נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3  שאלות שצריך לשאול לפני ששוכרים שירות של קוסם

מסיבת יום הולדת

שמענו לאחרונה על לא מעט אירועים בלתי נשכחים שבהם הופיע קוסם. אנחנו יודעים מה אתם חושבים, שמדובר באירועים בלתי נשכחים מהפן החיובי, פשוט כי קוסם מעביר חוויות ייחודיות שאף מפעיל אחר לא יכול להעביר. אבל האמת היא, שאנחנו מתכוונים דווקא לחוויה בלתי נשכחת מהצד שהמארח של האירוע היה רוצה לשכוח. 

יש לכם אירוע בקרוב ואתם מתכננים להזמין קוסם? רגע לפני שתזמינו אותו, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן ריכזנו עבורכם את 3 השאלות שאתם חייבים לשאול את הקוסם רגע לפני שאתם מזמינים אותו לאירוע הבא שלכם כדי שלא תגלו שעשיתם טעות.

האם יש לך ניסיון בתחום?

נניח שאתם צריכים לעבור ניתוח חשוב, לא כזה שעלול  לסכן את החיים שלכם, אבל ניתוח, בסיסי. הייתם הולכים סתם כך אל רופא וקובעים תור לניתוח מבלי לבדוק את הרקע והניסיון שלו? סביר להניח שלא. לכן, אתם צריכים לעשות את אותו הדבר רגע לפני שאתם שוכרים את שירותיו של קוסם. עליכם לבדוק אם יש לו ניסיון בתחום.

הרי אתם לא רוצים לגלות ביום המופע, שמדובר בקוסם מתחיל, כזה שמציין בפניכם בגאווה שאתם האירוע הראשון שלו והוא מתרגש מאוד מהמעמד.אתם צריכים להיות בטוחים שהקוסם שמגיע אליכם ידע להעביר את הקסמים באופן הטוב ביותר. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להיות בטוחים שיש לו ניסיון רב בתחום. חשוב שתהיו מודעים לזה ושתפעלו בהתאם.

האם הופעת בעבר מול קהל בגילאים כמו שיהיו אצלנו?

זה לא מספיק לשאול את הקוסם אם יש לו ניסיון. אתם צריכים גם לברר אם יש לו ניסיון בהופעה אל מול קהל כמו שלכם. אם למשל אתם מחפשים קוסם ליום הולדת של ילד בן 4, אתם צריכים לוודא שאתם מזמינים קוסם שהופיע בעבר מול ילדים בגיל זה.

הרי אתם לא רוצים לגלות ברגע האחרון, שהזמנתם קוסם למבוגרים, כזה שאין לו בכלל גישה לילדים.שימו לב, מדובר בשאלה חשובה מאוד, תמיד צריך לציין את גיל הנוכחים בקהל. גם במקרים שבהם מדובר בקהל רב גילאי.

האם יש לך טלפונים של ממליצים?

חשוב מאוד שתבדקו עם הקוסם שלכם לגבי ממליצים. אפשר להסתפק ב-2 או 3 ממליצים, להתקשר אליהם ולשמוע איך הם חוו את המופע של הקוסם. אם מסיבה כלשהי, אתם לא מסתמכים על ממליצים, אתם תמיד יכולים לבדוק אם נכתבו עליו ביקורות ברחבי הרשת. ניתן לבצע את החיפוש באמצעות אחת או יותר מהאפשרויות הבאות:

  1. באמצעות חיפוש בגוגל, קריאת ביקורות בלשונית "ביקורות" ובירור אודות הדירוג שניתן לו על ידי לקוחות קודמים
  2. באמצעות פרסום פוסט בקבוצות ייעודיות בפייסבוק
  3. באמצעות חיפוש אחר פוסטים קיימים ברחבי הפייסבוק

אלו היו 3 השאלות שאנו ממליצים לכם בחום לשאול את הקוסם לפני האירוע.

של קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מומלץ
האם יש חלוקת מתנות במופע?

הענקת מתנות הפכה למסורת פופולרית במופעים ואירועים רבים. בין אם מדובר בפריט קידום מכירות קטן או מתנה גדולה ומשמעותית