נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יום הולדת לילדים זו השאלה? חדרי בריחה זו התשובה

אותיות האנגלית

בואו נודה באמת, חגיגות יום הולדת לרוב הן יקרות. המסיבות של הילדים יכולות להפוך במהירות לסיוטים לוגיסטיים, עם תקציבים לא הגיוניים, ולמען האמת, זה כנראה נכון שמסיבות יום הולדת גורמות ללחץ באותה מידה כמו שעושות כיף.

למה לא להתנתק מהחגיגות המקובלות למשך שנה ולנסות משהו חדש? חדר בריחה הכולל חידות אינטראקטיבית ומציאותיות, היא חוויה מהנה ומרתקת שתיקח אתכם להרפתקה של תעלומות וחידות. מתאים גם לילדים בעלי דמיון פורה וגם לכל המבוגרים שאי פעם חלמו לחיות את החלום על חוקר מערות עתיקות או פיראטים המפליגים בלב ים.

 

מהו חדר בריחה?

חדר בריחה הוא חוויה משותפת, מדומה, המוציא את שחקנים מהעולם האמיתי ומכניס אותם לעולם סיפורי עם עלילה מסוימת. על המשתתפים לעבוד יחד כדי לפתור חידות ולפתוח רמזים לפני תום 60 הדקות מה שמוסיף עניין של לחץ ודחוף את השחקנים לשתף פעולה כדי לנצח את המשחק לפני שנגמר הזמן.

כל חדר בריחה ממוקם סביב נושא מסוים, שנע בין קשת רווחה של רעיונות יצירתיים המפתחים את הדמיון של כל אחד ואחת מאיתנו. החדרים מעוצבים במדויק בהתאם לנושא/הסיפור שלו וכולל אביזרים ותפאורה מיוחדים ומוזיקה מתאימה.

כיום, קיימים חדרי בריחה רבים בכל רחבי הארץ ובעולם, כך שניתן למצוא חדרי בריחה כמעט בכל אזור וליהנות משלל רעיונות ונושאים לחדרים שונים שיעניקו לכם חוויה מהנה בכל פעם מחדש. בחלק מחדרי הבריחה ניתן ליהנות מפעילויות נוספות שיאפשרו לכם לחגוג לילדכם יום הולדת מושקעת ומהנה במיוחד.

 

מסיבת יום הולדת בחדר בריחה

מסיבות יום הולדת הן לרוב יקרות. זה מצער, אבל זה נכון. בין אם מדובר בארוחת ערב עם חברים או מסיבת יום הולדת מושקעת עם ליצן, ימי הולדת הם יקרים. במקום לתכנן את אותו הקונספט הישן, הזמינו את מסיבת יום ההולדת הבאה שלכם בחדר בריחה.

חגיגה בחדר בריחה תהיה חוויה ייחודית ומרגשת שלא ישכחו בקרוב. לילדים שלכם תהיה הזדמנות לעבוד לצד חבריהם כשהם במירוץ נגד הזמן. חדר הבריחה ייקח אותם להרפתקה של חידות ותעלומות, וייהנו מהריגוש שבפתרון החידות הפותחות את הדלת.

עבור מי שמעוניין לחגוג יום הולדת בהרצליה, קיימים חדרי בריחה המותאמים לילדים ומאפשרים לכם לחגוג את יום ההולדת בצורה שונה מהרגיל אך מאוד מיוחדת. חבילות יום ההולדת כוללות: חדרי בריחה מותאמים לימי הולדת ולאירועים שונים ומשלבים את כל אורחי החגיגה בפעילות, שולחנות ממתקים מעוצבים ומלאים בכל טוב שילד היה רוצה לבקש, שתייה מתוקה, פיצות מפנקות וטעימות שיגרמו לכולם ללקק את האצבעות, תפאורה וקישוטים.

חבילת יום ההולדת מותאמת למספר רב של משתתפים, מה שמאפשר לחגוג את יום ההולדת עם קבוצה גדולה ולא להשאיר אף אחד בחוץ. עם חבילה כזאת, כל מה שנותר לכם לארגן הוא את העוגה. מזל טוב!

ילד מנסה לצאת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור