נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיסוי שוודי: כל הסיבות לבחור דווקא בו

טיפול רגליים

בין אם אתם מחפשים אטרקציות לאירועים או סתם רוצים להתפנק, אנחנו ממליצים על כל הסיבות לבחור עיסוי שוודי בהזמנה עד ביתכם. בואו נדבר על היתרונות שטומן בתוכו סוג העיסוי הזה. מדוע שהבחר דווקא בו?

מעוניינים להתפנק כמו מלכים ומלכות? עיסוי שוודי נועד בדיוק עבורכם. באפשרותכם אמנם לבחור סוגי עיסויים רבים ושונים, אבל אין ספק שהעיסוי השוודי מציע לכם הרבה יותר יתרונות מאשר סוגי טיפולים שונים שיש בשוק. חלק מהיתרונות שמציע העיסוי השוודי, נעוצים בעובדה שהעיסוי הזה למעשה ממריץ את הדם בגוף באופן מוגבר, דבר אשר מזרז רבות את תהליכי השיקום של השרירים אצל המטופל. ואם כך, האם ספורטאים בדרך כלל יעדיפו מסאז' שוודי על פני עיסוי תאילנדי?

 

מדוע עיסוי שוודי מועדף על ספורטאים?

לרוב, ספורטאים בהחלט עשויים להעדיף עיסוי שוודי על פני מסאז' תאילנדי, ולא בכדי. זאת, משום שהשרירים בגוף של ספורטאים עובדים לפעמים שעות נוספות, מה שעלול גם להצריך סיוע בתהליכי השיקום בגוף.

על ידי המרצת הדם בגוף באופן מוגבר, דבר אשר מתקבל מעיסוי שוודי, ניתן בהחלט לסייע לתהליכי השיקום לבנות את השרירי מחדש בגוף. בשורה התחתונה, עיסוי תאילנדי יכול להיות מעולה עבור חלק נכבד מהאנשים, אבל אין ספק שאותם אנשים יכולים גם להפיק תועלת ענקית מעיסוי שוודי. אגב, עיסויים בהזמנה עד הבית הם גם אטרקציה מעולה עבור אירועים שונים. למשל, עיסוי למסיבת רווקות שניתן לחוגגות על ידי מעסים מוסמכים בלבד.

 

כל הסיבות לבחור "שוודיה": עיסוי שוודי לאירועים

אם אתן עומדות לערוך אירוע כזה או אחר, במיוחד מסיבת רווקות, ההמלצה הכי טובה היא לשכור מספר מעסים, כאשר כל אחד מהם בעצם מספק עיסוי מסוג אחר. תוכלו אפילו להקים עמדת דיקור סיני במסיבת הרווקות, בהחלט מומלץ.

אגב, אם מדברים על יתרונות שיש בעיסוי השוודי, חשוב גם לציין את העובדה שהעיסוי השוודי ניתן להתאמה אישית עבור המטופל. במילים אחרות, אפשר לבקש מהמעסה שלכם להיות "אגרסיבי" יותר ופחות, הכול בהתאם לתחושות שלכם בזמן העיסוי.

 

חשוב לתקשר עם המעסה בזמן העיסוי

לעיתים אנשים מתחילים את העיסוי בתחושה שדבר לא יגרום להם לתחושה לא נוחה, אך במהלך העיסוי לפעמים אנשים מגלים רגישויות ללחיצות מסוימות ובאזורים שונים בגוף. אם כך, חשוב יהיה לתקשר עם המעסה שלכם בזמן העיסוי ולהעביר לו את תחושותיכם.

לרוב, מעסה מקצועי יקפיד לתשאל אתכם ולהתעניין בכם בזמן המסאז'. למעשה, אם לדייק זאת במילים, אם הזמנתם מעסה ששותק ולא מחליף אתכם מילה, הרי שהוא כלל לא מקצועי ולא מנוסה. מעסים חייבים להבין אתכם גם במילים, לא רק על פי המגע. כואב? לוחץ מדי? חובה לדבר תוך כדי ולעדכן את המעסה.

והכי חשוב, אל תשכחו להנות מהפינוקים שהחיים האלו מציעים לנו!

מסג'יסט מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור