נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לטפל ברטיבות בנכס שלכם

מים

בכדי לטפל ברטיבות בנכס יש ראשית להבחין מהו סוג הרטיבות שנוצר, ולהבין מהו הגורם היוצר את הרטיבות ולטפל באותו גורם בצורה יסודית.

אם מדובר על רטיבות שנוצרת כתוצאה מחדירה של גשמים, יש להבחין מהיכן מי הגשם מגיעים, אם הם מגיעים מהגג יש לטפל בבעיית האיטום שקיימת.

אם מדובר על רטיבות בקירות פנימיים, סביר מאוד שאלו נוצרים כתוצאה מפגיעה של אחד מצינורת המים שעוברים באותו קיר, או מקרים בהם מערכת הניקוז היא זאת שנפגעה וגורמת לרטיבות.

הדרך הנכונה לטפל בכל בעיות הרטיבות היא קודם כל לבצע איתור בעיות רטיבות בצורה מלאה, יש לבדוק לעמוק את הבעיה ורק לאחר בדיקה מעמיקה ניתן יהיה לטפל בבעיה בצורה יסודית.

 

הנזילה אותרה – תהליך הטיפול

לכל נזילה יש תהליך טיפול שונה המצריך בעל מקצוע אחר המתמחה באותו תחום, הפעם נסביר לכם על סוגי הנזילות העיקריים שקיימים ועל הדגשים והדרכים החשובים שיש לטפל בהם.

 

נזילות בעקבות פיצוץ בצנרת :

אחת מסוגי הנזילות הנפוצה והקשה ביותר, היא נזילה הנובעת מפיצוץ של הצנרת, במקרה כזה הנזק שיכול להיגרם הוא רב. מדובר על נזקים שנגרמים בעיקר לרכוש, המים יכולים לגרום גם נזקים בריאותיים מכיוון ובאזורים בהם ישנה לחות מוגברת עלולה להתפתח פטרייה ועובש שאלו יכולים לפגוע באיכות האוויר אותה נושמים ואף לגרום לנזקים בריאותיים קשים מאוד.

הדרך לטיפול בבעיות אלו היא ראשית לבדוק ולמצוא את הצינור שניזוק, לאחר שנמצא הצינור שניזוק, יש להזמין אינסטלטור בכדי שידאג להחליפו ובמקביל לבצע בדיקה מקיפה למערכת המים שמא קיים חשש למוקד נוסף הפגוע בתוך המערכת.

 

נזילות בעקבות בעיות איטום :

בימי החורף בעיקר, אנו רואים כי ישנם אנשים רבים אשר סובלים מחדירה של מים אל תוך הבית שלהם, המים יכולים לחדור מהתקרה (מה שמאפיין בתים פרטיים או בתים בקומות האחרונות של אותו בניין), או מקרים בהם המים חודרים מהחלונות.

הדרך לטפל בבעיות היא איטום היא מורכבת, יש לבדוק עם איש איטום מוסמך מהם הדרכים לטפל בכל סוג של חדירת מים, לפעמים מדובר במריחת שכבת איטום של חומר סיליקון על אדן החלון, שביצוע פעולה זאת יכול לפתור את הביעה, או רק ניקוי של מרזב אשר נסתם במהלך הקיץ ולא נוקה לפני החורף, או מקרים בהם קיימת בעיית איטום בגג המצריכה עבודת זיפות מחודשת.

 

נזילות במערכת הניקוז :

כמו מערכת המים, בכל בית קיימת גם מערכת ניקוז, המקום קיימות הרבה מאוד נזילות של מים הוא בעיקר באזור הניאגרה, מערכות הניאגרה אוגרות בתוכן כמויות רבות של מים, והסגירה שלהן לא תמיד הכי הרמטית מה שגורם לכך שנזילות מים רבות קורות דווקא באזורים אלו, או מקרים בהם לא קיימת נזילה כלל ועדין ישנה הצפת מים, מקרים אלו הם התנתקות של צינור מכונת הכביסה.
לכל מכונת כביסה יש צינור הפולט מים כחלק מתהליך העבודה שלה, מקרים רבים בהם הצינור לא מחובר היטב ופשוט מתנתק גורמים לאנשים לחשוב שקיימת נזילה בבית, טיפול במקרים כאלו הוא פשוט ולא מצריך אפילו ביקור של איש מקצוע, כל שעליכם לעשות הוא רק לוודא כי אכן זאת הבעיה.

 

רצפה רטובה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים