נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יעדים זולים באירופה

אישה בים

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של יעדים באירופה, מבלי לצאת מהבית. כל הפרטים – במאמר הבא.

טיסה לחו"ל – זולה יותר מאי פעם

זה לא סוד כי בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים הבינו כי חופשה בחו"ל היא זולה יותר בעשרות אחוזים מאשר חופשה בישראל, גם כאשר מדובר ביעדים מבוקשים ביבשת אירופה. למעשה, כניסה של חברות לואו קוסט לישראל כמו גם הורדה מסיבית של מחירים בעקבות מדיניות שמיים פתוחים הובילה לכך כי בשנים האחרונות נשברים שיאים חדשים בכל הקשור ליציאה של ישראלים לחו"ל, לא רק בתקופת הקיץ אלא לאורך כל השנה. יחד עם זאת, אחד הפרמטרים אשר יקבעו האם החופשה הבאה שלכם תהיה חופשה משתלמת כספית היא ללא ספק ביצוע של השוואת מחירים בין חברות הטיסה השונות, וזאת בשל העובדה כי באמצעות השוואה ניתן להשיג כרטיסים זולים – לעיתים בעשרות דולרים בודדים, גם זמן רב מראש לפני החופשה. למעשה, באמצעות האינטרנט וכן אתרים אשר מתמחים בתחום תוכלו לקבל מידע עדכני ומהימן אודות טיסות למגוון רחב של יעדים, ובכך להבטיח כי הטיסה הבאה שלכם לחו"ל תהיה זולה משמעותית מכפי שחשבתם. אם אתם כעת מתכננים טיול ושוקלים את נושא המחיר, אנו שמחים להציג לכם את אבילו – מערכת חיפוש ראשונה מסוגה אשר מאפשרת לחפש טיסות בעשרות יעדים באירופה, בהתאמה אישית.

מטוס בשמיים

אבילו – הדרך שלכם לסגור חופשה בחו"ל בזול

באמצעות מנוע החיפוש אבילו – מנוע חיפוש טיסות בינלאומי תוכלו לבצע חיפוש של טיסות למגוון רחב של יעדים, בהתאם למספר הימים בהם תרצו לשהות במדינת היעד, כמו גם להתעדכן בזמן אמת בירידה של מחיר הטיסה, מה שמהווה הזדמנות יוצאת דופן לחיסכון משמעותי בעלויות. מדובר במנוע חיפוש קל מאוד לתפעול, כאשר כל שעליכם לעשות הוא לבחור יעד ולאחר מכן האם אתם מעוניינים בכרטיס לכיוון אחד או הלוך חזור, לבחור את זמן השהות שלכם ולאחר מספר שניות לקבל רשימה של טיסות, כאשר הטיסות הזולות ביותר יודגשו בירוק, ע"פ תאריכים. חשוב לציין כי המנוע מאפשר לבצע חיפוש של טיסות ישירות בלבד, מה שמהווה יתרון אדיר בעבורכם, וזאת לאור העובדה כי טיסות לא ישירות עלולות להתעכב או להידחות, מה שיגרום לכם למפח נפש ונזק עצום לכיס, ועל כן באמצעות אבילו תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים מחיר מיטבי בעבור טיסה ישירה – גם אם מדובר ביעדים נחשקים כדוגמת פריז, מדריד, רומא, ליסבון ועוד.

היכנסו עוד היום לאבילו ותוכלו לחסוך עשרות אחוזים

אם אתם רוצים להוזיל לעצמכם את מחיר הטיסה למגוון רחב של יעדים באירופה, היכנסו עוד היום למנוע בכתובת https://abilo.co.il והתחילו בחיפוש אשר יוזיל לכם את העלות באופן משמעותי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש