נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור את פח האשפה שמתאים לצרכים שלכם

פח זבל
  1. עד היום מעולם לא עצרתם לחשוב על החשיבות של פח האשפה בבית? נהגתם להשתמש בשקיות ניילון שהייתם תולים על ידיות הארונות במטבח? אם כך, הגיע הזמן להבין: פחי האשפה שלנו הם עולם ומלואו ובהחלט כדאי להשקיע בבחירת הפח המושלם עבורכם.

 

לאיזה חדר בבית מיועד הפח?

כדי שתוכלו להתחיל לבחור פח אשפה אחד מבין אינספור פחים אפשריים, צריך להחליט תחילה באיזה חדר אתם עומדים להציב אותו. העניין הוא שיש הבדל מהותי בין פח האשפה שכדאי יהיה להעמיד במטבח ובין פחי אשפה שניתן יהיה להעמיד בחדר הרחצה או במשרד הביתי. לכן כדאי להחליט תחילה לאיזה חדר אתם רוצים את הפח החדש, כי זה יעזור לכם לבחור בין כל האופציות הקיימות. בנוסף, כדאי להחליט מראש גם מאיזה חומר אתם רוצים שהפח יהיה עשוי. אם, לדוגמא, מדובר על פח שמיועד למשרד הביתי, הרי שגם אם הוא יהיה עשוי מפלסטיק זה יכול להתאים. לעומת זאת, נירוסטה זה חומר שפחות נהוג לשלב במשרדים ביתיים ולכן יש לקחת בחשבון גם את נושא החומרים.

 

הגודל והעיצוב

אין ספק שאם מדובר על פח אשפה שתרצו להעמיד במטבח, הרי שלא תרצו לשלב פח קטן מידי. פחים קטנים מידי מתמלאים מאוד מהר ותמיד נהיה עסוקים בכך שעלינו לזכור לזרוק אותם. לכן, אם אתם יכולים לקנות פח גדול יותר זה כדאי. בנוסף, אם אתם יכולים לבחור פח בעיצוב יפה ומיוחד, למה שלא תעשו זאת? זה נכון, בסך הכול מדובר על פח אשפה, אך אם אפשר להשקיע ולבחור מוצר כמה שיותר יפה, זה כמובן כדאי. אומנם זה נכון שאם מדובר על פח אשפה הרי שהוא יעמוד כנראה מתחת לכיור ולא יהיה חשוף לעיני כול, אך מצד שני, זה תמיד יותר נעים כשגם הכלים האלה בבית מעוצבים ויפים.

 

כמה עולים בימינו פחי אשפה?

אתם לא זוכרים מתי הפעם האחרונה קניתם פח אשפה ואין לכם מושג כמה זה יכול לעלות? אם כך, כדאי שתדעו: היום אתם, הלקוחות, קובעים כמה לשלם. תוהים מה זה אומר בפועל? פשוט מאוד: שאם תעשו השוואת מחירים תוכלו לא רק להבין על כמה עומד המחיר הממוצע, אלא גם תוכלו להחליט כמה אתם משקיעים. זה נכון שתוכלו לקנות גם פחים מאוד יקרים למטבח, לחדר האמבטיה או למשרד הביתי, אך האם זו האפשרות היחידה? והאם זה באמת נחוץ? לא תמיד זה כך. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של רכישת הפח החדש שלכם באינטרנט. זה יוצא כמעט תמיד יותר זול ועבור רבים מאתנו זה גם יכול להיות הרבה יותר נוח. אתם לא צריכים לצאת מהבית או להתאים את שעת הקניה לשעת הפעילות של החנות שבה אתם קונים את הפח, כי אונליין אפשר לקנות הכול בכל שעה ביממה, אז למה לא?

פח נירוסטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים