נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפול שנתי לרכב – מה מחליפים ואיך לא יעבדו עליכם

איש שיווק

יכול להיות שאתם נוהגים ברכב חדיש לגמרי, אולי גם ברכב ישן יותר.

בין אם כך או ככה, אתם תצטרכו בשלב מסוים להיכנס למוסך בכדי לבצע טיפולים שוטפים.

טיפול שנתי לרכב? הנה מה שצריך לדעת בנושא.

כל המידע בחסות צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי בריביות נמוכות.

אין ספק, מכוניות מצריכות ממכם גם תחזוקה. הן יכולות להוות עבורכם צעצוע, אולי רק אמצעי ניוד מנקודה X לנקודה Y. ככה או ככה, תצטרכו לתחזק את הרכב כמו שצריך בכדי להימנע מביקורים מיותרים במוסך השכונתי. מתכננים טיפול שנתי ברכב שלכם? אולי בכלל טיפול 15,000? אתם מהמקפידים ואתם מעדיפים לבצע טיפול כל 10,000 ק"מ? בכל מקרה, ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים חשובים לגבי תחזוקת רכבים בימינו. מאחר שהרכבים בעידן הזה מתקדמים יותר טכנולוגית, הטיפולים ברכבים האלו משנים גם הם. בואו נדבר על זה, הנה מידע מועיל בנוגע לתחזוקת רכבים.

 

מה חשוב לדעת על תחזוקת רכבים בעידן כה מתקדם טכנולוגית?

גם רכבים סטנדרטיים וגם רכב ביבוא אישי מצריכים תחזוקה נאותה. לפני שמציינים מה מחליפים בטיפול שנתי לרכב, חשוב לציין שהטיפולים האלו משתנים מרכב לרכב. בעוד שרכב מסוים יצריך ממכם רק החלפה של פילטר אוויר ופלאגים, רכבים אחרים יצריכו ממכם גם החלפת פילטר שמן והחלפת ברקסים.

בסופו של דבר, הרבה מכך תלוי גם באופי הנהיגה שלכם. אם אתם נוהגים מאוד פרוע ומרבים להשתמש בברקס, כמובן שאתם תצטרכו גם להחליף ברקסים בטיפול השנתי. בואו נגיד ככה, הבסיס הוא החלפת פילטר אוויר, פלאגים, שמן מנוע, מים ברדיאטור ולפעמים גם החלפת תושבות שונות.

 

האם כדאי לטפל ברכב לבד בחצר הבית?

בואו נגיד ככה, אם לא למדתם מכונאות, בימינו זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לטפל ברכבכם בחצר הבית לבד. רכבים כיום מצוידים בטכנולוגיות חדישות ובאמצעים דיגיטליים. ברגע שמתחילים לפרק חלקים ברכב חדיש, לעולם לא יודעים כיצד זה ייגמר ומה יפעל בצורה תקינה כשתחברו את החלקים חזרה.

במילים אחרות, אם לא למדתם מכונאות, פשוט תימנעו מטיפול במכונית שלכם לבד. עוד דבר שחשוב לזכור, אם יש צורך להחליף ברקסים ברכב במהלך הטיפול, מדובר בנושא בטיחותי. אל תתעסקו עם הברקסים ברכב אם אין לכם ניסיון במכונאות. חלילה, זה יכול להוביל למצבים שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה להתמודד מולם.

 

כמה עולה טיפול שנתי לרכב בממוצע?

כמובן שכל רכב יצריך טיפול בחלקים מעט שונים, ככה שהמחיר משנה מרכב לרכב. אבל באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע, טיפול תקופתי לרכב עשי לעלות לכם בין 650 ₪ ל-1,500 ₪ ומעלה. אם הרכב מאוד ישן, ייתכן שתצטרכו לייבא חלקים במיוחד עבורו, מה שכמובן יהפוך את הטיפול ליקר יותר.

בסופו של דבר, ישנם רכבים ישנים שתחזוקתם עשויה לעלות לכם לא מעט, ולו בגלל העניין של ייבוא חלקים שאינם זמינים בשוק.

 

האם רכבים ישנים מצריכים טיפולים תקופתיים יותר מרכבים חדישים?

האם ידעתם שרכבים חדישים מהניילון לא מצריכים טיפולים בשנתיים הראשונות? אם לא, אז הנה, חידשנו לכם משהו. כשרוכשים רכב חדש מהיבואן, כמו יבואן קפיטל מוטורס, למעשה אין צורך להתמודד בכלל עם הסוגיים של טיפולים תקופתיים בשנתיים הראשונות.

חשוב לציין, בחלק מהרכבים החדשים תהיינה אפשרות לפסוח על טיפול תקופתי רק במהלך השנה הראשונה על הכביש. מעוניינים לרכוש רכב חדש בתנאי ליסינג פרטי ועם ריביות נמוכות? בואו נדבר על 100% מימון למטרת רכישת רכבים בימינו, היכן הכי מומלץ לרכוש רכב חדש? ומדוע?

 

רכישת רכב חדש בחברת קפיטל מוטורס – מדוע מומלץ?

אם אתם מחפשים אחר סוכנות רכבים בעלת מוניטין רב שנים, אתם מחפשים אחר חברת קפיטל מוטורס. ואם אתם מחפשים אחר צוות של מומחים מעולם הרכב שמייעצים לפני רכישת רכב חדש, אתם מחפשים אחר קפיטל מוטורס גם כן. מעבר לאלו, סוכנות קפיטל מוטורס גם פורסת תנאי ליסינג אופטימליים ללקוחותיה.

תנאי הליסינג הטובים ביותר נמצאים בסוכנויות הרכב הכי טובות בארץ. כך יוצא למשל, שסוכנות קפיטל מוטורס מציעה ללקוחותיה רכישת רכבים חדשים בריביות נמוכות מהריביות הממוצעות בשוק. אם אתם צריכים ייעוץ נוסף לפני רכישת רכב, אנו נמליץ לכם על פנייה לצוות המומחים של הסוכנות הנ"ל.

 

כלי רכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
זוג בתמונה
קורקינטים חשמליים

רכישה של קורקינט חשמלי מהווה את הדרך הטובה ביותר להתנייד בסביבה עירונית, אולם חשוב להקפיד ולרכוש את הקורקינט רק