נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם השלבים להפיכת מנעולן מורשה

הזמנת שרות

בכל הקשור למקצועות רבים – לומדים אותם במשך שנה או יותר, מקבלים תעודה ומחפשים עבודה בתחום.

לא כך אצל המנעולנים.

הדרישות לעסוק כמנעולנים הן מסובכות יותר.

המאמר יציג את השלבים להפיכת מנעולן מורשה.

 

ללא רקע פלילי

תפקידו של המנעולן הוא לפרוץ מנעולים בעת משבר ולא רק להתקין אותם. זהו מקצוע שאילולא יש לך רישיון אתה נחשב לפורץ. כדי להפוך למנעולן חייבים לעבור מספר שלבים. השלב הראשון עוד לפני שמקבלים הסמכה מקצועית, הוא להיות ללא רבב. כלומר, ללא תיק במשטרה וללא עבר פלילי. המשטרה צריכה לתת למי שעומד לקבל הסמכה כמנעולן תעודת יושר בתוקף מטעמה ורק אחר כך הוא יוכל ללמוד את המקצוע.

 

הסמכה מקצועית

בשלב הבא יש לבחור היכן רוצים להתמחות במקצוע. ישנן מכללות טכנולוגיות עם מגמות בתחום וניתן ללמוד ולקבל הסמכה מקצועית בחברה של מנעולנים או באדיבותו של מנעולן מורשה במגזר הפרטי. לאחר הלימודים ניתן לעבוד בתחום זה בארץ.

 

ניסיון מקצועי

השלב האחרון הוא הניסיון. כאשר מסיימים את הלימודים ניתן אומנם לפתוח עסק פרטי ולעבוד. אך הלקוחות תמיד יעדיפו מנעולן מנוסה מאשר רק אחד שזה עתה יצא לשוק. לפיכך, אם רוצים לצבור וותק וניסיון צריך לעבוד כשכיר בחברת מנעולנים מספר שנים ורק לאחר מכן לפתוח עסק. הוכח כי מנעולנים אשר מיד פתחו עסק פרטי עבדו במקצוע אך גרמו לא מעט נזק לדלתות ומנעולים בשל חוסר ניסיונם. בכל מקצוע לא מספיק רק ביטחון עצמי, אלא גם מיומנות וניסיון.

 

תחום פרוץ

כפי שנאמר על מנת להפוך למנעולן מורשה בארץ יש לקבל תעודת יושר מהמשטרה. מי שאין לו כזו הוא אינו מנעולן מורשה. יכולים להציע לכם שירות זול עם רווח מינימלי, אך השירות גם כן ייראה כך. לא פעם לקוחות הזמינו שירות מבלי לדעת שהמנעולן אינו מורשה ונעשה להם נזק שמחירו גבוה יותר לולא שילמו למנעולן מורשה. בשל התחום הפרוץ ישנם לא מעט חאפרים ש"מתגלחים" על הלקוחות לפני שקיבלו תעודת יושר או הסמכה מקצועית. כדי לדעת אם המנעולן אכן מורשה חשוב לברר מחירים טרם הגעתו ולבדוק מדוע המחיר שלו כל כך זול. בנוסף, למנעולן מורשה יהיה בדרך כלל אתר ברשת עם חוות דעת והמלצות של לקוחות. אל תסתפקו במודעות על עמודי חשמל וחפשו מנעולן מורשה ורציני. בשיחה טלפונית שאלו אותו אם הוא מורשה ובדקו את תעודת היושר שלו כאשר הוא מגיע לביתכם.

 

תודעת שירות

מנעולן מקצועי צריך להיות זמין לאורך כל היממה ובכל יום בין אם בחגים ובין אם בשבתות. הוא צריך להכיר את כל סוגי המנעולים ולהתאים להם את שיטת הפריצה עם מכשור יעיל. כמו כן, המנעולן צריך להיות זריז הן בעבודתו והן בהגעתו למקום ולאזור בו נתקעתם מחוץ לדלת.

 

מפה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים