נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה נחשב שליחות קטנה ומה נחשב לשליחות גדולה ?

חבילה

אין אחד שלא יכול לדמיין את המחזה הזה בו מצלצל פעמון הבית בשעת ערב מאוחרת, וכאשר נפתחת הדלת אנו מביטים במחזה מרהיב שאינו כמותו. במפתן הדלת עומד שליח המחזיק פיצה טעימה ועסיסית בידו לאחר בדיוק 30 דק מרגע ביצוע ההזמנה (או קצת יותר מ-30 דקות).

באותו אופן יכולה להיות בידו של השליח חבילה עם מסמכים משפטיים חשובים שצריך לחתום עליהם בהקדם או משלוח של משטחי סחורה שהגיע ישירות לבית העסק שלך מהמפעל לו חיכית בכיליון עיניים לקראת יום העבודה הקרב ובא.

עסקים רבים ברחבי הארץ ובעולם משתמשים בשירותי שליחויות לחנויות שונים על מנת להעביר ולשנע את המוצרים והסחורה שלהם מעסק אחד לאחר או לבית הלקוח הפרטי. חלק מחברות השליחויות השונות מציעות שליחויות קטנות ושליחויות גדולות בהתאם לדרישת הלקוח.

האם קיים הבדל בין שליחות קטנה לשליחות גדולה במחיר? האם שילוח של חבילה גדולה הוא בהכרח איטי יותר ביחס לשילוח של חבילה גדולה? כדי להבין מה ההבדל, ננסה תחילה להבין מהם סוגי השליחויות המוצעים בשוק כיום.

שליח

 

איזה סוגי שליחויות ניתן למצוא בשוק ?

ענף המשלוחים בארץ ובעולם, נוטה להתחלק לשני סוגי שילוח עיקריים: סוג שילוח ראשון הם משלוחים מידיים המבוצעים מהיום להיום בו ניתן להזמין משלוח וביצוע המשלוח יהיה באותו היום, לרוב בתוך שעות ספורות ואפילו תוך פחות משעה. משלוחים אלו מושפעים מגודל השליחות – אם החבילה גדולה, ייתכן וייקח יותר זמן להעביר את החבילה ליעדה.

שירותי משלוח מוכרים הפועלים בשיטה זו היא שירותי משלוח פרחים כמו שירות משלוח פרחים ברמת גן המאפשר שליחה של פרחים, זרים ועציצים על ידי הזמנה מהירה ונוחה על ידי נציג שירות או באתר, מספר ימים מראש או באותו היום והגעה של משלוח הפרחים בדיוק ברגע המתאים.

סוג שילוח נוסף הם משלוחי "אוברנייט" המבוצעים בתוך מספר ימים מרגע הזמנת המשלוח ועד לסיומו. כל למשל: הזמנת משלוח של סחורה מעסק אחד לעסק אחר ייאסף במהלך יום העבודה ויימסר למחרת או מספר ימים לאחר מכן. מחירו של משלוח זה משתנה גם הוא בהתאם לגודל המשלוח ולתכיפות שלו.

 

האם קיימת מגבלת גודל של המשלוח הניתן לשלוח בשליחות אחת ?

ישנם שירותי שליחויות המגבילים את גודל המשלוחים שלהם וישנם שירותי שליחויות שלא מגבילים את גודל החבילות ומאפשרים להעביר מספר רב של חבילות בבת אחת. הכל נקבע בהתאם ליכולות ואפשרויות השינוע שמציעה חברת השליחויות. יש הבדל באופן השינוע – מעטפה, חבילה קטנה או קרטון קטן ניתן לשנע יחסית בקלות גם על קטנוע או רכב פרטי ואילו חבילות גדולות מאוד – כמו ארגזי סחורה, משטחי אספקה או משלוחים הכוללים חבילות רבות ישונעו באמצעות רכבים מסחריים או משאיות.

עוד פרטים תמצאו כאן: https://architecture.org.il.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים