נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לייצר אתר חלומי בעזרת אלמנטור?

אתר בנוי

במשך שנים, למרות רמת הפופולריות הרבה שלה, היכולות שסיפקה פלטפורמת וורדפרס לבוני האתרים השונים באמצעותה בכל הקשור לעיצוב האתר היו מוגבלות באופן יחסי. אלא שתוסף ייחודי שפותח לפלטפורמה הזאת, הפך את משימת ההקמה והעיצוב של עמודים חדשים באתר לקלה מאי פעם. באמצעות הרחבת אלמנטור יכולים כיום בוני אתרים על פלטפורמת וורדפרס לשלוט על המראה של האתר בצורה גרנולרית, לקבל החלטות עיצוביות והחיל אותן על עמודי האתר השונים.

אז אילו פעולות, למעשה, ניתן לבצע באמצעות אלמנטור, על מנת להפוך את תהליך העיצוב של האתר ליעיל, אפקטיבי וקצר מאי פעם?

כאן תוכלו לקרוא עוד על אתר תדמית מבית איזיפוינט.

 

קביעת מבנה העמוד

אלמנטור מאפשר לבנוני האתרים על בסיס פלטפורמת וורדפרס לקבוע את מבנה העמוד. מדובר בבקרת מפתח בעולם העיצוב. כך, יכולים בוני האתרים לחלק את העמוד לגרידים, עמודות, בצורה שתאפשר יצירת סימטריה, פרופורציה ויחסיות בין האובייקטים השונים המוטמעים באתר.

אלמנטור מאפשר לקבוע את רוחב האזורים השונים בעמוד ולהגיע לרמת דיוק מושלמת. כך, למעשה, מושג אפקט היישור של אובייקטים שונים באתר לקו דמיוני, מה שיוצר תחושה של סדר וארגון בעיניים.

כמו כן, מאפשר אלמנטור לקבוע את המרווחים בין חלקים שונים בעמודי האתר, לרווח או לצופף אובייקטים ולהתאים את התצוגה לצרכי המשתמש.

אלמנטור מייצר לבונה האתר את האפשרות למקם את האובייקטים השונים באזורים שונים באתר כרצונו, וכן לקבוע את רוחב השוליים הפנימיים והחיצוניים של העמוד.

 

טיפוגרפיה

אלמנטור מציג מגוון רחב מאוד של פונטים בהם תוכלו לעשות שימוש לצורך הטמעת טקסטים שונים באתר. כמו כן, אלמנטור מאפשר לבונה האתר לקבוע את המרווח בין התווים השונים, לציין באיזה גובה שורה הוא מעוניין, וכן מה יהיה משקל הפונט שבו יעשה שימוש.

 

צבע

אלמנטור יסייע לכם לשמור על אחידות בכל הקשור לגוון הצבע באתר, באמצעות שימוש בפלטות צבעים מוכנות, שאותן תוכלו להתאים למותג שאתם מנהלים. פלטת צבעים מכילה גוונים שונים של צבעים מוגדרים מראש, אשר מייצרים ביניהם שפה אחידה ועקבית, ומסייעים לגולש לצרוך תוכן באתר שמוצג לו בצורה נקיה, אחידה ונטולת רעשים.

 

רקע

אלמנטור מספק לבונה האתרים את האפשרות לשלוט על רקע העמוד, וייצר עמודים בעלי ניגודיות מוצלחת, שמקלים על הקריאה ועל צריכת התוכן באתר, על ידי הגולשים שמבקרים בו.

 

אייקונים

השימוש באלמנטור יוכל לאפשר לכל מי שבונה אתר באמצעותו לבחור מבין מגוון גדול של למעלה מארבע מאות אייקונים שונים. אייקונים מייצרים שפה עיצובית ייחודית באתר, מקלים על הגולש להבין מה תפקידם של החלקים השונים באתר, ומסייעים לבעל האתר להניע אותם לפעולה.

 

לסיכום

אלמנטור הינו הרחבה פופולרית ביותר לאתרים מבוססי וורדפרס, אשר מאפשרת לבעל האתר לקבל שליטה מלאה על העיצוב, העימוד הטיפוגרפיה, הצבעים, הרקעים והאייקונים השונים המוטמעים באתר. השימוש באלמנטור חוסך לבונה האתר זמן, ומסייע לו להשיג תוצאות מצויינות.

איש דיגיטל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
סטטיסטיקות
מהו קידום אתרים?

האם אתה בתחילת מסע קידום האתר שלכם? כנראה ששמעתם את המושג SEO (Search Engine Optimization). קידום אתרים עשוי לעזור

קבל
איך הדפסת 3D עובדת

ככל שעובר הזמן, העולם הולך לכיווני התפתחות וקדמה שלא יכלנו לשער לעצמנו מעולם שנגיע אליהם. פיתוחים כמו חיסונים חדשניים,

פרסום באינטרנט לעסקים
פרסום באינטרנט לעסקים

בעולם העסקי התחרותי, בעלי עסקים רבים  נדרשים להבנה עסקית לצורך התמודדות מהירה וקבלת החלטות עבור העסק שלהם. כיצד פרסום