחבילת הביטוח שלכם גם ביטוח תכולה. ביטוח תכולה נועד לשמור על הריהוט והציוד המאוחסן בבית. לעיתים, בעיקר בבתים בבעלות פרטית, בהם נמצא ריהוט עץ יקר, או מכשור חשמלי חדשני, הערך של תכולת הדירה מתחיל להתקרב בערכו לשווי של הדירה עצמה. במצבים אלו, חשוב מאוד לשקול לעשות ביטוח תכולה, אך גם אנשים עם ציוד זול יחסית יוכלו להרוויח ממנו, בעיקר מאחר והוא יאפשר להם להתחדש בריהוט חדש ולשקם את שגרת חייהם.

 

מטריה בית ורכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין