נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לדאוג למטבח שתמיד רציתם

בית מעוצב

בישול הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, ולו יש השפעה רחבה גם על איכות האוכל שאנחנו והמשפחה שלנו אוכלים וגם על החוויה שעובר מי שמבשלת בהכנת האוכל.

בעוד שרוב האנשים לא יוכלו להרשות לעצמם לצאת למסעדת יוקרה כל יום, כיום אין סיבה שלא תיהנו מאוכל ברמה גבוהה בבית שלכם שמבושל על ידכם או על ידי בן משפחה שלכם.

הסוד לבישול מוצלח נעוץ בין השאר בכלי הבישול שלכם, ובפרט באמצעי הבישול. כיום קיימים בשוק אמצעי בישול חכמים ומתקדמים ביותר, המאפשרים לכם להרחיב את התפריט ולהעלות את הרמת שלו לאין ערוך. אחד מאמצעים אלו הוא הטאבון הביתי, אותו בשלנים רבים מכירים ואוהבים.

 

מהו טאבון ביתי?

טאבון באופן כללי הוא סוג של תנור מסורתי בו נעשה שימוש בעבר בתקופות בהן טכנולוגיות בעירה מתקדמות לא היו קיימות. העדויות הראשונות לשימוש בטאבון נמצאות כבר בתקופת המקרא, ומאז עבר הטאבון מספר שינויים ושכלולים שהולידו את הטאבון המודרני.

כיום השוק מציע מספר מגוון של טאבונים, בכל מיני צורות וגדלים העובדים על חומרי בעירה שונים. תוכלו כיום לקנות טאבון גז קל משקל אותו ניתן לקחת לכל מקום, או לחילופין טאבון העובד על עץ כבד שלא תוכלו להרים בעצמכם ומיועד בעיקר לבישול ביתי בגינה.

 

טאבון גז או טאבון העובד על עץ – מה עדיף?

סביר להניח שכל אדם יענה תשובה אחרת לשאלה זו. לשני סוגי הטאבונים ישנם יתרונות שונים, ולאנשים שונים ישנן העדפות שונות.

בגדול, טאבון העובד על עץ יוסיף טעם מיוחד לאוכל שתבשלו שישווה לו ארומה אותנטית ומובחנת. עם זאת, טאבון העובד על עץ ידרוש מכם יותר עבודה וידע מאשר שימוש בטאבון גז: תצטרכו לבחור סוג עץ מתאים, להתמחות בהצתת האש, לנקות ולהתמודד עם העשן.

טאבון גז לעומת זאת קל לשימוש הרבה יותר: כדי להצית אש תצטרכו בסך הכל לחבר את הטאבון לגז וללחוץ על כפתור.

 

דגם מומלץ לטאבון גז

אחד מטאבוני הגז המומלצים שמציע כיום השוק הוא הטאבון OONI KODA. מדובר בטאבון גז נייד בו תוכלו לעשות שימוש בכל מרחב חיצוני. הטאבון פשוט וקל לשימוש, כאשר של שתצטרכו זה להכניס את אבן האפייה, לחבר לגז וללחוץ על הכפתור. הטאבון מסוגל להגיע לטמפרטורה של עד 500 מעלות צלזיוס תוך 15 עד 20 דקות, ומספק תוצרים מעולים.

 

חנות מומלצת לקניית טאבון

אם אתם מעוניינים לשדרג את חוויית הבישול שלכם ולקנות טאבון גז, אנחנו ממליצים על החנות Sousvide ברמת גן המבצעת גם משלוחים עד דלת הבית. מדובר בחנות המתמחה בשיטות בישול מתקדמות ומשווקת אמצעי בישול משוכללים, בניהם טאבון הגז המומלץ OONI KODA. בנוסף, בחנות תוכלו לרכוש את כלל אביזרי העזר שיסייעו לכם להעשיר את הבישול במחירים ההוגנים והמשתלמים בשוק.

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים