נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ירח דבש בחורף: לאן כדאי לנסוע

לב

ברכות לזוג הצעיר שזה עתה נישא! כעת מגיע חלק מרגש וחשוב לא פחות – ירח הדבש. נפל בחלקכם להתחתן בעונת החורף, ולכן אתם יכולים לנצל זאת ולנסוע למגוון רחב של יעדים מטריפים ומעוררי חושים ברחבי העולם. מוכנים? קבלו את היעדים המומלצים לירח דבש בחורף.

 

אז קדימה, לאן טסים?

ובכן, לאחר שהחתונה הסתיימה, סגרת את אולם אירועים במרכז מהערב שלכם, המוזמנים הלכו והצלחתם להתאושש מעט מסערת הרגשות המטורפת הזו, הגיע הזמן שלכם להתנתק וליהנות מהשקט שלכם לבד. אנו מדברים על חופשת ירח הדבש המפורסמת. לפני שאתם בוחרים יעד לחופשת ירח הדבש שלכם, חשוב מאוד להתייחס לתקופה שבה אתם טסים – כפי שאתם יודעים יש יעדים שהם עדיפים ונכונים יותר לטיול בחודשי הקיץ, בעוד יש יעדים שהחורף הופך אותם לאטרקטיביים ומושכים יותר.

ריכזנו עבורכם מספר יעדים מטריפים ומשגעים, שיוכלו "לכבד" את ירח הדבש שלכם, ולהביא אתכם להנאה מטריפה ומעוררת חושים! אז קדימה, תוציאו דף ועט ותתחילו לחפש מלונות.

גשר

יעדים מומלצים לירח דבש בחורף

נתחיל איך לא, עם אירופה הקרובה. חודשי החורף המדוברים באירופה זהים לחודשי החורף בישראל, ומדובר לרוב בחודשים שבין נובמבר לחודש מרץ. באירופה יש עשרות ערים מטריפות שתוכלו לבקר בהן במהלך החורף: החל מוינה, מדריד, רומא, מוסקבה וכמובן לונדון.
העיר המומלצת ביותר לטיול באירופה בחודשי החורף, היא ללא ספק פריז. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באירוע ירח הדבש, עיר הבירה הצרפתית, לא בכדי נחשבת לאחת הערים הרומנטיות ביותר עולם. שלל אטרקציות, מסעדות, אוכל טוב וכמובן שלג ורוח קרירה – הם רק חלק ממה שהופכים את העיר הזו לכה אטרקטיבית.

אם אתם מתכוונים להרחיק טיפה, תוכלו להגיע ליבשת אמריקה המופלאה. שם תוכלו לבחור בחלק המזרחי או המערבי של ארצות הברית, כאשר החלק המומלץ יותר הוא החלק המזרחי. תוכלו ליהנות מהעיר המפורסמת בעולם – ניו יורק. מי שלא חווה את החורף המיוחד של ניו יורק, סביר שפספס את אחת מהחוויות המרהיבות והעוצמתיות ביותר. חגיגות חג המולד בעיר ניו יורק הן ללא ספק בין המיוחדות והמרהיבות ביותר בגלובוס. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להגיע לארצות הברית הרחוקה – עשו זאת ולא תצטערו!

אפשרות נוספת ואטרקטיבית לא פחות היא במדינת ישראל היפה והקטנה. תוכלו לנפוש במגוון יעדים מטריפים בחלקה הצפוני של הארץ – מושבים כמו נווה אטיב, אודם ועוד יעדים אקזוטיים ויפים, יפתיעו אתכם ותרגישו שאתם בעולם מקביל. אם תרצו ליהנות מחופשה קרובה לבית אך מחוץ לגבולות המדינה – יעדים כמו יוון, טורקיה או קפריסין, עשויים להיות בדיוק המענה הנכון עבורכם.

אל תתפשרו, בחרו את החופשה שתמיד חלמתם עליה והגשימו את החלומות שלכם! ירח דבש יש רק פעם אחת בחיים, לכן השקיעו ובחרו ביעד שתיהנו בו הכי הרבה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
אישה בים
יעדים זולים באירופה

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של