נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים ליום הולדת 10

Clker-Free-Vector-Images / Pixabay

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו בזמן כמו להחליק על משהו רטוב. כך או כך, אין ברירה – הגיע הזמן לארגן לילד או לילדה יום הולדת 10. החברים כבר מוזמנים, סגרתם וסידרתם את חצר הבית ומה שנשאר הוא האטרקציה המרכזית, אף החלק החשוב ביותר בתכנון יום ההולדת. אמן חושים ליום הולדת 10 הוא בדיוק האטרקציה הזו שאתם צריכים – ובמאמר הבא נסביר מדוע.

 

אמן חושים ליום הולדת 10 – האטרקציה המושלמת

האטרקציה המוזמנת ליום הולדת 10 צריכה להיות מספר דברים. תחילה, תוכן המופע צריך להתאים לגיל הילדים המשתתפים בו. שנית, האטרקציה צריכה להיות מעניינת, וליצור אווירה מצחיקה וחיובית, כך שגם החוגגים וגם המשתתפים ביום ההולדת ייהנו. איך עושים את זה? אמן חושים.

 

מהו מופע אמן חושים?

אמן חושים, או בשמותיו האחרים – מנטליסט, אמן על חושי ועוד, עוסק בחלק מסוים מעולם הקוסמים. אמן החושים עוסק בעיקר בתופעות המוגדרות "על טבעיות" – שליטה במחשבות וקריאתן, שליטה בחפצים דוממים ללא מגע, חיזוי עתידות ועוד. אמן החושים ניעזר בטכניקות שונות במופע, ביניהן פסיכולוגיה, NLP, זריזות ידיים ועוד.

מופע אמן חושים הוא מופע מרתק. על ידי ביצוע קסמים וטריקים מעולמות שונים של תחום הקוסמות, נוצר מופע מיוחד, מקורי ומעניין שמשלב בתוכו קטעי הומור ובידור והתאמה מושלמת לחוגגים ולמטרת האירוע.

 

למה דווקא אמן חושים ליום הולדת 10?

בתור התחלה, הרצון כיום בעת הזמנת אטרקציות ותכנון אירועים הוא לייצר אירוע ייחודי ומקורי. זאת, יחד עם הצורך להתאים את המופע באופן מושלם לחוגגים ולמשתתפים – הן מבחינת הגיל, התוכן, הזמן והמקום.

מופע אמן חושים עונה באופן המושלם על צרכים אלה – אמן החושים יודע להתאים את מופעו בצורה מושלמת לאירוע, ובפרט כשמדובר ביום הולדת 10. הקסמים, קטעי ההומור והיחס המיוחד לחוגגים את יום ההולדת יוצר מופע מותאם אישית כמו כפפה ליד, וזמן של שקט ושלווה נפשית להורים המארגנים והמלווים.

 

איך בוחרים אמן חושים מתאים?

אמן חושים לימי הולדת צריך להיות הטוב ביותר, בעל הניסיון המתאים ביותר וזה המבין את האירוע ואת ההתאמות הנדרשות במופע. לכן, כדי לבחור את אמן החושים המושלם עבור יום הולדת 10, ריכזנו עבורכם כמה שאלות מנחות:

  1. האם לאמן החושים יש ניסיון בהעברת ימי הולדת 10 או סביבות הגיל?
  2. האם לאמן החושים יש המלצות או סרטונים שאוכל לצפות בהם טרם האירוע?
  3. האם אמן החושים מבין את הקהל ויודע להתאים את המופע לילדים בגיל זה?
  4. מה אורך המופע? האם האורך מתאים לי לכלל האירוע?

בסופו של דבר, הטיפ הכי חשוב להזמנת אמן חושים הוא קיום תיאום ציפיות. בשיחה, תוכלו לפתור את כל הבעיות.

 

קוסם עם קלפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור