נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף להזמין ליום ההולדת קוסם או ליצן

איש במה

הופ הופ טרללה הילד גדל בשנה! מזל טוב! עכשיו מתחיל השלב החשוב ביותר, התכנון.

ואל לנו לשכוח, מדובר במשימה החשובה ביותר בשנה. צריך לזכור, להכין עוגה, להזמין את כל ילדי הכיתה, להזמין קוסם ליום הולדת, או שאולי בכלל עדיף להזמין ליצן?

המאמר הזה בא לענות בדיוק על השאלה הזו, מה עדיף קוסם או ליצן?

 

צ'ק ליסט

כמות המשימות שנדרש מכם לעשות הן רבות. המלצה ראשונה, תעשו רשימה שלא תשכחו שום דבר. והנה מתקרב לו יום ההולדת וכבר עשיתם את הרוב, עוגה יש, הזמנות יש, מקום יש. עכשיו נותר להבין מה עושים בשביל להעסיק את עשרות הילדים שצפויים להציף לנו את הבית בעוד מספר ימים?

ככל הנראה, רובנו נבחר במפעיל ימי הולדת, למזלנו או צערנו יש מבחר רחב בשוק וניתן להתאים מפעיל לכל ילד. אבל המבחר גם גורם לנו לקושי בקבל ההחלטות. שני סוגי המפעילים הנפוצים ביותר בענף ימי ההולדת הינם קוסם וליצן. אך איך בוחרים מבין השניים?

 

קוסם או ליצן?

בשביל לגבש החלטה נבונה עלינו לקחת בחשבון מספר גורמים. ראשית נשים לב שילדים בגילאים 2-5 ככל הנראה ייהנו יותר עם ליצן משום שהמטרה שלו היא לשעשע, להצחיק ואין את המורכבות הרבה שבהבנת הקסמים מהפשוטים ועד למורכבים ביותר.

עם זאת, תמיד צריך לזכור שילדים עשויים לעיתים לפחד מליצנים, במיוחד כאשר הם קטנים מאוד.

מבחינת מופע קסמים, יש לזכור שילדים הם קהל שמושפע בקלות. גם הקסמים הפשוטים ביותר לרוב יחרטו בזיכרונם, ידהימו אותם וישמשו להם כהשראה לעתיד.

 

ערך מוסף

מנקודת המבט שלי, קוסם מביא עימו ערך מוסף דיי גדול. בעוד שליצן נועד בעיקר בכדי להצחיק ולשעשע את הילדים. קוסם מגיע בשביל לשעשע את הילדים אך גם לגרום להם לתהות כיצד הקסם נעשה. רבים מהילדים אף יאמינו שקסמים קיימים. חלקם אף עשויים לקחת את האירוע הזה צעד אחד קדימה וינסו להבין כיצד הקסם עובד.

 

מה המיקום

גם למיקום האירוע יש חשיבות רבה כשבוחרים בין ליצן לקוסם. ליצן זקוק בדרך כלל רק לאזור בוא יוכל להופיע. לעומתו קוסם מגיע בדרך כלל עם אביזרים רבים ולעיתים קרובות גם יצטרך זמן מראש לסדר חלק מקסמיו. לכן שימו לב, באיזה מיקום יתקיים המופע והאם יש צורך להביא למקום, שולחן, כיסא או כל דבר נוסף.

 

איפה הילד?

בסופו של יום, אנחנו בתור הורים רק רוצים את הטוב ביותר לילדים שלנו, במיוחד ביום הולדתם. לכן השיקול החשוב ביותר הוא רצונו של הילד. אנו ממליצים להתייעץ עם הילד ולשאול את דעתו. במקרים רבים הילדים חוו כבר הופעות של ליצנים וקוסמים שונים ולכן ניתן לבדוק איתם מה הם הרגישו באותו האירוע.

 

ועכשיו מה נותר

עכשיו אחרי שבחרתם, אל תשכחו לעשות סקר שוק ולמצוא את הקוסם עם ההמלצות הטובות ביותר. אך שימו לב, אם מדובר באותו קוסם שהופיע כבר ב-10 ימי הולדת מהכיתה, אז אולי עדיף לגוון.

 

איש מצחיק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור