נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שטיחים שלא יגרמו לכם לפשוט רגל

שטיחים לבית ולמשרד

רבים מאיתנו רוצים לקנות שטיח אבל מגלים שיש בעיית תקציב. אז איך בוחרים שטיחים טובים במחירים משתלמים ועל מה מסתכלים חוץ מאשר על השורה התחתונה? הנה המדריך המלא השוואה בין סוגים שונים של שטיחים היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב.

קודם כל, כולנו מבינים את החשיבות של השטיח ואת ההשפעה שלו גם על איכות החיים הכללית וגם על העיצוב של חלל הפנים. אז בין אם אנחנו צריכים לבחור שטיחים לבית, לחדר או למשרד – תמיד יהיו לנו חששות לגבי הבחירה הנכונה שגם הכי מתאימה לנו.

שנית, יש את העניין הכלכלי. בחירת שטיחים עלולה להיות גם משימה כלכלית מאתגרת, בעיקר בגלל שקיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין הדגמים השונים. מנגד, זה בדיוק הרגע לעצור ולנסות להבין איך לבחור שטיחים שלא יגרמו לנו לפשוט רגל.

 

החשיבות של שטיחים במבצע

הדרך הנכונה להשיג שטיחים במחירי רצפה היא לעקוב אחר מבצעים והטבות. את המידע על מבצעים ניתן לקבל באתרי אינטרנט, באמצעי התקשורת המסורתיים וברשתות החברתיות. חוץ ממידע כללי ושיווקי על מבצעים על שטיחים, ניתן גם להשתמש בחוכמת ההמונים ובהמלצות של חברים או משפחה. ככל שנעקוב בצורה מדויקת יותר אחר מבצעים שרלוונטיים עבורנו, כך נגדיל את הסיכוי להשיג שטיחים מעולים במחירים משתלמים.

 

התאמת השטיחים לאופי השימוש

עוד דרך טובה להשיג שטיחים טובים במחירים שווים היא להגדיר גם את התקציב וגם את אופי השימוש. אם נחליט למשל שאנחנו צריכים שטיח פשוט שיתפקד בתור פריט דקורטיבי בלבד, נוכל להקצות עבורו תקציב מינימאלי. אבל אם נרצה להשתמש בשטיח בתור פתרון הריצוף המרכזי של הסלון או הדבר הראשון שאותו האורחים רואים כאשר הם נכנסים אלינו הבית – עדיף להשקיע בו עוד כמה שקלים.

במילים אחרות, עדיף להסתכל על שטיחים טובים בתור השקעה ולא בתור הוצאה רגילה. ברוב המקרים, גם השטיחים היקרים יחסית יהיו משתלמים יותר בהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים כגון פרקט או שיש.

 

מה משפיע על המחיר של שטיחים?

קביעת סדר עדיפויות לגבי המפרט של כל שטיח תעזור לנו לעמוד בתקציב. אם נדע מה משפיע על המחיר, נוכל גם לדעת איפה הכי כדאי לנו להדק את החגורה: כמו למשל במידות של השטיח, בעיצוב שלו או בחומרי הגלם. גם כאן, הסוד הוא להתאים אישית את המאפיינים של השטיחים גם לצרכים שלנו מצד אחד וגם לתקציב שלנו מצד שני.

 

עם מי מתייעצים לגבי סוגים שונים של שטיחים?

השראה מאתרי אינטרנט שמתמחים בשטיחים היא דרך מעולה לרכז את כל המידע תחת קורת גג אחת. באינטרנט אנחנו יכולים לשאוב השראה לגבי הבדלים בין דגמי שטיחים, או במידת הצורך להתייעץ אונליין עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו מקרוב.

שטיחים לבית ולמשרד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים