נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו סוגי מתנפחים קיימים כיום

ילדה קופצת

נכון לשנת 2020, קיימים סוגים שונים של מתנפחים קטנים, גדולים, מתקני שעשועים שהם פארק מים, ג'ימבורי שלם, מתנפחים של רכיבה ועוד. ואם יש כל כך הרבה סוגים, באילו סוגים נבחר עבור האירוע? על המידע על אירוע מושלם ומנופח.

מתלבטים בין מתקן מתנפח כזה לאחר? אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל הסוגים, הגדלים, הצבעים והעיצובים. שמעתם על טירה מתנפחת? מה לגבי טירת כדורים מתנפחת? אולי ג'ימבורי מים מתנפח? אין ספק, מדובר בלא פחות מאשר אטרקציות מומלצות לאירועי ילדים ברמה הכי גבוהה. מתנפחים לילדים יכולים להגיע בעיצובים שונים, ולפעמים גם ניתן לבחור דגמים עליהם מצוירות דוגמאות קומיקס מוכרות.

 

מה הילד אוהב? מתנפח גדול? אולי עם מים?

בעוד שחלק מהילדים אוהבים מתנפחים כמו ג'ימבורי, חלק אחר מהילדים יעדיפו מתנפחים של רכיבה. בנקודה זו חובה להדגיש משהו – מתקנים מתנפחים של רכיבה עלולים להיות יותר מסוכנים מאשר מתקנים מסוגים אחרים.

לגבי זה, יש להוסיף 2 נקודות עיקריות. הראשונה, היא קשורה בכך שמתקנים מתנפחים-רכיבה, הם מתקנים שמתאימים לאירועים מסוגים שונים ורבים, לא רק עבור אירועי ילדים. שנית, חשוב לוודא שאתם זוכים לשירותיו של צוות הפעלת מתקני שעשועים מתנפחים.

 

נוהל הפעלת מתקני שעשועים מתנפחים

חובה לזכור כי בשנים עברו, אנשים וילדים נפצעו ונפגעו כתוצאה משימוש במתקנים מנופחים שלא היו מתוחזקים נכון. מה עלול להיות מסוכן בסוג המתקנים האלו? למשל, נושא לחץ האוויר חייב להיבדק בשבע עיניים, וככה גם רלוונטי לגבי הנושא של תקרים ופנצ'ר במתקן.

בכל מקרה בו המתקן אינו מתוחזק נכון או אולי אפילו תקול, אתם למעשה מסתכנים בבטיחות של ילדיכם ושלכם. כלל זה תקף מקבל תוקף כפול ומכופל כאשר מדברים על מתקנים מתנפחים גדולים מסוגים שונים. כעת, לגבי המחיר של מתקנים אלו.

 

כמה יעלו לי מתקנים מנופחים?

במחירים של מאות שקלים בודדים תוכלו לרכוש מתקנים קטנים ובינוניים, בעוד שרכישת מתקן מתנפח גדול יגרע קצת יותר מתקציבכם. למשל, מתקנים המשלבי בתוכם מים ומגלשות, יעלו בין 1,000 ₪ ועד 3,500 ₪ (לפעמים גם יותר). לרוב, אם תרכשו מתקן מתנפח עם מגלשה, תקבלו מתקן באורך של 4 מטר (בממוצע), ככה שהנושא של מרחב החצר הוא חשוב גם כן.

כמובן שיש מתקנים קטנים יותר, כך שבעצם תוכלו להתאים מתקן עבור כל סוגי השימושים. בין אם המטרה היא אטרקציה לאירועים או כל מטרה אחרת, מתקנים אלו יכולים לענות על הצורך בשעשוע וכיף. זקוקים לייעוץ נוסף? חברת BESTWAY מתנפחים – כאן כדי לסייע לכם בכל מה שקשור לפעילויות יומולדת, הפעלות, אטרקציות יום הולדת ועוד. גם לכם, צוות המקצוענים יתאים מתנפח מושלם.

https://www.youtube.com/watch?v=MXIPAbGwCeI

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור