נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השכרת קרוואנים -הטיול המושלם

הדמיה של קרוואן בטבע

קרוואן, שקט, חופש, עצמאות, טבע, משפחה, דינאמיות. נשמע כמו החופשה המושלמת – האם כך באמת הדבר? להשכרת קרוואנים יתרונות רבים – ניתן ללון במקומות קסומים קרוב לטבע, אין צורך להתעסק בהזמנת בית מלון ולמעשה נהנים מיתרונות המחנאות עם תנאים משודרגים.

מה כדאי לדעת לפני השכרת קרוואן?

  1. מחיר – קודם כל, חשוב לציין, השכרת קרוואן אינה בהכרח האופציה הזולה ביותר. ניתן לחשוב שלינה בקרוואן מספקת תנאי לינה בסיסיים בלבד, בניגוד לבית מלון או צימר. אך היום חלה התפתחות משמעותית וישנם קרוואנים שמספקים תנאים שלא היו מביישים מלון בוטיק טוב בתל אביב. והמחיר? בהתאם. כך מלשל ישנם קרוואנים הכוללים מקרן לצפייה בסרטים, מנגל, מזגן, פינת ישיבה ל"זולה" בחוץ ועוד.
  2. כמה אנשים נכנסים בקרוואן? ברוב הקרוואנים להשכרה המוצעים היום יש מקום ל6 אנשים. יחד עם זאת, בקבינה יש מקום לשלושה אנשים בלבד ובזמן נסיעה אין אישור לאכלס אנשים במרחב המגורים של הקרוואן. לכן, אם משפחתכם מכילה יותר משלוש נפשות, יש לבחור בקרוואן נגרר, כמובן לאחר שבדקתם שרכבכם מתאים לכך או להשכיר רכב מתאים במקרה הצורך, וכך תוכלו לאכלס את מספר האנשים שנכנס ברכב הפרטי.
  3. תכנון– לאחר השכרת הקרוואן, יש לתכנן מסלול אותו תרצו לעשות (כמוכן, שהוא יכול להשתנות), אך חשוב לתכנן אותו כך שבכל יום יהיה זמן נהיגה סביר יחסית שלא יתיש את הנהג\ת. כמו כן, יש לדאוג להזמין מקומות בחניוני הלילה השונים בהם אתם רוצים להחנות את הקרוואן שלכם.
  4. אם אתם מתכננים טיול עם ילדים – תזכרו לקחת צעצועים, משחקי קופסא, קלפים ועוד. קרוואן הוא טיול החלומות עבור ילדים; יש להם מרחב, הם יכולים להשתולל בלי לחשוב על להרוס את חדר המלון או הצימר וכל הטיול מרגיש כמו הרפתקה משותפת אחת גדולה. אך כדי למלא את הזמן הפנוי הרב שלעיתים נוצר, חשוב להביא עזרים שיעזרו לילדים ליהנות ולא להשתעמם.
  5. הקרוואן זה רכב, וכמו כל רכב – הוא דורש טיפול, וכמו כל רכב – הוא לפעמים עושה בעיות. לכן, אם אתם מתכננים טיול בקרוואן יש לקחת בחשבון את המחיר שזה עלול לגבות ממכם – התדלוק, למלא את מיכל המים, טיפול בבעיות שוטפות שעלולות לקרות לרכב, חיפוש חניה בחניונים לקרוואנים ועוד. כמו כן, אם התכנון הוא חופשה משפחתית יש לקחת בחשבון את הלינה המשותפת של כל המשפחה בחלל אחד וחוסר הפרטיות להורים למשך תקפות הטיול שלא תמיד קלה.
  6. חווית הנסיעה – יש לקחת בחשבון שהבחירה בהשכרת קרוואן כרוכה בנסיעות רבות. אם אתם אוהבים נסיעות, נהנים מהדרך, מהנוף, מהאוויר – אין ספק שקרוואן מושלם עבורכם. אבל, אם אתם יודעים שאתם סובלים מבחילות בנסיעות, או באופן כללי פחות אוהבים את הבילוי בנסיעה ברכב, אולי כדאי לכם לחשוב על כיוון אחר לטיול.

לינה בטבע

לסיכום,

השכרת קרוואנים הוא פתרון מיוחד, שונה ומרענן לחופשה. לא בטוח שהוא פתרון זול יותר, או פשוט יותר, אבל לחלוטין הוא מאתגר, ומהווה הרפתקה בלתי נשכחת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
אישה בים
יעדים זולים באירופה

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של