נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

עיצוב הבית ראשית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים לא פחות: מרחב, צבע ואור. אז מה בדיוק אפשר לעשות כדי לתכנן את עיצוב הבית בצורה אופטימלית? זגגות השרון מספקים פריטים מעוצבים מזכוכית לבית כבר מעל 30 שנה, מתמחים בעיצוב פונקציונלי ואלגנטי של חללים שונים בבית, מגישים מדריך קצר לעיצוב הבית.

 

אסתטיקה

הנקודה הראשונה שכדאי להתייחס אליה היא הסגנון העיצובי. מתוך המוקד הראשון הזה, יכולים לצאת כל שאר המוקדים ולהסתדר בדיוק במקום. כדי לתכנן נכון את נושא האסתטיקה, חשוב להבין את הטעם האישי של בעלי הבית, את החזון האישי שלהם, את הצבעים שהם אוהבים ואת החפצים שכבר נמצאים ברשותם ואהובים עליהם. סביב המרכז הזה אפשר לבחור פלטות צבעים, להתאים את הריהוט הנכון וליישר קו עיצובי בין כל חדרי הבית.

 

פונקציונליות

בית צריך להיות מפלט של שקט, מנוחה, חידוש כוחות וזמן איכות עם עצמכם. לכן נוחות ופונקציונליות הם שני קווים מנחים שאי אפשר להתעלם מהם. ארגון המטבח למשל חייב להיות בקווים זורמים ומשתלבים, שכדי להעניק לבעלי הבית חווית בישול נוחה ונעימה, הסלון צריך להיות נוח ונעים, אבל גם ייצוגי ואסתטי והחדרים הפרטיים צריכים להיות נעימים למראה, מזמינים ומלאים באביזרים שמשדרים נוחות. במקלחות למשל, חשוב להקפיד על בחירה נכונה של מקלחונים וארונות אמבטיה, שיתאימו לגודל חדר הרחצה, ישתלבו מצוין עם הקו העיצובי אבל גם יהיו עמידים ויספקו חווית שימוש מהנה ופרקטית.

 

צבע ואור

צבע  ואור יכולים להיות מונחים מופשטים, אבל בעיצוב הבית הם כלים חשובים שמעניקים לבית אופי ואווירה שאי אפשר לפספס. שימוש נכון באור וצבע יכול לפתוח את המרחבים בבית, ליצור תחושה אוורירית וקלילה ולתת תחושה של מקום גדול, גם אם זה לא באמת המצב. כך גם צבע. שימוש נכון בצבע יכול להדגיש נקודות מסוימות בבית, להעניק אופי ברור וחזק וגם לתת תחושת מרחב. גופי תאורה הם דרך מצוינת לעשות שימוש חכם באור לעיצוב הבית, אבל דווקא שימוש בפריטים שונים מזכוכית צובר תאוצה לאחרונה ומשמש מעצבים להכנסת אור, חיזוק תחושת המרחב ופתיחה של חללים סגורים, בלי לוותר על הפרדה חיונית. מעקות זכוכית למרפסת, לחדרי המדרגות ומסביב לבריכה, מדפי זכוכית שקופים, צבועים, או מודפסים, מקלחונים מעוצבים בשלל צורות, צבעים וגדלים, הם המומחיות של זגגות השרון, איתם אפשר לשחק במגוון דרכים כדי להדגיש את הקו העיצובי הנבחר לבית.

 

לסיכום

שימוש בצבע, אור ופריטי עיצוב שונים, תוך חשיבה על נוחות ואסתטיקה, זהו שם המשחק כאשר מדובר על עיצוב הבית וזוהי המומחיות של אנשי המקצוע בחברת זגגות השרון. מידע נוסף על עיצוב הבית, שימוש נכון באלמנטים לעיצוב חכם, תוכלו לקרוא בקישור עוד על זגגות השרון.

עיצוב הבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת