נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דברים חשובים שצריך להימנע בעיצוב לוגו

בחירת צבע

עם טווח ההגעה והשפעה של האינטרנט, יש יותר אנשים שצופים באתר שלך מתמיד.

לוגו ייחודי ובלתי נשכח הוא זה שמייחד את החברה שלך – וחשוב שתעביר את המסר שלך בבירור.

למרות שעיצוב הלוגו הוא קריטי בכדי לקחת את העסק שלך לשלב הבא, לא תמיד קל לתכנן את הלוגו הנכון.

כאשר הכל מסתכם בזה, עיצוב הלוגו שלכם הוא השקעה – לא מספיק להשקיע את כספכם וזמנכם בנכסים או בציוד – עליכם להקדיש לוגו את תשומת הלב הדרושה לו כדי לייצג את העסק שלכם היטב. אם הלוגו שלך נראה חובבני או מכוער, אז גם העסק שלך.

 

דברים חשובים שצריך להימנע בעיצוב לוגו

 

בחירת גופן גרועה

כשמדובר ביצירת לוגו מצליח, בחירת הגופן הנכון יכולה ליצור או לשבור עיצוב.

הקדש זמן לחקר הגופנים השונים התואמים את סגנון החברה שלך. אל תפחד לנסות גופנים שונים או לשנות אותם כך שיתאימו לצרכים שלך. אתה יכול אפילו ליצור גופן משלך!

 

לוגו עמוס מדי

למרות שאתה עשוי להתפתות להעמיס ככל האפשר על ללוגו שלך, הימנע מלעשות זאת. מורכבות רבה מדי או שילוב של תמונות סותרות יכול לזרוק את הצופה ולערער את מטרת המותג שלך.

פשטות היא המפתח לעיצוב הלוגו שלך – לוגו מגוון יאפשר לך לשחק עם הגדלים שלו, לוגו פשוט יכול להיטמע בזיכרון של הלקוח בצורה ברורה, תהיה לו השפעה על הלקוח בידיעה על מה עליו לעשות הלאה.

הוספת יותר מדי לעיצוב עשויה להרוס את הקריאות וההכרה של המותג בלוגו שלך. אתה רוצה לוודא שהעיצוב שלך פשוט, נקי ובלתי נשכח.

 

פשוט מדי

טעות נוספת בלוגו שכדאי להימנע ממנה היא ללכת רחוק מדי עם הפשטות. אתה עדיין מנסה להעביר מסר די מורכב ללקוחות הפוטנציאליים שלך באמצעות לוגו אחד בלבד. אל תניח שהצופים שלך תמיד ימלאו את החסר.

אל תפחד להוסיף פרטים – אינך צריך הרבה כדי להעביר את ההודעה שלך. כל מה שנדרש זה כמה פרטים פשוטים בגופן, בצבע ובמרווח התמונה כדי להציג את הצהרת המשימה של העסק שלך.

 

עיצוב מועתק

אין הרבה שיחריב את העיצוב שלך מהר יותר מאשר העתקה של מתחרה מצליח יותר. בין אם זה מכוון ובין אם לאו, עיצוב בעל מראה דומה ללוגו של חברה אחרת יכול לחבל בניסיונות השיווק שלך. הקפד לבצע בדיקה מהירה של המתחרים הקרובים ביותר שלך לכל דגלים אדומים משמעותיים.

 

מונע על ידי מגמות

בסופו של דבר כל הטרנדים יבואו והולכים. בניית לוגו מעוצב היטב צריך להיות נצחי – אתה לא רוצה שיהיה לוגו מגושם ולא מעודכן אחרי כמה שנים.

להסתמך יותר מדי על טרנדים זו טעות גדולה עבור הלוגו שלך. במקום זאת, נסו להתמקד בזהות החזותית שלכם כעסק. מה אתה מנסה להגיע ללקוחות שלך? מי אתה כחברה ומה הערכים שלך?

דמוי של לוגו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לעסק
מצלמות
מצלמת אבטחה לבית עסק

מצלמת אבטחה מהווה את ההתראה הטובה ביותר, ולכן כל בית עסק מחויב לבצע רכישה של מצלמת אבטחה איכותית. במאמר