נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול איים בתאילנד – חובה בכל חופשה

חוף

אחד הדברים שעשו את תאילנד מפורסמת ואהובה כמקום תיירות הוא האיים שלה.

בתאילנד למעשה יש 1,430 איים, חלקם גדולים מאוד וחלקם קטנטנים ולא גר עליהם אף אחד.

חלק מאיי תאילנד נמצאים על ים אנדמן בצידה המערבי של תאילנד, כאשר איים אחרים נמצאים במפרץ תאילנד בחלקה המזרחי.

מי שבוחר לצאת לטיול איים בתאילנד יכול להיעזר בטיסות פנימיות או בינלאומיות, באיים הגדולים כמו קוסמוי ופוקט ישנם שדות תעופה בינלאומיים ותוכלו להישאר באיים האלו או לקחת מעבורת לאיים הקרובים. ישנם גם מעבורות להרבה מהאיים מתאילנד עצמה, חלקן אורכות שעות ארוכות, אך הנוף בדרך עוצר נשימה ושווה את זה למי שרוצה לחסוך בכסף ואין לו מחלת ים.

 

האיים המומלצים בתאילנד

קו בתאילנדית משמעו אי ועל כן שמם של רוב האיים מתחיל ב"קו".

בצידה המערבי של תאילנד, בים אנדמן, נמצא האי פוקט, שהוא האי הגדול ביותר (ואולי גם המפורסם ביותר בתאילנד). האי פוקט מיושב מאוד, ותוכלו למצוא שם בקלות כל מה שאתם מחפשים בעיר גדולה. פוקט הפכה להיות ידועה בעיקר בגלל חיי הלילה התוססים שלה, אך בפוקט תוכלו למצוא גם הרבה טבע ושקט וטרקים רבים בג'ונגלים. במרחק שעתיים במעבורת או שעה וחצי בסירה מהירה תוכלו להגיע לקו פי פי, אי קטן שקט ומרהיב ביופיו, חלקכם ודאי תזהו אותו מהסרט "החוף". בניגוד לפוקט, קו פי פי הוא אי מאוד שקט ומתאים למי שרוצה באמת להנות מהטבע הקסום ולהירגע.

בצידה המזרחי של תאילנד קוסמוי הוא האי הגדול והמפותח, הוא אמנם קטן בהרבה מפוקט אך עדיין ניתן למצוא בו חיי לילה, מסעדות רבות וכל הנוחיות שיש גם בעיר. מקו סמוי ניתן לקחת מעבורת של 45 דקות לקו פנגן, האי שידוע בדואליות שלו עם מסיבות הפול מון המפורסמות בצידו האחד, וקהילת הנוודים הדיגיטליים והקהילה הרוחנית בצידו השני. מקו פנגן ניתן לקחת מעבורת של שעתיים לקו טאו, אי הצלילות הקטנטן.

לתאילנד יש כמובן עוד המון איים להציע, ואפשר להעביר חודשים שלמים בטיול איים בתאילנד, לחלקם ניתן לבוא לביקור רק לכמה שעות ביום, אמנם נשמע כמו מאמץ, אך הנוף הדרמטי של הצוקים העומדים על מי התכלת ועצי הקוקוס על החול הלבן הם משהו שאסור לפספס.

 

היתרון בטיול איים בתאילנד – מים!

גם ים אנדמן וגם מפרץ תאילנד התברכו בים שקט מאוד וחמים, שגרם לריפים רבים ודגה מגוונת. תנאי המים המושלמים מזמינים לשנרקל בכל אי בו תהיו, לעיתים תוכלו לראות דברים מדהימים במרחק כמה מטרים מהחוף בלבד.

צלילה היא הספורט העיקרי בו אנשים עוסקים באיים, ותאילנד נחשבת לאחד המקומות הזולים ביותר בעולם לעשות בהם קורסי צלילה מבלי להתפשר על איכות המדריכים, הציוד וכמובן – הנוף התת ימי. כמעט בכל אחד מהאיים תוכלו למצוא בתי ספר לצלילה ולעשות קורס, או להתנסות בצלילת היכרות בלבד.

טיול איים בתאילנד נהדר לצעירים המחפשים להנות מספורט, מסיבות, וחיי אי רגועים. לזוגות בירח דבש טיול איים בתאילנד יהיה הנוף הכי רומנטי שרק תוכלו לבקש, וגם למשפחות עם ילדים יש אין סוף פעילויות שיעסיקו את הילדים אם לא מספיק להם להשתולל על החוף כל היום.

 

מקום תיירותי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
אישה בים
יעדים זולים באירופה

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של