נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השכרת מנופים מכניים – המדריך המלא

צוות עובדים

שימוש במנוף יכול להיות מכפיל כוח של ממש במגוון תחומים ואתרי עבודה. בין אם אתם עוסקים בגינון או בנייה, או פשוט צריכים מנוף כדי להעביר ציוד ייחודי מתוך הבית – כדאי לדעת כיצד לשכור מנוף. השכרת מנוף היא מאתגרת, מאחר ופעמים רבות קשה להגדיר בדיוק מהם הצרכים שלכם כלקוחות. מאמר זה נועד לסייע בכך, ולתת טיפים לשכירת מנוף בצורה יעילה, תוך מקסום הרווח.

 

איזה מנוף דרוש לכם?

השכרת מנוף צריכה להתבצע תוך מחשבה מקדימה על העבודות אשר אתם צריכים לבצע באמצעותו. יש מגוון של מנופים, כאשר לכל סוג מנוף תת סוגים אשר שונים זה מזה בכושר הנשיאה שלהם, ובמאפיינים נוספים. אם אתם מעוניינים במנוף עבור תובלה למשל, אתם זקוקים למנוף נייד אשר יכול להגיע אל הבית, ובעל זרוע ארוכה די הצורך כדי להיכנס אל החלון הרלוונטי. חשוב גם לדעת שחלק מהמנופים הללו מכילים אתר אחסון ייעודי, שעשוי לחסוך לכם את הצורך להזמין במקביל גם משאית תובלה. אם אתם זקוקים למנוף לשם ביצוע עבודות בגובה, עליכם לבחור במנוף עם אפשרות לחיבור סל ייעודי, המאפשר עיגון בטיחותי של כלל הפועלים. לכל עבודה מנוף מתאים לה, ועליכם לבחור אותו על פי הגובה הנדרש מהמנוף, ומשקל המטען הרלוונטי.

 

איך לדעת מהי החברה הטובה ביותר?

לאחר שהכרעתם בסוגיית המנוף המתאים לכם, עליכם לבחור את חברת ההשכרה המתאימה לכם ביותר. בחירה בחברת השכרה לא איכותית, מסכנת אתכם בעבודה רשלנית עם המנוף, אשר עשויה לגרום לכם נזקים אשר יעלו בהרבה על התועלת שלו. קודם כל, בחרו בחברה עם היסטוריה נקייה מבחינת תאונות עבודה, וניסיון ארוך שנים. המאפיינים הללו יסייעו לכם לדעת מהי רמת ההכשרה של מפעילי המנוף אותם מעסיקה החברה. לאחר מכן, עליכם לנסות לראות מהו המרחק של החברה מאתר העבודות. ניוד של מנופים הוא פעולה איטית ביותר, בשל המשקל הגדול שלהם, וכל זמן נוסף בו המנוף נוסע על הכביש בדרכו אליכם הוא זמן עבודה עליו עליכם לשלם. לבסוף, נסו לבדוק מהו ניסיונה של החברה בעבודה הספציפית עבורה אתם משכירים את המנוף, מאחר והניסיון של המפעיל בתחום יכול לחסוך זמן עבודה וטעויות.

 

כיצד להתכונן להגעת המנוף?

ההכנה להגעת המנוף היא חיונית כדי לשמור על בטיחות העובדים האחרים באתר, וכדי לאפשר פריסה מהירה שלו וחיסכון בזמן. עליכם לבדוק האם המנוף ששכרתם זקוק לקרקע שטוחה או קשיחה, ומהו גודל השטח אותו הוא תופס. בדקו כמובן האם קיימות תקנות בטיחות המחייבות אתכם באתר העבודות. תקנות אלו יכולות לכלול פינוי של כלל העובדים הלא רלוונטיים, הכנת צוות שיסייע למפעיל המנוף על הקרקע, וכמובן תכנון מפורט של העבודות כדי למנוע התנגשות בין עבודת המנוף לפעולות אחרות המתבצעות באתר.

עבודה עם מנוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
זוג בתמונה
קורקינטים חשמליים

רכישה של קורקינט חשמלי מהווה את הדרך הטובה ביותר להתנייד בסביבה עירונית, אולם חשוב להקפיד ולרכוש את הקורקינט רק