נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך נכון לתכנן הנחת צמחיה מלאכותית

מנורות

אם אתם מחפשים אחר צמחייה מלאכותית, כנראה שאתם מבינים דבר או שניים בכל הנושא של עיצוב בתים, אבל גם בנושא של תחזוקה של בתים ודירות.

בואו נבין כיצד הדברים האלו מתקשרים האחדג עם השני, כל המידע הרלוונטי על צמחייה מלאכותית יוקרתית לבתים ומשרדים.

מחפשים אחר עצים מלאכותיים שלא רק נראים טוב, אלא גם מספקים לכם את האפשרות להנות מתחזוקה קלילה? אין ספק, אתם כנראה יודעים מה אתם עושים. כולנו מכירים ויודעים עד כמה תחזוקה של צמחיה חיה היא מורכבת. מעבר להשקיה, צריך כל הזמן להקפיד גם על כל מיני חיידקים ובקטריות שמתאספים על צמחים, צריך לקרוא לשירותי גינון, צריך לשתות מחדש פרחים שנובלים ועוד. בקיצור, מורכב. מהצד השני של המתרס, צמחייה מלאכותית ללובי לא יצריך את כל מה שציינו כאן. הנה כל מה שצריך לדעת:

 

האם יש מיקומים מומלצים יותר ופחות לצמחיה מלאכותית?

אין המלצה גורפת בנוגע למיקומים עבור צמחיה מלאכותית, אבל בהחלט יש כמה טיפים שיסייעו לכם למקם את הצמחייה טוב יותר. כיצד נתכנן נכון הנחת צמחיי מלאכותית, שאגב, לא חייבת להיות קבועה ונתונה לשינויים ותזוזות?

כמו שחכמים מאיתנו כבר אמרו פעם, הכול בחיים זה עניין של לוקיישן. תבחרו את הלוקיישן המושלם בהתאם לסוג הצמח ובהתאם לתאורה, זה הטיפ הראשון שלנו אליכם. אם למשל העץ המלאכותי הוא בצבעים בהירים, מאוד יחמיא לו לשבת מול חלון וגדול ולקבל את תאורת השמש הטבעית. מאידך, צמחים כהים ישמחו לשבת תחת תאורת פנים חזקה. באופן הזה, מנורות המשרד או הבית יאירו על הצמח הכהה ואתם תהנו מגוונים בוהקים ומנצנצים.

 

במקביל לבחירת הלוקיישן יש לקחת בחשבון אבק ולכלוך

כשאתם בוחרים את הלוקיישן של הצמח, אתם מוזמנים גם לקחת בחשבון את הנושא של האבק. אמנם צמחיה מלאכותית לא מצריכה הרבה תחזוקה, אבל אין ספק שיהיה עדיף למקם צמחים מלאכותיים במקומות שבהם מצטבר פחות אבק או לכלוך.

בסופו של דבר, אתם תצטרכו לנקות פחות אם תמקמו את הצמחים במקום סטרילי. עוד משהו שאנחנו ממליצים לקחת בחשבון, הוא גודל הצמח המלאכותי. אם מדובר בצמחים גבוהים ובעלי נוכחות רבה, יהיה כדאי למקם אותם במקומות שבהם אין עומס של פריטים עיצוביים.

 

אל תייצרו עומס של אלמנטים עיצוביים בפינה אחת במבנה

אם יש הרבה אלמנטים עיצוביים בלוקיישן מסוים, יהיה כדאי למקם שם דווקא עציצים עדינים שמספקים אווירה, עציצים שהם לא מושא העיצוב של אותו לוקיישן. אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת צמחים מלאכותיים, אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות המקצועני של דירה דיל – צמחיה מלאכותית לכלל סוגי הבתים והמשרדים.

מעבר לסיוע בבחירת צמחיה מלאכותית, אפשר גם להתייעץ עם דירה דיל לגבי מיקומים מועדפים להנחת צמחים מלאכותיים. בהצלחה!

 

עציץ מפלסטיק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים