נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קידום אתרים לרופאים: דגשים חשובים

אין מה ללכת סחור. אתם רוצים שהאתר הרפואי שלכם יופיע בראש החיפושים בתוצאות בגוגל. ולמה? הסיבה ברורה. כ-73% מהמטופלים מחפשים רופא פרטי או עזרה רפואית דרך חיפוש בגוגל, ויותר מכך, כ-89% מהחולים מחפשים בגוגל מזור או מידע בנוגע לבעיות הרפואיות שלהם. זה נטו תלוי בקידום האתר שלהם.

תוסיפו לזה את זה שכ67 אחוז מההקלקות הם אך ורק על שלושת התוצאות הראשונות -המסקנה זועקת. אתם מפסידים לקוחות אם אתם לא בראש החיפושים!

אבל אפשר לתקן את זה, ובכן, בהשקעה של זמן ומשאבים בקידום האתר הרפואי שלכם אתם תוכלו למשוך כמות לקוות גדולה הרבה יותר, ובכך לאפשר לכם לעזור למספר רב יותר של מטופלים.

 

קידום ממומן VS אתרים קידום אורגני

תשומת לב חשובה לעניין שבו קידום ממומן, בו אתם למעשה משלמים לגוגל על כל הקלקה על הלינק שלכם, הוא אינו פתרון קסמים. לקוחות רבים מאוד כבר למדו שלא להתפתות ללחוץ על הקישורים הממומנים ועל כן יש חשיבות עצומה לשימת דגש דווקא על הקידום האורגני של האתר שלכם, כלומר העלאת הדירוג באופן טבעי ולא דרך פרסומות בתשלום.

 

הדירוג של גוגל נקבע לפי פקטורים שונים ומשונים אך יש מספר דגשים חשובים במיוחד לאתרים רפואיים:

בראש ובראשונה – גוגל מזהה אתרים רפואיים ומדרג אותם גבוה יותר אם הוא מזהה שאכן האתר עצמו מאובטח. מה הכוונה? ודאו כי האתר שלכם מאובטח בידי פרוטוקול HTTPS, כי כך יהיה קשה הרבה יותר לגורם שלישי להוציא מידע מהאתר שלכם- ובהרבה מקרים מדובר בחיפושים רגישים של אנשים שמוגנים בחוק תחת חיסיון רפואי. 

בנוסף, הדירוג מושפע משמעותית בידי המהירות בה האתר שלכם עולה וכן התאימות שלו לפלאפון הנייד. הנקודה היא, שאם תשקיעו קצת זמן בלסדר את האתר שלכם כך שייראה טוב גם בגלישה דרך הטלפון החכם, וכן אופטימיזציית גודל התמונות, אזי הדירוג שלכם בגוגל יעלה, וכן שביעות הרצון של הלקוחות שלכם מהשוטטות באתר שלכם יגדל.

זאת ועוד, על מנת לבנות לעצמכם שם מהימן וליצור אמון בין הלקוחות והחברה שלכם, עליכם להציף את האתר שלכם בתוכן איכותי הנוגע לסוג ההתמחות שלכם. לדוגמא, רופא עור יכול להעלות מספר מאמרים לאתר שלו שעוזרים בזיהוי מקדים של מחלות ותופעות עוריות, דרכי טיפול מהימנות ואלטרנטיביות, פריצות דרך בתחום ובאופן כללי כל מה שנותן ללקוחות ערך מוסף וכן מסייע להם ביומיום.

זה אך הגיוני, שלקוח אשר מחפש רופא פרטי שיעזור לו יהיה הרבה יותר שמח ללכת לרופא שהלקוח יודע כבר שהוא בעל ידע נרחב בתחום וכן כי הוא מומחה בתחומו. תוכן איכותי בצורת בלוגים, המתארים מקרים מיוחדים יומיומיים שקרו לרופא או לקולגות שלו, יכול ליצור מין קהילה שעוקבת אחרי אותו הרופא. דגשים קטנים אלו ותחזוקה יומיומית יעשו פלאים לדירוג שלכם ולכמות הלקוחות שפונים אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
סטטיסטיקות
מהו קידום אתרים?

האם אתה בתחילת מסע קידום האתר שלכם? כנראה ששמעתם את המושג SEO (Search Engine Optimization). קידום אתרים עשוי לעזור

קבל
איך הדפסת 3D עובדת

ככל שעובר הזמן, העולם הולך לכיווני התפתחות וקדמה שלא יכלנו לשער לעצמנו מעולם שנגיע אליהם. פיתוחים כמו חיסונים חדשניים,

פרסום באינטרנט לעסקים
פרסום באינטרנט לעסקים

בעולם העסקי התחרותי, בעלי עסקים רבים  נדרשים להבנה עסקית לצורך התמודדות מהירה וקבלת החלטות עבור העסק שלהם. כיצד פרסום