נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קורל ריזורט נואיבה – המלון שהפתיע גם אותנו

מלון לינה

יש לנו הפתעה בשבילכם – אפשר ליהנות מאווירה של חושה אותנטית בסיני גם מתוך בית מלון מפנק, אבל בשביל זה צריך להגיע למלון קורל ריזורט בחלקה הצפוני של נואיבה, אמנם ישנה אזהרת מסע לסיני בה אנחנו לא מזלזלים, אך אם התגברתם עליה, אתם מוזמנים אל עבר עולם מופלא של כיף בטן-גב והנאה…

חדר יוקרה במלון

איך יתכן הדבר? ובכן, את הקסם של נואיבה גם המלון המפואר ביותר בעולם לא יצליח לטשטש. הפנינה של מפרץ עקבה ידועה בזריחות ובשקיעות המרהיבות שלה, בחופיה הלבנים הבוהקים על רקע ים הטורקיז המהפנט ועצי הדקל שהשילוב ביניהם גורם ללב להתרחב ולנוף להראות כאילו יצא מגלויה שצולמה בזנזיבר. האווירה המיוחדת של נואיבה היא שם דבר כבר למעלה מ-50 שנה, עוד בתקופה שנואיבה הייתה מוכרת לישראלים בתור היישוב "נביעות" שאירח אלפי משפחות ומטיילים ישראליים שהגיעו לספוג מהשקט הממכר והוייב הרגוע שכל כך חיוני לנפש.

גם היום נואיבה מציעה את כל השפע הזה. לשמחתנו, גם מלון קורל ריזורט שומר על רמתו הגבוהה ולא מעט אנשים בוחרים בו כמקום האהוב עליהם ביותר בסיני. יש להם סיבות טובות מאוד לכך – המלון מציע שירות ללא דופי ויחס מלכותי לכל אורח. רמת התחזוקה בו גבוהה להפליא וכל פינה במלון ובחדרים מבהיקה מניקיון. מרחבי המלון הירוקים הם פשוט חגיגה לעיניים – מדשאות מוריקות, עצים ופרחים צבעוניים בכל פינה שמשרים אווירה נפלאה כבר מהרגע הראשון.

המלון מחזיק בדירוג של 4 כוכבים וב-200 חדרי אירוח המתפרשים על פני 3 קומות ומתאימים ללינה של מטיילים יחידים, זוגות ומשפחות. כל החדרים מרוהטים בקפידה ובעלי מרפסת פרטית עם נופים לגנים המטופחים או לים. אגב, אם בא לכם על לינה מיוחדת באמת, תוכלו להתארח בבונגלו משודרג הממוקם ממש על קו המים ומציע וייב של חושה משולב בתנאים טובים ממש.

אם כבר מדברים על וייב של חושה, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להרגיש את סיני הבראשיתית והאותנטית במלוא עוצמתה, הוא לרדת לחוף הים הפרטי של המלון. החוף של קורל ריזורט מאובזר בפינות ישיבה מוצלות, מיטות שיזוף, ערסלים ופינות זולה, שם תוכלו לרבוץ במשך שעות מענגות מול המים ולהרגיש איך הלחץ והסטרס של היומיום מפנים עצמם לטובת שקט ורוגע מוחלטים שניתן למצוא רק לסיני. זאת האמת, תשאלו את כל מי שאתם רוצים. בין רביצה לרביצה שווה לכם לשים את השנורקל ולבקר בריף המקסים שניתן להגיע אליו תוך כמה דקות של שחייה.

גם במלון עצמו לא חסרות פעילויות של כיף. אם לא בא לכם להרחיק עד חוף הים, תוכלו להשתזף לצד הבריכה ולהזמין דרינק מרענן מהבר הצמוד. חובבי הכושר והספורט יוכלו לנצל את המגרשים ומתקני הכושר במלון. אם אתם מגיעים עם ילדים אל דאגה – גם להם מחכים מתקני שעשועים ופעילויות מיוחדות שינעימו את זמנם.

מבחינת אוכל אתם מסודרים בהחלט – המסעדה של מלון קורל ריזורט מציעה של שפע של מאכלים מכל הסוגים בוקר, צהריים וערב. תוכלו ליהנות שם ממנות בינלאומיות, דגים ופירות ים טריים, סלטים, מאפים וקינוחים מפנקים שעושים חשק להעמיס את הצלחת בכל טוב, ומעניקים הרגשה שאתם נמצאים במסעדת שף בלב תל אביב.

בא לכם לבדוק מה יש מחוץ למלון? מומלץ מאוד לבקר במתחם הקמפים באזור הדיונה הקטנה והדיונה הגדולה וליהנות מארוחת צהריים או ערב בשילוב בטן-גב איכותי על החוף. הנסיעה לא ארוכה ועלות המוניות תסתכם ב-20 ₪ בערך לכל כיוון. אם בא לכם להוציא קצת (בדגש על קצת) כסף, הסיטי סנטר החמוד של נואיבה הוא גם מקום מצוין להעביר בו שעתיים-שלוש של שיטוטים בין החנויות. גם שם תמצאו מספר מסעדות ואפילו בית קפה מקסים ומיוחד המגיש קפה טוב וגלידות העשויות מפירות טריים.

מבחינת מחירים, הקורל ריזורט ידוע בתור מלון המעניק את התמורה הגבוהה ביותר ביחס לעלות הלינה. חדר זוגי יעלה לכם פחות מ-100 ₪ ללילה בעונות האוף-סיזן (כולל ארוחת בוקר) ויגיע ל-150 ₪ בעונות הקיץ והחגים. אם אתם מגיעים עם ילדים, חדר משפחתי מרווח יעלה לכם בסביבות ה-300 ₪ ללילה כולל ארוחת בוקר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
אישה בים
יעדים זולים באירופה

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של