נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אמן חושים יגלה לי את סודותיו  

של קוסם

ככלל, הופעותיהם של אמני חושים גורמים לצופים להיות מרותקים ולעיתי אפילו פעורי פה.

עם השנים, החוויה שצפייה במופעי קסמים הולכת ונעשית פופולארית ותופסת חלק ניכר באירועים שונים.

 

מה כוללת הופעתו של אמן חושים?

התרגילים שאותם מבצע אמן חושים בהופעותיו מבוססים על עולם הקסמים, אשר התפתח לפני שנים רבות. תחומי אומנות החושים והקוסמות שייכים לעולם הבידור והם ידועים ככאלה שמכניסים רווחים לא מעטים. יש לציין כי קיין הבדל בין תחום הקוסמות ובין תחום אמנות החושים המתבטא בכך, שקוסמות מבוססת בעיקר על חפצים ואילו אמנות חושים מבוססת על פעולות המבוצעות על המוח. הטריקים המבוצעים ע"י אמן חושים מבוססים בעיקר על יכולתו לנבא את תגובותיו או את צעדיו של האדם המשתתף ובאופן זה, הוא מעניק לצופים בו חוויה של ביצוע קסמים. אמן חושים mxgems  מציע הופעות מדהימות לקהל, המשלבות הומור ומותאמות למגוון של סוגי אירועים.

 

מה עומד מאחורי אומנות חושים?

לעיתים, הצופים בהופעה של אמן חושים עשויים לתהות מה עומד מאחורי פעולותיו ואיך הוא מצליח לבצע את הטריקים שבהופעה. אולם, הייחודיות שבאומנות חושים, הינה היכולת של האמן להפתיע את הצופים שלו באמצעות הטריקים והתרגילים שהוא מבצע. סביר להניח, כי במידה והוא היה חושף בפני הצופים את הסודות שעומדים מאחורי התרגילים, הצופים יהיו פחות מופתעים והם אפילו ישתעממו די מהר. האפקט הנוצר, מביצוע התרגילים של אמן החושים, הוא זה שגורם לצופים להיות מרותקים ונלהבים ולצפות לעוד ועוד תרגיל שיבצע אומן החושים.

תרגיליו של אמן חושים מתבססות על הנחות אשר קשורות להתניות במוח האדם. מסיבה זו, אם הצופים ידעו כיצד מבצע אמן החושים את הפעולה, ההתנייה הפסיכולוגית, שעליו מבוססת התרגיל, לא תתקיים והמופע עשוי להיהרס ולאבד את האפקט שאמור להיות בו. לפיכך, ישנה חשיבות שלא לגלות לצופים את הסודות שעומדים מאחורי התרגילים שמבצע אמן החושים.

 

רצון הקהל לחשוף את סודותיו של אמן החושים

בישראל, קוסמים ואמני חושים מסוימים יעידו כי הצופים שצפו בהופעותיהם, הרבה פעמים פנו בדרישה להבין מה עומד מאחורי התרגילים והטריקים שהוצגו להם והתקשו להשאיר את הסקרנות הזו בלתי פתורה. בחו"ל, לעומת זאת, אמני חושים יעידו כי הקהל אשר צופה בהופעותיהם לא מבקשים לדעת את סודות הטריקים, אלא מורגלים להשאיר זאת כתעלומה.

 

לסיכום

התרגילים והטריקים שמבצע אמן חושים, עשויים לגרום לתהיות ולשאלות מצד הקהל הצופה בו, אשר עשויים למצוא את עצמם מתחבטים הרבה פעמים בשאלה – מהם הסודות העומדים מאחורי הביצועים. אולם, ישנה חשיבות רבה שלא לחשוף את דרכי הפעולה של האמן החושים וליהנות מהופעתו מבלי לבקש לדעת כיצד הוא מבצע את תרגיליו. לכן, למרות שהקהל עשוי לבקש מאמן החושים לגלות את הסודות שמאחורי התרגילים, הוא לא יחשוף זאת בפניהם, שכן, הדבר עלול להרוס את אפקט ההופעה שלו.

 

קסם לחתוך לשתיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור