נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באילו מקרים יש לשלם מס אמריקאי?

מס אמריקה

מיסים הם חלק כמעט בלתי נפרד מהחיים שלנו. בין אם אתם שכירים או עצמאים, כל אחד צריך לשלם מס למדינה. המס נוגס בחלק די משמעותי מההכנסה שלנו. למרות שאף אחד לא אוהב לשלם מיסים, אנחנו מקבלים את עובדת התשלום לרשויות המס כעובדה מוגמרת ודי בצדק – שיטת המיסוי ידועה לכולם וכוללת היגיון מסוים מאחוריה. במדינות שונות, הדברים עובדים בצורה אחרת מאשר אצלנו. במאמר הבא נסביר באילו מקרים יש לשלם מס אמריקאי.

 

מס אמריקאי – שונה ממה שאנחנו מכירים

שכירים שעובדים כבר כמה שנים טובות באותו המקצוע? עצמאים שיודעים לנהל את העסק שלהם בצורה המאורגנת ביותר? כל אלו לא ישנו את העובדה שגם אם אתם יודעים כיצד לשלם מס במדינת ישראל, בכל מדינה אחרת הדבר משתנה. מיסוי הוא לא עניין גורף. הוא קיים כמעט בכל מדינה, אך משתנה בצורה משמעותית.

יחד עם צורת המיסוי השונה בין כל מדינה ומדינה, משתנים עוד דברים, כמו צורת הדיווח לרשויות המס או הסנקציות שמוטלות על מי שבחר לא לשלם מס. בארצות הברית, מערכת המס עובדת בצורה שונה מאשר בישראל, אך היא עשויה להשפיע גם על ישראלים. קראו עוד על כך באתר מס אמריקה.

 

אזרחים אמריקאים שמתגוררים בארצות הברית

מי שצריכים לשלם מס, באופן ברור, הם אזרחים אמריקאים שמתגוררים בארצות הברית. בין אם האזרחים הללו שכירים או עצמאים, הם נדרשים לשלם מס לרשויות המס האמריקאיות. בארצות הברית תשלום המס עובד בצורה שונה מעט. כל אזרח צריך להגיש דיווח על שנת המס. בדיווח הוא כולל את ההכנסות השונות שלו ופרטים שונים, ובהתאם לכך המס שהוא צריך לשלם מחושב על ידי הרשויות.

 

אזרחים אמריקאים שאינם מתגוררים בארצות הברית

גם אזרחים אמריקאים שלא מתגוררים בארצות הברית צריכים לשלם מס. הדבר עשוי להיות רלוונטי לישראלים שמתגוררים בישראל אך מחזיקים באזרחות אמריקאית. החוק האמריקאי מחייב אותם לדווח על המס, אך מונע מהם מיסוי כפול, כך שהם לא יצטרכו לשלם מס כפול על ההכנסות שלהם.

 

מחזיקי גרין קארד

גרין קארד הוא האישור הרשמי של ארצות הברית לתושבות קבע. תושבי קבע בארצות הברית נהנים מזכויות שונות, כמו מגורים בארצות הברית, אך חלות עליהן חובות אחרות, כמו תשלום מס לארצות הברית. את המס הם ישלמו עקב העובדה שהם מתגוררים בארצות הברית ונהנים משירותים שונים של המדינה.

 

אזרחים זרים

גם אזרחים זרים שאין להם אזרחות אמריקאית עשויים להיות חייבים בתשלום מס אמריקאי, כך שגם הדבר הזה עשוי להיות רלוונטי לישראלים. ארצות הברית לא מחייבת סתם כך אזרחים זרים לשלם לה מס. האזרחים הזרים שצריכים לשלם מס לארצות הברית אלו אזרחים שעושים עסקים בארצות הברית או שהם משקיעים בתחומי ארצות הברית באמצעות אפיקים שונים.

מס אמריקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין