נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו קידום אתרים?

סטטיסטיקות

האם אתה בתחילת מסע קידום האתר שלכם? כנראה ששמעתם את המושג SEO (Search Engine Optimization). קידום אתרים עשוי לעזור בהובלת תעבורה לאתר שלכם ולהעלות את הדירוג שלו ולכן מדובר בנושא מרתק וחשוב לכל בעל אתר. אם אתם לא ממש בטוחים איך זה עובד או באילו תחומים להתמקד הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לכם מהו בעצם קידום אתרים

 

מה זה בעצם קידום אתרים (SEO)

קידום אתרים מייצג פעולת ייעול למנועי חיפוש. כלומר, תהליך בו ניתן להשיג תעבורה לאתר דרך תוצאות חיפוש חינמיות, של מנועי חיפוש מוכרים כמו גוגל ויאהו!. מטרת קידום האתרים היא לשפר את מיקום האתר שלך בדפי תוצאות החיפוש. זאת, כמובן, מכיוון שככל שהאתר ממוקם במיקום גבוה יותר, כך יותר אנשים יראו אותו.

 

מה קידום אתרים כולל?

קידום אתרים שנעשה בצורה טובה, עשוי לכלול מספר פרמטרים ופעולות. כך, למשל:

  • ניתן לאפיין מילות מפתח (keywords) אשר מעלות את האתר שלך בתוצאת החיפוש.
  • ניתן ליצור תוכן יעיל ושימושי ולהתאים אותו למנועי החיפוש ולמשתמשים במנועים ובאתרים אלו.
  • במסגרת קידום האתרים כוללים לינקים רלוונטיים ומפנים לאתרים איכותיים, באופן שמקדם אותם.

 

חשיבות קידום אתרים

שימוש באסטרטגיית קידום אתרים חיוני מכיוון שהתעבורה (כמות הכניסה של אנשים לאתרים) הטבעית של אנשים לאתרים אלו מהווה אחוז ניכר מהתעבורה במנועי החיפוש. מחקרים מראים כי התנועה האורגנית היא הטובה ביותר עבור אתרים מכיוון שאתרים לא צריכים להוציא כסף כדי להביא משתמשים לאתר והם מגיעים בעצמם, לרוב דרך חיפוש בגוגל. נתון מעניין נוסף הוא ש-75 אחוז מהמחפשים לוחצים על התוצאות רק מהעמוד הראשון של מנועי החיפוש. לכן, אם אתר מופיע בעמוד הראשון עבור שאילתא מסוימת, סביר שהוא יקבל את רוב התעבורה. יצוין שגם בעמוד הראשון, ככל שהתוצאה יותר עליונה, כך יהיה לאתר מספר רב יותר של כניסות.

 

קידום אתרים משפר את חוויית המשתמש

בעבר הלא רחוק, כל מה שהיה צריך כדי לעלות את האתר בחיפוש במנוע החיפוש היה רק להכניס מילות מפתח רבות שסביר שאנשים יחפשו הרבה, ואז האתר היה עולה לראש עמודי החיפוש. אולם, ברור שמעצבן מאד לקרוא מאמר עם מילת מפתח שחוזרת על עצמה כמעט בכל משפט ולכן גוגל הבינו שהם חייבים להתעדכן (גוגל כשם קוד למנועי חיפוש). כך, גוגל היום מחייבת שאנשים ידווחו על חוויית שימוש טובה (שמתבטאת בטעינה מהירה, קריאה נוחה ולא חזרתית ועוד).

 

לסיכום

לפני שתיצרו דף חדש באתר או פוסט חדש בבלוג שלכם, סביר להניח שתחשבו כיצד לשלב את מילות המפתח שלכם בפוסט. זה בסדר, אבל זה לא צריך להיות המיקוד היחיד, ואף לא המיקוד העיקרי שלכם. אם אתם רוצים לקדם אתרים בצורה טובה, ההתמקדות צריכה להיות בקהל היעד שלכם, ולא בכמה פעמים ניתן לכלול מילת מפתח. בהצלחה רבה!

גוגל

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
קבל
איך הדפסת 3D עובדת

ככל שעובר הזמן, העולם הולך לכיווני התפתחות וקדמה שלא יכלנו לשער לעצמנו מעולם שנגיע אליהם. פיתוחים כמו חיסונים חדשניים,

פרסום באינטרנט לעסקים
פרסום באינטרנט לעסקים

בעולם העסקי התחרותי, בעלי עסקים רבים  נדרשים להבנה עסקית לצורך התמודדות מהירה וקבלת החלטות עבור העסק שלהם. כיצד פרסום