נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השוואה: מדונה אלחוטית או חגורת הגברה

דוגמנית

לשם ההשוואה, כמה עולה מדונה וכמה עולה חגורת הגברה?

ובמה יהיה בכלל כדאי לבחור?

אז ככה, קודם כל מגדירים צרכים ורק אחר כך בוחרים מדונה או חגורת הגברה.

בין אם תצטרכו את מערכת ההגברה הזאת או האחרת, תותחי הסאונד של ענק הסאונד זמינים לייעץ לכם עוד היום.

בואו נבין רגע במה מדובר, למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים מדונה וחגורות הגברה? בעוד שאנשים מסוימים צריכים מדונה עבור העברת הרצאות, אנשים אחרים יצטרכו חגורות הגברה מקצועיות עבור הפעלת אטרקציות, ימי הולדת, שיעורי ספורט וכו'. בשורה התחתונה, ניתן להשיג מערכות הגברה ניידות במחירים ממש אטרקטיביים, אבל חשוב לוודא שהזול לא ייצא לכם בעתיד יקר. בואו נבין למה.

בדקו כעת – מדונה אלחוטית לרכישה מהירה וייעוץ מקצועי מענק הסאונד – מומחי הגברות אלחוטיות וניידות.

 

באילו מערכות הגברה ניידות נבחר? מדונה או חגורת הגברה?

אם לא הכרתם את המושג הנקרא מדונה, או חגורת הגברה אלחוטית, אתם מוזמנים להכיר GAME CHANGER אמיתי. פתרונות ההגברה האלו משנים את כללי המשחק, בעודכם זוכים להגברה איכותית ביותר וללא עיוותים בסאונד.

לידיעתכם, המחירים של מערכות הגברה ניידות ואלחוטיות מתחילים בסכומים של 200 ₪ בממוצע ועד אלפי שקלים. אז אילו פקטורים כדאי לקחת בחשבון בבואכם לרכוש את פתרונות הגברה אלו? אז ככה, למשל, אם תצטרכו להגביר את עצמכם במהלך הרצאות, חשוב יהיה לבחור מערכת הגברה שתוכל למלא את התהודה של חלל הרצאות שלם. וכמובן, לא פחות חשוב מכך, יהיה חשוב לדעת כיצד למקם את המיקרופונים שבהם אתם מסתייעים.

 

מיקום המיקרופון משפיע על איכות הסאונד

חשוב לדעת, כשממקמים את המיקרופון מאוד קרוב לפתח חלל הפה, כמובן שיהיו אי-אלו עיוותים בסאונד מסוגים כאלה ואחרים. יש למקם את המיקרופון, בין אם מדובר במדונה או בחגורת הגברה, במרחק של כ-30 ס"מ מפתח חלל הפה.

בעוד שישנן מדונות מעולות המגיעות עם רמקול מחובר אליהן (שנתלה גם על חגורה אם תרצו), תוכלו גם לרכוש פתרונות הגברה המגיעים עם רמקולים בנפרד ואפילו סאב-וופר. למי שלא מכיר, סאב וופר הוא למעשה רמקול נפרד שבדרך כלל בנוי מחומרי גלם כמו עץ. הסאב וופר למעשה מייצר את צלילי הבס באיכותיים ביותר, בעוד שבמקביל גם נוצרת תחושה הרבה יותר נעימה אצל המאזין להרצאה, להפעלה, להופעה וכדומה.

 

ענק הסאונד ייעוץ לפני רכישת פתרונות הגברה אלחוטיים וניידים

בין אם אתם צריכים חגורת הגברה או מדונה, כנראה שהאיכות של הסאונד שיוצא ממכם חשובה לכם מאין-ערך, ככה שאנחנו ממליצים לכם לקבל עוד היום ייעוץ מצוות של מקצוענים בנושאי הגברה.

בין אם אתם צריכים מדונה אלחוטית או חגורת הגברה, אתם מוזמנים עוד היום לקבל את הייעוץ של ענק הסאונד – המומחים שלכם לכל נושאי הגברות אלחוטיות, הגברות עם חגורת הגברה, מדונה ועוד.

 

אישה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור