נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הופך את דורות עילית להשקעה כדאית

בתים

כשזה מגיע להשקעות, הדבר שהכי מפחיד כל משקיע הוא כמובן שייתכנו גם הפסדים או אחוזי תשואה נמוכים במיוחד שאם היו מושקעים באפיקים יותר מניבים היו מצליחים לייצר עבור אותו משקיע תשואה גדולה הרבה יותר.

אבל כשזה מגיע להשקעות כל אחד יאמר לכם בוודאות שהשקעות בנדל"ן במיוחד בישראל הן ההשקעות הכדאיות והבטוחות ביותר ועם המחירים של עליית השכירות והדיור הגבוהים, הופכים אפילו יותר את ההשקעה בנדל"ן ליותר כדאית.

אבל אם כבר השקעה בנדל"ן שהיא ההשקעה הטובה והבטוחה ביותר, למה דווקא להשקיע בעיר דורות עילית ?

העיר ממוקמת באזור מזרח גוש דן, ושאנו מדברים על שווי נדל"ן יש שלושה גורמים עיקריים שקובעים את השווי של הנכס הנדל"ן והם : מיקום, מיקום ומיקום.

דורות עילית זוכה להיות עיר מיוחדת במיוחד בעלת מיקום נדיר של מזרח גוש גן, עליית שווי הנכסים באזור גוש דן הוא מהגבוהים ביותר בארץ.

 

אבל השקעה בטוחה בנדל"ן זה לא מספיק

אם כל זה לא מספיק לכם בשביל להאמין שאכן מדובר על ההשקעה הכלכלית הבטוחה ביותר, הנה עוד כמה סיבות שיעזרו לכם להבין למה להשקיע דווקא בדורות עילית.

 

האוכלוסייה המיועדת

האוכלוסייה אשר מיועדת להיות זאת שתאכלס את העיר דורות עילית היא אוכלוסייה חרדית.

האוכלוסייה החרדית מביאה איתה המון יתרונות שהופכים השקעה כזאת להרבה יותר כדאית, הקהל החרדי הוא קהל יותר נאמן, מיד לאחר שהם התחתנו הם משתקעים בעיר והם הופכים להיות קהל איכותי ונאמן לעיר בה הם נמצאים, יש לנאמנות לעיר סיבה עיקרית, מכיוון והקהל החרדי רוצה לגדל את ילדיו בצורה שלא תחשוף אותו לדברים שנחשבים לאסורים מאוד מבחינת הציבור החרדי, הוא יעדיף להיות בעיר שבה כל ילדי השכונה הם חרדים, מבינים את הדינמיקה ואת ההתנהלות בין האנשים הנמצאים באוכלוסייה, מה שאומר שתמיד יהיה ביקוש גבוה ועולה לדירות בדורות עילית.

 

תמיכה ממשלתית

העיר דורות עילית קיבלה תמיכה ממשלתית מלאה לרבות תקציב מטעם משרד השיכון, מה שאומר שאכן תקום עיר חרדית חדשה, אפילו מובילי הדעה בקרב הקהל החרדי סבורים שאכן צפויה הצלחה גדולה לעיר דורות עילית, וזוכים לסיקורים נרחבים, רוצים לעבור לכתבה באתר בחדרי חרדים ומובילי דעה רבים נוספים.

 

נדל"ן בגוש דן

שצירוף המילים נדל"ן בגוש דן מתחבר יחד, אין יותר מה להוסיף, כל משקיע כבר יודע שהנדל"ן המבוקש ביותר בישראל הוא באזור גוש, וכל מי שרוצה לרכוש נדל"ן בגוש דן במחיר משתלם במיוחד יכול להגיע ולראות את ההזדמנות המיוחדת הזאת שיש לדורות עילית להציע לכם.

והגשמת החלום של נכס נדל"ן מניב בגוש דן יכול להיות קרוב יותר מתמיד, בזכות תמיכה פוליטית רחבה, סיקורים רבים שעולים בכל מקום אפשרי והיעד של אוכלוסייה חרדית איכותית שתמלא את המקום הופכים את דורות עילית להשקעה הטובה ביותר.

כניסה לבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין