נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מוצאים מלון טוב באמסטרדם?

חדר מעוצב

בחודשי הקיץ החמים, שנעשה כבר בלתי סביל להישאר בישראל, אין כמו לברוח למזג אוויר החם אך צונן יחסית לישראל באירופה.

חופשות קיץ באירופה מספקות מזג אוויר נוח, הן קרובות והטיסה אליהן זולה יחסית.

אמסטרדם היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם, במיוחד בקרב ישראלים. היא למעשה העיר הידועה ביותר בהולנד, היא גם בירתה, ושם גם נמצא שדה התעופה הבינלאומי הראשי שלה.
אמסטרדם אהובה מאוד בקרב תיירים עקב הייחוד שלה לעומת ערים אחרות בעולם. בהולנד המריחואנה חוקית, כך גם הזנות והקבלה והפתיחות לתרבות השונה שברוב העולם נחשבת כטאבו.

אמסטרדם מרכזת בתוכה את כל אלו, במרחק הליכה או רכיבה על אופניים (שזו הדרך ההולנדית לעשות דברים) קצר זה מזה. אך אמסטרדם היא לא רק תרבות אנדרגראונד ופגישה עם כל הטאבויים של העולם המערבי, אמסטרדם היא גם עיר מלאה בהיסטוריה, תרבות ואומנות עם מספר מוזיאונים רב אשר ייקחו אתכם בין סירות ישנות וסיפורים על הכיבושים הימיים של הולנד, לבין התפעלות מהיופי של האומנות ההולנדית עם אמנים כמו ואן גוך ורמברנדט, לבין ביתה של אנה פרנק ומוזיאון על השואה והתרבות היהודית של אמסטרדם ועד מבשלת ההייניקן ועולם האשליות.
אמסטרדם היא עיר שיש לה המון מה להציע ורבים שמגיעים אליה מתאהבים בה וחוזרים אליה שוב ושוב.

 

מלון באמסטרדם – הדבר הראשון שצריך למצוא

אם בחרתם בה כיעד לחופשתכם דבר ראשון שעליכם לעשות הוא למצוא מלון באמסטרדם. המלונות פזורים בכל רחבי העיר, חלקם במקומות מרכזיים מאוד (ועל כן גם העלות שלהם גבוהה יותר) וחלקם בחלקים מעט פחות מוכרים של העיר, או בשכונות פחות מרכזיות כמו יורדאן ו-de pijp, שהן אמנם לא מרכזיות כמו כיכר הדאם או רובע המוזיאונים, אך הן קרובות מאוד ויש להן את הקסם שלהן, והן יתנו לכם גם להכיר את המקומיים יותר ולא רק להסתובב בין תיירים.

בחירת מלון באמסטרדם הוא עניין חשוב מאוד העלול להשפיע על כל החופשה שלהם, מלון לא טוב יכול להרוס חופשה שלמה ולגרום לכם להתעסק אך ורק בזה ולא להנות משאר הדברים שיש לאמסטרדם להציע, לכן חשוב כשאתם בוחרים מלון באמסטרדם לקרוא היטב את הביקורות עליו, במיוחד אם מחירו מאוד זול והוא במקומות המפוקפקים יותר של העיר.

 

מה עוד צריך לבדוק לפני נסיעה לאמסטרדם?

מלבד התארגנות על מלון באמסטרדם, מומלץ לבדוק לפני את הכרטיסים המיוחדים של I Amsterdam, אשר ניתן לקנות מראש באינטרנט, והם יספקו לכם נסיעות מוזלות בתחבורה הציבורית וכניסה מוזלת למוזיאונים ופארקים. ישנם תעריפים שונים והיקפים שונים לכרטיסים שניתן לקנות ותוכלו למצוא את זה שהכי מתאים לאורך החופשה שלכם וכמות האנשים איתה אתם נופשים.
על אף שימי הקיץ בהולנד לרוב חמים ונעימים, זכרו שזו אירופה ולכן יש סיכוי שפתאום יתפוס אתכם יום קריר, לכן מומלץ לקחת אתכם גם סוודר חם אפילו אם זה אמצע אוגוסט.

מלבד כל ההכנות מראש, כל מה שנותר לכם הוא לטוס ולהנות מהעיר הנפלאה הזאת שמשלבת תרבות, ידע, טבע והמון המון המון כיף!

 

סירות ומלונות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
אישה בים
יעדים זולים באירופה

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של