נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לקנות רכב חדש או רכב יד 2?

רכב יד שנייה

מתלבטים לגבי רכישת רכב חדש או יד שנייה? במאמר נציג את היתרונות והחסרונות של רכב חדש לעומת רכב יד שנייה, כך שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר בעבורכם – הן מבחינת מסגרת התקציב והן מבחינת הצרכים.

רכישת רכב – כיצד נגיע להחלטה הטובה ביותר?

רכישה של רכב היא רכישה משמעותית וכבדת משקל, לא רק בשל המחיר אלא גם בשל ההתאמה האישית הנדרשת לטווח הרחוק. לצורך רכישה של רכב, מומלץ ראשית כל לבחון לעומק את הצרכים שלכם, ולרשום אותם באופן מסודר. בנוסף, חשיבה על מסגרת התקציב היא הכרחית, לא רק בשל העובדה כי טווח המחירים בעבור רכבים  0 קילומטר או יד 2 יכול לנוע בין עשרות אלפי שקלים למאות, אלא גם בשל העובדה כי לעיתים רוכשים מבצעים חריגות משמעותיות מהתקציב, ולכן נוצר קושי בתשלום ההחזר. עם זאת, ניתן להוזיל בעלויות, כפי שנסביר כעת.

רכב יוקרה

רכישה של רכב חדש – יתרונות וחסרונות

רכישת רכבים 0 קילומטר יאפשרו לכם לרכוש רכב עם אחראיות מלאה, גם בעבור תיקונים במוסך, ולכן מדובר ביתרון משמעותי בעבור נהגים אשר מעוניינים לחסוך כסף, מבלי להתפשר על האיכות. באמצעות רכישת רכב אפס קילומטר תוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים רכב אמין וחזק אשר לא יספוג ירידת ערך משמעותית למשך שלוש שנים לפחות, ובנוסף תוכלו לבצע הזמנה של רכב חדש אפס קילומטר עם התאמות אישיות הן מבחינת רמת האבזור, בטיחות ואלמנטים נוספים אשר ניתנים לכם במסגרת הרכישה. עם זאת, ההתאמה האישית הניתנת יכולה לעלות באופן משמעותי את התשלום הסופי, ולכן יש לקחת זאת בחשבון. מומלץ ולבצע רכישה של רכב אפס קילומטר רק באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לבצע את ההתאמות הנדרשות, כפי שמציעה Big lease המתמחה בתחום מכירת רכבים חדשים עם אפס קילומטר, מזה שנים רבות ובהצלחה מרובה. לקבלת פרטים נוספים אודות רכבים 0 קילומטר, היכנסו לאתר של החברה לצורך רכישה.

רכישה של רכב יד 2 – יתרונות וחסרונות

לרוב, רכישה של רכב יד 2 היא זולה יותר מאשר רכב חדש 0 קילומטר, כאשר תהליך המכירה יכול להיות מהיר יותר מאשר רכישה של רכב חדש מהניילונים. אולם, אליה וקוץ בה: רכבים יד שנייה הם רכבים בעלי ערך כספי נמוך יותר בטווח הקצר והארוך, כאשר לעיתים מוכרים רכבים יד שנייה לאחר זמן קצר, כחלק מתרגיל של המוכר להיפטר מהרכב כתוצאה מתקלות אשר התגלו או תאונות דרכים אשר לא דווחו, פרקטיקה אשר לצערנו צוברת תאוצה בתחום של רכבים יד 2. בנוסף, ככל שיש יותר בעלויות על הרכב, כך ערכו יורד, ולכן אם אתם מעוניינים לרכוש רכב יד 2, מומלץ לבדוק היטב את מצבו של הרכב באמצעות מוסך מורשה.

בואו לראות את כל סוגי הרכבים באתר ביג ליס.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
זוג בתמונה
קורקינטים חשמליים

רכישה של קורקינט חשמלי מהווה את הדרך הטובה ביותר להתנייד בסביבה עירונית, אולם חשוב להקפיד ולרכוש את הקורקינט רק