נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף – סוכך קבוע או סוכך עם פתיחה וסגירה?

בית עם מרפסות

כבר נתחיל ונאמר כי ברוב המקרים, הבחירה בין סוכך קבוע למרפסת לבין סוככים מתקפלים עם פתיחה וסגירה, תהיה תלויה בתקציב שלכם, אך לא בלבד. במה עוד? למשל, במגבלות שתמיד עלולות לצוץ במהלך התקנת סוככים למרפסת. מה למשל?

אם אתם מחפשים אחר פתרונות הצללה למרפסת הבית, אתם עושים נכון. לכולנו כבר ברורים הנזקים החמורים שעשויים להיגרם כתוצאה מחשיפה לא בריאה לשמש. בדיוק בגלל זה, אתם מתעניינים בפתרונות של סוכך קבוע למרפסת, או סוכך עם פתיחה וסגירה. מתלבטים אם אתם צריכים התקנת סוככים קבועים למרפסת או מתקפלים?

 

התקנות סוככי מרפסת – במה לבחור?

התקנת סוככים מתקפלים עם פתיחה וסגירה, עשויה להתאים לחלק מהמרפסות, בעוד שבחלק אחר מהמרפסות אנשים יעדיפו להתקין סוככים קבועים. מה ההבדלים ביניהם? קודם כל, האפשרות המובנת מאיליה, לסגור ולפתוח את הסוכך בבית.

מעבר לכך, ישנה חשיבות גם לחומרי הגלם מהם עשויים פתרונות הצללה למרפסת הבית. כשמדברים על הצללה למרפסת הבית, מדברים מחירים וגם אפקטיביות של פתרון ההצללה. כמובן שברוב המקרים, פרגולה תלויה תהיה יותר יקרה מאשר התקנת סוככי מרפסת.

 

חומרי הגלם מהם עשויים סוככים למרפסות

סוככי מרפסות יכולים להיות עשויים חומרים כמו בד למשל, או סוגים שונים של ניילון ופלסטיק. אין ספק, הבחירה עשויה לבלבל, כך שבסופו של דבר הייעוץ המקדים הוא תמיד מבורך. עם מי מתייעצים? מתקיני סוככים או מתקיני פרגולות.

שימו לב, אם לרגע נמשיך להתעכב על הנושא של חומרי גלם מהם עשויים סוככי מרפסת, הרי שחשוב להביא כי כל חומר גלם דורש תחזוקה מסוג שונה. בעוד שחלק מהסוככים יצריכו שימון וגירוז, חלק אחר יצריכו טיפולים תקופתיים בלבד.

 

עד כמה קריטי לתחזק סוככים?

באופן כללי, תמיד תחזוקה תועיל ותשמר מוצרים לאורך השנים. למשל, בעזרת שמן 40WD, תוכלו לשמן צירים שונים ופעילויות מכאניות. יחד אם זאת, חשוב לזכור לא לטפס לכל מיני גבהים מסוכנים. כלומר, לא להציב כיסא במרפסת ולטפס עליו בכדי לנסות לשמם חלקים בסוכך.

סכנת נפשות, היזהרו. גם אם נראה לכם שהכיסא יציב. חוקי מרפי לעולם לא מאכזבים, וגם כיסא יציב יכול להישבר בדיוק ברגע הכי לא מתאים והכי מסוכן. לאחר שהסרנו את העניין הבטיחותי מהדרך, בואו נחזור לשאלת השאלות – סוככי מרפסת קבועים או סוכך עם פתיחה וסגירה?

 

פתרונות הצללה אידיאליים למרפסת

לבסוף, בשורה התחתונה, בין אם תבחרו בפתרון הצללה כזה או אחר, אתם בכל מקרה מסייעים לעצמכם להתגונן מפני השמש ונזקיה, כך שאתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע מומלצים ולקבוע התקנת סוככים למרפסת.

לאחר ייעוץ עם אנשי מקצוע, יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט באם אתם הולכים על התקנת סוכך קבוע או על התקנת סוכך מתקפל עם פתיחה וסגירה.

מרפסת מוצללת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים