נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות – האמנם?

התחלתם דיאטה, והנה אתם רואים פרסומת עם הבטחה גדולה: " מאמן אישי להרזיה שיטה בטוחה  – ירידה של 10 קילוגרם בשבוע!".

אתם לא מומחים גדולים בירידות משקל, אבל זה נראה טוב מכדי להיות אמיתי. ובכן, ברוב מוחלט של הפעמים, זה אכן כך.

בכל תחום בעולם בו יש ביקוש רב, יהיו האנשים והארגונים שינסו לעקוץ אתכם ולהבטיח הבטחות סרק שאולי ייתנו לכם את התוצאה המובטחת בזמן הקצוב אך ייגרמו לנזק בלתי הפיך בטווח הארוך.

אז החלטתם שאתם רוצים לקדם את האתר שלכם ועכשיו אתם בקשר עם נציג מפולפל שמבטיח לכם הרים וגבעות בדוגמת "תוך שבוע האתר שלכם יהיה מקום ראשון בחיפוש בגוגל". נשמע מבטיח. האם ההבטחה הזו באמת מחזיקה מים? ונגיד והאתר אכן יהיה במקום הראשון, כמה זמן הוא יחזיק שם? שנים? חודשים? ימים? כנראה שעות ספורות. 

היה זה הפילוסוף בראדלי שו שאמר: רק שני דברים בטוחים בחיים: המיסים והמוות. שימו לב, מקום ראשון בגוגל לאורך זמן הוא לא אחד מהם. 

 

ולמה ישר נדלקת נורה אדומה כאשר חברה מתחייבת לתוצאות?

האלגוריתם של גוגל משתנה כל הזמן. והמתכנתים בגוגל הודיעו כבר לפני מספר שנים שהם מודעים לתופעה בה חברות לקידום אתרים מנסות "לעבוד" על האלגוריתם של גוגל ולהקפיץ את האתר מיד לעמוד הראשון.

בשנים האחרונות, גוגל לא רק שלא מושפעת מהניסיונות התחמניים להשתפר בדירוג שחברות קידום האתרים מסוג זה עושות אלא מענישה באופן יזום את אותם האתרים שמשתמשים בה. במקרים קלים בהורדת הדירוג ובמקרי קיצון אף בהסתרה מוחלטת של התוכן ולמעשה "צינזור" האתר שלכם. ואתם ממש לא רוצים שזה מה שיקרה. 

בגלל השינוי התמידי של האלגוריתם, אנשים שיבטיחו לכם שהם הבינו את השיטה,  אלא אם יש להם גישה למידע מאוד סודי ורגיש של אחד התאגידים הכי חזקים בעולם, כנראה לא באמת הבינו את השיטה.

וזאת בדיוק בגלל שהחיפושים בגוגל אינם יציבים. החברות אשר נשארות בטופ של החיפושים באופן קבוע הם כמעט תמיד רק החברות הענקיות לדוגמה אלי אקספרס ואמזון ולעסקים הקטנים נותר להילחם ולהמציא עצמם מחדש בכל פעם כדי להישאר רלוונטיים בתחום.

 

שימו לב להבטחות של חברות קידום האתרים

בנוסף, חשוב מאוד להבחין בהבטחות של אותה חברת קידום אתרים שאתה אתם שוקלים להתחיל תהליך, מה המשמעות של שיפור הדירוג, ואיך שיפור הדירוג עבור מילות מפתח מסוימות יכול לעזור לכם בצורה של הגברת התעבורה, יצירת לידים וכמובן רווחים כספיים. 

לדוגמה, נניח והאתר שלכם מקום ראשון בחיפוש בגוגל בביטוי שאנשים מחפשים רק 10 פעמים בחודש. זה מעט מאוד, ואם אנחנו מדברים על אחוזים גבוהים של יחס המרה, כלומר כמה אנשים רוכשים מאלה שחיפשו את הביטוי, המקסימום הריאלי שנוכל לשאוף אליו הוא 2 לקוחות בחודש שיגיעו מביטוי זה. זה לא שווה את ההשקעה. חשוב לשים לב למילות המפתח המקודמות ולפוטנציאל שלהן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
סטטיסטיקות
מהו קידום אתרים?

האם אתה בתחילת מסע קידום האתר שלכם? כנראה ששמעתם את המושג SEO (Search Engine Optimization). קידום אתרים עשוי לעזור

קבל
איך הדפסת 3D עובדת

ככל שעובר הזמן, העולם הולך לכיווני התפתחות וקדמה שלא יכלנו לשער לעצמנו מעולם שנגיע אליהם. פיתוחים כמו חיסונים חדשניים,

פרסום באינטרנט לעסקים
פרסום באינטרנט לעסקים

בעולם העסקי התחרותי, בעלי עסקים רבים  נדרשים להבנה עסקית לצורך התמודדות מהירה וקבלת החלטות עבור העסק שלהם. כיצד פרסום