נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אולמות מומלצים לחתונות

עיצוב השולחן

רובנו מחכים ליום החתונה שלנו שנים רבות, מדמיינים את האירוע לפרטי פרטים. ובואו נודה באמת, בשנת 2019 לא מדובר רק בפנטזיה נשית בלבד, גם החתן הוא חלק מההחלטות ומהחלומות על יום מושלם.

יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם כשמדובר על קיום האירוע המושלם, מהבגדים של החתן והכלה, דרך את מי להזמין ועד איזה אוכל יוגש ובאיזה אולם לקיים את החתונה.

איך בוחרים אולם חתונה?

בכדי לבחור נכון את האולם צריך ראשית לבדוק את המיקום הרלוונטי לכם, אולם חתונה בתל אביב יכול להיות אטרקטיבי ביותר בשל המיקום המרכזי של העיר והנגישות הרבה אליה. כמו כן, צריך לחשוב על המחיר הרלוונטי והמתאים לכם ועל סגנון האירוע שתרצו לקיים.

אני אישית בשנתיים האחרונות הייתי במספר דו ספרתי גדול מאוד של חתונות ומעטים האולמות שהרשימו אותי והשאירו אותי פעורת פה מהסגנון והעיצוב של האולם ועד האוכל והאלכוהול.

אחד המקומות שדווקא הצליח להותיר בי חותם הוא אולם בתל אביב בשם &HIGH, מעבר למיקום המצוין במרכז תל אביב, על נתיבי תחבורה ציבורית וקרוב ליציאות לאיילון, כל האירוע וההכנות לו באולם היו ברמה הגבוה ביותר שחוויתי.

זוג לפני חופה

טעימות – חשוב כמעט כמו מדידת שמלת הכלה

כמה פעמיים הגעתם לחתונה והתבאסתם בגלל שהאוכל היה פשוט לא טעים? בדרך כלל אולמות מזמינים את הזוג עם עוד כמה חברים או קרובי משפחה לבוא לאירוע אחר עומד ולטעום את האוכל שקיים באותו אירוע בדיוק. על בסיס זה עליכם לבחור את המנות שאתם תרצו בחתונה שלכם.

ב-&HIGH החוויה הייתה שונה לחלוטין, אתם מוזמנים לארוחה מלאה שבה מגישים לכם את המנות עם אפשרויות רבות של סלטים, מנות ראשונות, מנות עיקריות, קינוחים והכי חשוב אלכוהול קוקטיילים מיוחדים ומרעננים. מתפריט הטעימות אתם בוחרים את המנות שהייתם רוצים, אתם יכולים לעשות שילובים שונים ולבקש החלפות. בטעימות שאני הייתי בהן הכלה והחתן (אוהבי אלכוהול מושבעים), ביקשו להרכיב קוקטייל מיוחד בשביל יום האירוע.

מעבר לאוכל הטעים, להגשה הססגונית ולקוקטיילים המגוונים, אתה מקבל שירות אחד על אחד עם מנהל האירוע. ניתן היה להבחין בצוות מלצרים וברמנים אדיבים מאוד, עם חיוך תמידי על הפנים. מה שהוסיף בצורה משמעותית לחוויה, הן בטעימות והן בחתונה עצמה.

אווירה אווירה אווירה

האוכל הוא פרט חשוב אבל בואו נודה באמת כולם מחכים לחופה. ב-&HIGH החופה מתקיימת (אם העונה ומזג האוויר מתאים), על גג הבניין שמשקיף לעבר כל תל אביב. ועם קו הרקיע של תל אביב, בצהריי היום או בזמן השקיעה, החופה הלבנה והמעוצבת בנועם וחן רב מעניקה לרגע המרגש מכל את ההילה המיוחדת שאפשר לראות רק ברגעי אושר אמיתי, מהסוג שמסופר עליהם באגדות ושאנחנו גדלנו עליהם ומצפים לראותם ביום החתונה שלנו.

אחרי קבלת הפנים והחופה שהתקיימו על גג המבנה, ואחרי שספגנו את השמש או את אור הכוכבים עוברים לחלל הפנימי. בחלל הפנימי שיכול להכיל עד 250 אנשים בישיבה, יש רחבה גדולה לריקודים המוקפת בשולחנות הישיבה.

החלל עצמו מעוצב בצורה אורבנית עם הבזקי צבע ואור שמגיעים מהחצרות הססגוניים והפתוחים שמאפשרים אווירה פתוחה ורחבת ידיים המעניקה אווירה נינוחה וחמימה להמשך האירוע.

בסך הכל אני חושבת שמי שמחפש אירוע קצת אחר, עם אווירה מרהיבה, צוות מצוין ואוכל טעים בהחלט צריך להגיע ל-&HIGH, אתם לא תצטערו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור