נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לומדים ונכנסים לתחום אמנות החושים?

אמנות חושית

אמנות החושים, קריאת המחשבות והאשליות, כבשה את הקהל במהלך מאות שנים. אמנות חושים דורשת שילוב ייחודי של מיומנויות, ביניהן פסיכולוגיה, כריזמה ועוד. אז בין אם אתם רוצים לארח חברים ולספק להם בידור לערב או לעלות לבמה כפרפורמרים מקצוענים- הדרך להפוך לאמן חושים מתחילה בהבנת יסודות המלאכה ופיתוח הסגנון הייחודי לכם. במאמר זה נסקור את כל הצעדים בהם אתם צריכים לנקוט כדי להפוך לאמני חושים

 

1. ללמוד את יסודות הפסיכולוגיה

המון מהטריקים של אמני חושים מבוססים על הבנה של אופן פעולת המוח האנושי. ככל שתכירו טוב יותר את דפוסי המחשבה של בני האדם- כך תוכלו להפוך לאמני חושים טובים יותר. לימוד יסודות הפסיכולוגיה ייתן לכם בסיס ראשוני למופע שלכם ויעזור לכם להבין כיצד ניתן לתמרן את מחשבותיהם של אנשים בקהל.

 

2. ללמוד מהגדולים ביותר

כמו בהמון מקצועות אחרים, אחד הדברים שמומלץ לעשות בהתחלה הוא לצפות במופעים של אמני חושים מפורסמים וללמוד מהם איך מופע אמור להיראות, איזה טריקים שונים ישנם וכו'. התבוננו היטב בביצועים שלהם ולימדו מהטכניקות. נסו לנתח כיצד הם משתמשים בפסיכולוגיה, קריאת שפת גוף, הסבת תשומת הלב ועוד כדי לייצר את האשליות שבמופע. באמצעות צפייה בשלל דוגמאות למופעים תוכלו להתחיל להכין את המופע שלכם.

 

3. ללמוד את הטריקים הבסיסיים

אומנות חושים היא סוג של קסם, וכמו כל טריק של קוסמים- מדובר באומנות שדורשת תרגול וחזרה בכדי להיות מיומנים בה. מומלץ להתחיל מללמוד את הטריקים הפשוטים ביותר, כגון תרגילי זיכרון. לאט לאט תוכלו להתקדם הלאה לאשליות מורכבות ומסובכות יותר.

 

4. ללמוד לעמוד מול קהל

אומנות חושים היא אומנות שניתן לבצע רק מול הקהל ובאמצעותו. אחד הדברים שהופכים אמני חושים למוצלחים ומבוקשים בתחומם הוא הדרך שבה הם עומדים מול הקהל, הכריזמה שלהם ויכולת הבידור שלהם. על כן מומלץ לשפר את יכולות התקשורת עם קהל ואנשים זרים.

 

5. לתרגל, לתרגל ולתרגל

המפתח להצלחה בכל תחום פחות או יותר הוא תרגול עקבי ומתמשך. דבר זה לא שונה באומנות חושים- בין אם אתם מופיעים מול קהל חי או מול המראה שלכם- מומלץ לתרגל את כל הטריקים והאשליות כמה שיותר עד שהן הופכות למלוטשות ובלתי ניתנות לכשלון.

 

6. ליצור את הסגנון שלכם

בסוף מה שיבדיל אתכם מאמני חושים אחרים הוא הפרסונה שתייצרו לעצמכם. נסו לפתח את האינדיבידואליות שלכם, בין אם בקטעי המעבר, בטריקים עצמם או בדרך שאתם נראים כשאתם עולים אל הבמה.

 

7. התחילו להופיע ולפרסם את עצמכם

אם אתם רוצים להופיע מול קהל, הגיע הזמן לבצע את המופע שלכם. כדי להיכנס אל התחום אתם מוזמנים להשתמש בעמודי הרשתות החברתיות, לפרסם מפה לאוזן, או לפנות באופן יזום לחברות וארגונים שונים.

אמנות חושית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מומלץ
האם יש חלוקת מתנות במופע?

הענקת מתנות הפכה למסורת פופולרית במופעים ואירועים רבים. בין אם מדובר בפריט קידום מכירות קטן או מתנה גדולה ומשמעותית