נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם הסיורים ברומא מתאימים גם לנכים?

מקום עתיק

אתם חושבים לנסוע לרומא עם אדם נכה? מתלבטים איך תוכלו ליהנות בצורה הטובה ביותר מהעיר ותוהים האם יש גם סיור שיתאים לנכים? על כך במאמר שלפניכם.

רומא, לא מוותרים על ביקור בה!

מזה שנים חלום שלכם היה לקחת את אביכם הנכה לרומא? הוא מעולם לא היה שם וכל מה שהייתם רוצים זה לראות את פניו כאשר הוא רואה את מזרקת טרווי? רוצים שהוא יוכל לנשום את האוויר הנפלא וליהנות מהאווירה הקסומה של לב העיר העתיקה? אם כך, אין ספק שאנחנו יכולים להבין ללבכם, כי אין עוד עיר מקסימה וקסומה כמו רומא. אם עד היום חששתם לעשות זאת כי לא הייתם בטוחים שסיורים בעיר הזאת מתאימים גם לנכים, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. בימינו, כאשר מדברים על סיורים ברומא, מדברים גם על האפשרות של בחירה בסיורים שגם נכים יוכלו לקחת בהם חלק. לכן אין סיבה לדחות עוד ועוד את הטיול וכדאי שתזמינו כרטיסים כבר ברגעים אלו ממש.

העיר רומא מלמעלה

מדוע כדאי לקחת סיור מודרך בעיר?

האמת היא שברומא מאוד פשוט להסתדר גם לבד, וזאת למרות שהאיטלקים לא באמת מדברים אנגלית טוב. העניין הוא שיש שילוט ובאופן כללי בהחלט אפשר לעבור בין הרחובות השונים במרכז העיר העתיקה כדי להגיע לכל המקומות הכי יפים שיש. עם זאת, כאשר מדובר על טיול עם אדם נכה אנחנו יכולים לראות שלא תמיד אפשר לעבור בכל פינה ובכל רחוב ולכן כן כדאי לצאת לסיור מאורגן. בנוסף לכך, סיור ברומא שמתקיים עם מדריך מקצועי יוביל לכך שתוכלו לנצל את הזמן בצורה הרבה יותר טובה כי לא תלכו לאיבוד. אם כל זה לא מספיק לכם, כדאי לדעת שיש היום גם סיורים שמתקיימים בעיר הזו בעברית, כך שאפילו לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי כדי להבין שפה זרה שאולי אתם לא שולטים בה.

מתי הכי כדאי לנסוע לרומא?

רומא זו עיר קסומה שלא משנה מתי תגיעו אליה, תיהנו ממנה ותתרגשו לטייל בה. עם זאת, זה בהחלט טבעי שתרצו לבחור עונה מסוימת שתהיה יותר נעימה עבורכם, כי לכל אחד מאיתנו יש מזג אוויר שהוא מעדיף. אם אתם אנשים שאוהבים את החורף, קחו בחשבון שרומא נפלאה בעונה הזאת ויכולה להיות רומנטית במיוחד. יתרה מכך, אם תתזמנו את ההגעה שלכם לכאן סביב חג המולד, הרי שהעיר תיראה רומנטית ומלאה בקישוטי החג. לעומת זאת, אם אתם אנשים שאוהבים את האביב, זה ברור שכדאי יהיה להגיע לרומא בעונה הזאת, כי כמו בכל הערים האירופאיות האחרות, גם ברומא באביב מאוד יפה. הזמינו כרטיסים כמה שיותר זמן מראש כי כמו שאתם יודעים, לא אחת כשקונים כרטיסי טיסה ברגע האחרון משלמים עליהם הרבה יותר, וחבל.

לפרטים נוספים: http://www.eyalitaly.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
אישה בים
יעדים זולים באירופה

רוצים לטוס לחו"ל אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות אבילו תוכלו לאתר את הטיסות הזולות ביותר למגוון רחב של