נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניקוי דשא סינטטי

נקי מאוד

מאז המצאת הדשא הסינטטי, הולך השימוש בו ומתרחב למקומות שעד לא מכבר נהגו לתחזק דשא אמיתי, עם כל ההשקעה הכרוכה בו והטיפולים המורכבים שהוא דורש מעת לעת. נכון להיום, ניתן למצוא דשא סינטטי במקומות רבים, החל בגינות ציבוריות וכלה בבתים פרטיים – הן בגינה והן בתוך הבית עצמו. בשורות באות נעסוק בתהליך ניקוי דשא סינטטי, כולל ניקוי פינת הישיבה מחוץ לבית, בעיקר בהשוואה לטיפול הנדרש ולמגבלו של הדשא הטבעי. מהו בעצם דשא סינטטי? כיצד ניתן לבצע ניקוי דשא סינטטי באופן עצמאי? מדוע כדאי לשכור את שירותיה הטובים של חברה המתמחה בתחום ניקוי הדשא הסינטטי? להלן התשובות.

דשה ירוק

דשא סינטטי – מה זה בעצם

דשא סינטטי הוא משטל דמוי דשא, העשוי למעשה מחומרים סינטטיים ולא מאדמה וצמחייה, שהן המרכיבים של דשא מקורי. המשטח כאמור עשוי כוו מחומרים מלאכותיים, שהן המראה הסופי שלהם מצד אחד, והן המרקם שלהם מצד שני, דומים במהותם לדשא הטבעי המוכר לכולנו. היתרונות של הדשא הסינטטי הם מרובים. עם היתרונות הללו ניתן למנות צבע ירוק תמיד, דבר שלא ניתן להשיג אותו אפיל בדשא המטופח ביותר. יתרון נוסף הוא העדר הצורך בהשקיה של דשא סינטטי. והיתרון המשמעותי ביותר של דשא מהסוג הזה, הינו העדר הצורך שלו באור שמש, על מנת לשמר את הצבע הירוק שלו. יתרון חשוב נוסף של הדשא הזה, טמון בעובדה שחרקים למיניהם אינם נמשכים אליו.

ככל שעובר הזמן יותר בניני מגורים, כמו גם בנייני משרדים, משתמשים בדשא סינטטי בחלק מתהליך עיצוב הפנים של המבנה. זאת, על מנת להעניק לו מראה טבעי ומרענן, באמצעות משטחי דשא סינטטי הממוקמים בחללים בולטים בתוך המבנה.

כיצד לבצע ניקוי דשא סינטטי

ניקוי דשא סינטטי הוא פעולה שיכולה להתבצע על ידי הדיירים. כל מה שנדרש הינם מכשירי הניקוי הנכונים, חומרי הניקוי המתאימים וזמן, המושקע בניקוי נכון ובקרצוף הדשא. ניקוי נכון של הדשא הסינטטי, ישמר לאורך זמן את המרקם ואת הצבעים שלו. עם זאת, ניקוי הדשא שלא על פי ההנחיות עלול לפגוע פגיעה אנושה בדשא ולהסיר את הצבעים הנאים שלו. לפיכך ההמלצה כאן היא לשכור את השירותים הטובים של אנשי מקצוע, בדיוק כפי שפעולת ריפוד ספות בבית הלקוח צריכה להתבצע על ידי מקצוענים.

לעיתים מזומנות כוללת פעולת הניקוי, גם פעולת ניקוי פינת ישיבה מחוץ לבית. פינות ישיבה כאלה נפוצות בבתים פרטיים, או בבנייני מגורים שיש בשטחם גם שטח רחב של דשא סינטטי. פינות הישיבה הללו נמצאות בשימוש מתמיד בדרך כלל, על ידי דיירים המנצלים את שעות אחר הצהריים לבילוי זמן איכות בדשא עם הילדים. באופן טבעי מצטברים בפינת הישיבה סוגים שונים של לכלוך, הדורשים הבנה והתייחסות מיוחדת הן לצורך הסרת שומנים או הסרת זוהמה אחרת. גם כאן, בעלי מקצוע יעשו את העבודה היטב וישאירו פינת ישיבה נקייה ומדוגמת. אם יש לך עניין בביצוע ניקוי דשא סינטטי, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון לדשא נקי ואסטטי יותר.

ניקוי מזרונים – כיצד לנקות? להלן המדריך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
דודים
גודל הדוד כגודל הבניין

מטבע הדברים, מספר הדודים והגודל שלהם יושפע ישירות מגודל וגובה הבניין. לכל דירה יש דוד משלה, כך שבניינים גבוהים