נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תתאימו נעליים לחליפה

בגדים מעוצבים

בגדי היום יום שלנו כוללים בדרך כלל מכנסיים קצרים או ארוכים בסגנון של ג'ינס או טרנינג, חולצות קצרות או ארוכות חלקות או מאוירות ונעלי ספורט או ספורט אלגנט.

אולם באירועים מיוחדים כמו חתונה, בר מצווה, ברית או אירועים עסקיים חשובים אנחנו נאלצים לצאת קצת מאיזור הנוחות שלנו וללכת עם לבוש שקצת יותר מכבד את האירועים במעמד הזה.

בדרך כלל נבחר בחליפה יפה, אך גם אליה צריך להתאים אביזרים נוספים שיתנו לכם את הלוק הכללי המנצח.

אז איך תתאימו נעליים לחליפה? בואו נבדוק ביחד במאמר הקרוב.

 

בחירת נעליים לחליפה – לא רק עניין של התאמת צבעים

כשאנחנו מתלבשים ביום יום אחד הדברים הפשוטים לעשות הוא להתאים נעליים לבגדים, ולמה זה כל כך פשוט? כי יש צבעים מסויימים שמתאימים עם צבעים אחרים, וכך חולצה אדומה עם ג'ינס כחול למשל יוכלו להתאים עם נעליים לבנות, וזהו – בגדול אין כאן עוד שיקולים שצריך לקחת בחשבון.

לעומת זאת, כאשר רוצים להתאים נעליים לחליפה לא רק הצבע הוא עניין שצריך לחשוב עליו, אלא גם סוג החומר שממנו עשויות הנעליים. מה זה אומר? בואו נראה.

 

איך תתאימו נעליים לחליפה?

דמיינו את עצמכם יוצאים מהבית עם חליפה מהודרת, חליפה שבנויה מכמה חלקים, בצבעים חלקים ומסוגננים ועם כפכפים על הרגליים. נשמע הגיוני? ממש לא, ובדיוק בגלל זה חשוב לדעת איך תתאימו נעליים לחליפה.

אז כמובן שחליפה צריכה להגיע עם נעל סגורה שתמשיך את הקו הרשמי של הלבוש ולא עם נעל פתוחה שתשבור את הקו הזה. בנוסף, הנעל צריכה להיות בצבעים שיתאימו לחליפה בצורה שמצד אחד תתאים בול ומצד שני יתנו טוויסט מעניין שיוסיף תיבול ללוק שלכם.

 

הרבה אפשרויות לגיוון

היום אין דרך אחת להתאים נעליים לחליפה, וחליפה שחורה למשל תתאים ליותר סוגי נעליים מרק נעליים לבנות או שחורות. גברים רבים מתאימים לחליפה בצבע תכלת, למשל, נעליים בצבע כחול כהה, חליפה בצבע כחול כהה יכולה לעבוד מצוין עם נעליים בצבע בורדו, ושילובי צבעים נוספים יכולים לגמרי לבוא בחשבון.

 

איפה כדאי לקנות חליפות?

כדי להתאים נעליים לחליפה צריך בשלב הראשון לדעת שיש לכם חליפה יפה ואיכותית להתאים אליה נעליים. חליפות איכותיות ניתן למצוא היום בהרבה מקומות, אבל חנויות שמתמחות בחליפות באופן ספציפי הן החנויות שבהן כדאי לקנות את החליפה שלכם, ולהבטיח איכות, יופי ומחיר מעולה.

דיפלומט חליפות היא אחת מהחנויות שמתמחות בחליפות מכל הסוגים וכל המינים. לחנות ניסיון של שנים ארוכות עם ייצור ומכירה של חליפות, ועם שירות מעולה ועשרות סגנונות שונים של חליפות אתם בטוח יכולים למצוא את עצמכם בתוך המבחר הענק. אתם מוזמנים להגיע לחנות שבבני ברק או לזו שברמת גן ולבחור לכם את החליפה המושלמת עבורכם.

 

חתן וכלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור