נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שגיב פלייסיגר מסביר כמה זמן אחריות יש על מדיח כלים?

תמונה של מדיח

כשאתם רוכשים מדיח כלים חדש, כדאי תמיד לברר מה כוללת האחריות על אותו מדיח. ברוב המקרים, מדיחי כלים יכללו אחריות של שנה ועד שלוש שנות אחריות. לא פעם, נדרש לתקן מדיחי כלים היות והאחריות לא תמיד תכסה את כלל סוגי התקלות השונות.

בין אם אתם רוכשים מדיח כלים מאוד יקר או במחיר ביניים, כדאי לברר תמיד מה כוללת האחריות של המדיח. ישנם כל מיני סוגי תיקוני מדיח כלים המתבצעים מחוץ לאחריות, היות והאחריות לא תכלול אף פעם את כל סוגי התיקונים. רוב מדיחי הכלים מגיעים עם אחריות של שנה, אך תוכלו תמיד לברר לגבי הרחבת אחריות של מדיח כלים. כאשר מרחיבים אחריות של מדיחי כלים, בדרך כלל האחריות תהיה זהה לאחריות המקורית הבסיסית, אך מומלץ לוודא את זאת. במקרים מסוימים, הרחבת אחריות על מדיח כלים עשויה לכלול סעיפים שונים, כך שבדיקתכם מתבקשת במקרים אלו של הרחבת האחריות על המדיח החדש שרכשתם. להזמנת תיקון מדיח כלים בתל אביב לחץ כאן כעת.

סידור צלחות

תיקון מדיח כלים מחוץ לאחריות

אין ספק כי חובה לבחור טכנאי מדיח כלים מומלץ לתיקון מכשירכם. במקרים מסוימים, טכנאים חובבים עשויים אפילו להרחיב את התקלה שכרגע יש במדיח הכלים שלכם. במקרים בהם אתם שוכרים טכנאי מדיחי כלים מומלצים ומקצועיים, אתם מבטיחים את החזרת הפעולה של המכשיר בהקדם האפשרי. שגיב פלייסיגר הוא טכנאי מדיחי כלים, טלוויזיות ומכונות כביסה, וניתן להתקשר אל שגיב בכדי להתייעץ ללא כל עלות ותשלום.

כשאתם בוחרים את טכנאי מדיח הכלים שלכם, מומלץ תמיד לברר מה הגולשים והלקוחות חושבים על אותו טכנאי. אל תשכחו, בימינו הדיגיטליים ניתן לברר בקלות מי הם אנשי מקצוע אמינים ומי הם אנשי מקצוע לא מהימנים. בכל מקרה בו אתם מחפשים אחר טכנאי מדיח כלים מומלץ, הואילו לבקש רשימת לקוחות ממליצים מאותו הטכנאי. אם אין לא, נסו לברר מה הגולשים חושבים עליו בדף עמוד ביקורות הגולשים על הטכנאי.

האם כדאי להרחיב אחריות על מדיח כלים?

באשר לשאלה האם כדאי להרחיב את האחריות על מדיח הכלים, התשובה היא חלוקה. זאת, משום שישנם מדיחי כלים מאוד אמינים ויקרים שמקטינים את הסיכוי להתקלקלות, אך הרחבת אחריות היא בדרך כלל תהיה רעיון טוב ומומלץ.

אם אתם רוכשים מדיח כלים מאוד, כדאי לשקול פעמיים האם להרחיב את האחריות או לא. זאת, משום שבמקרה של תקלה בעוד כמה שנים, כבר יהיה עדיף לכם לרכוש מדיח כלים חדש. בכל מקרה בו אתם זקוקים לאתר טכנאים למדיח כלים, כדאי במקביל לברר גם מה המחירים של מדיחי כלים חדשים עבורכם. לפעמים, כבר עדיף להתחדש במדיח כלים מאשר לתקנו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים