נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חזרה למשרד: 5 טיפים לחזרה לשגרה משרדית

מחשב ומכשיר סלולר

משבר הקורונה קרוב לסיומו אחרי תקופה שבה כולנו שהינו איש איש בביתו הרבה יותר מדי זמן. אף אחד מאיתנו לא באמת דמיין שהתקופה הזו תהיה ארוכה כל כך, וסוף סוף יש אופק ממשי לחזרה למשרד. הרבה עסקים לא בטוחים איך תיראה החזרה לשגרה עבורם, עם קבלתם של עובדים מותשים ועייפים אחרי תקופה של דאגה לשעשוע של הילדים וביצוע של מטלות הבית. אם אתם לא בטוחים איך לעשות את זה וחוששים ממה שעומד לבוא, טוב שהגעתם למאמר הבא שיעשה לכם סדר. אז בואו נתחיל עם חזרה למשרד: 5 טיפים לחזרה לשגרה משרדית.

 

אז איך אומרים? לאט אבל בטוח

כשמדברים על חזרה למשרד הרבה בעלי עסקים לא בטוחים מה הם עומדים לקבל. האם העובדים שכחו את צורת העבודה במשרד? האם היה להם זמן לחשוב ויכול להיות שהם בכלל לא מעוניינים להמשיך בעבודה הזו? ובכלל, איך המשבר ישפיע על המשך ההתנהלות במשרד.

הטיפ הראשון הוא לתת לדברים לקרות בצורה איטית אבל בטוחה. העובדים שלכם בוודאי יצטרכו הפסקות ארוכות יותר ותכופות יותר, וזה בסדר. תנו להם זמן להתאקלם מחדש בשגרה משרדית, והדברים לאט לאט יחזרו לקרות מעצמם.

 

חזרה למשרד: 5 טיפים לחזרה לשגרה משרדית

כדי להקל על החזרה לשגרה משרדית, אנחנו ממליצים לארגן הפי האוור שיאגד את כולם פעם בשבוע. הפי האוור עם פירות מתוקים או קצת בירה ופיצוחים יכול לעשות את ההבדל בין עובדים מרוצים לבין עובדים שרק חושבים על מתי הם הולכים הביתה. ככה תראו להם שאתם חושבים עליהם ורוצים שיהיה להם אך ורק טוב בעבודה.

 

שירותי מחשוב מתקדמים – עבודה יותר טובה, עובדים יותר מרוצים

החזרה למשרד היא לא פשוטה לאף אחד, בעיקר כשהמציאות עדיין עוד לא חזרה לחלוטין למה שהיא היתה. אנחנו מניחים שעובדים מסויימים יצטרכו עוד ימים בבית כדי להתאפס על החזרה של הילדים לגנים, לדוגמה, ולכן חשוב ליצור המשכיות עסקית שתאפשר לכם להתנהל גם בצל החזרה האיטית לשגרה.

 

תעריכו את העובדים שלכם ותראו להם את זה

לא תמיד אנחנו זוכרים להחמיא ולשבח את העבודה של העובדים שלנו. עם החזרה לשגרה שגם ככה עומדת להיות מורכבת, נסו להודות לעובדים שלכם יותר ולהראות להם שאתם מעריכים את המאמצים שהם משקיעים בעסק שלכם.

 

קיימו ישיבות תכופות יותר

המשבר לקח כל אחד מאיתנו לכיוונים אחרים, ולכן חשוב לחזור ולהתאגד בחזרה יחד כעסק אחד מגובש. ארגנו ישיבות עדכונים תכופות שבהן תוכלו לחזור לעצמכם כעסק וכמארג של עובדים. בהצלחה!

 

איך עושים את זה?

טיפ חשוב הוא לפנות לחברה שנותנת שירותי מחשוב לעסקים עוד היום, שתוכל להמליץ לכם אילו פלטפורמות מקוונות יכולות לסייע לעסק שלכם להמשיך כרגיל עד כמה שניתן. אחסון מידע בענן, שיתוף מידע ושולחן עבודה וירטואלי הם רק חלק ממה שיכול למנף את המשרד שלכם, גם בזמנים של שגרה מוחלטת.

מסכים של מחשב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לעסק
מצלמות
מצלמת אבטחה לבית עסק

מצלמת אבטחה מהווה את ההתראה הטובה ביותר, ולכן כל בית עסק מחויב לבצע רכישה של מצלמת אבטחה איכותית. במאמר