נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קוסם ליום הולדת בירושלים

קוסם

ירושלים היא עיר יפה ומיוחדת, יש בה אווירה יוצאת דופן שלא קיימת כנראה בשום עיר אחרת בישראל, ואולי בעולם כולו. האווירה הרוחנית ששורה על העיר, מתאימה מאוד לעולם הקסמים והטלפתיה, עולם אפוף מסתורין ואשליה המייצר סקרנות ויוצר אווירה.

במידה ויום ההולדת שלכם או של ילדכם מתקרב, כדאי לכם לחשוב להזמין אמן קסמים למופע עוצר נשימה, מצחיק ואחר. קוסם ילדים ייתן לכם מענה שלם ליום ההולדת ויסיר דאגה מלבכם, אמן טלפתיה למבוגרים, ייצר אווירה מיוחדת והרבה מאוד צחוק בריא.

 

יום הולדת לילדים

במידה וילדכם הנו בגיל הנע בין 4 ל- 11 מומלץ מאוד להזמין לחגיגת יום ההולדת שלו קוסם ילדים מקצועי, שיקיים מופע קסמים מפתיע ויוצא דופן. מופע קסמים לילדים משלב הפתעות רבות, קטעים בהם שפן נשלף מכובע במקביל לילד שפתאום מרחף באוויר ללא מגע יד אדם או מכשיר שמסייע לו.  קוסם מקצועי יגיע עם מערכת הגברה המתאימה לגודל האירוע ולצרכי המופע, הוא יביא עמו פרסים ויוכל לקיים בסיום המופע סדנת קסמים קצרה.

 

מדוע דווקא קוסם?

קוסמים יכולים להתאים את תכני המופע שלהם לכל גיל כמעט על ידי הורדה או שינוי של קטע מסוים. לעיתים על ידי שינוי המלל של הקטע, ניתן להתאימו לשכבת הגיל המדויקת. חשוב לציין, בעשור האחרון נחשפו הילדים לסדרת ספרי וסרטי הארי פוטר, דבר שגרם להם להתעניין ולהתעסק בנושא הקסמים.

בנוסף, קוסמים משלבים במופעים שלהם את הקהל ומבצעים יחד עם מתנדבים חלק נכבד מקטעי המופע, עובדה זו מעצימה את הנאתם של הילדים מהמופע והיא גם מעלה את רמת המתח החיובי בקרב הילדים.

 

הערך החינוכי

קוסמים דואגים לשתף את ילד יום ההולדת בחלקים מהמופע, אלמנט זה מעצים מאוד את החוויה של בעל השמחה וממקם אותו ללא ספק, כמו שצריך, בלב ליבו של האירוע, כשכל תשומת הלב עליו. בנוסף, חשוב לציין, מופע קסמים מעודד את פעילות המוח של הילדים היות והם מנסים להבין כיצד הקוסם מצליח לבצע את הקטעים שהוא עושה. מופע קסמים מפתח את דרך החשיבה של ילדים ומלמד אותם להתבונן על דברים מנקות מבט מעט שונה.

 

כמה זה יעלה לכם?

המחיר של קוסם למופע באירוע יום הולדת בירושלים מתחיל בסכום של 1400 שקלים ויכול להאמיר עד לסכום של 1800 שקלים. הפערים במחירים נובעים הן ממחיר התחלתי שונה בין קוסם לקוסם, והן כתוצאה מתוספות של אלמנטים כמו בועות סבון, הפתעות משודרגות, או צילום ווידאו ועריכה לתקציר מעובד של מסיבת יום ההולדת.

 

כיצד מוצאים קוסם טוב ליום הולדת?

ישנן שתי דרכים טובות למצא קוסם טוב למסיבת יום הולדת בירושלים האחת, באמצעות המלצה של חבר קרוב או בן משפחה שסומכים על דעתו והשנייה, המלצה מנציג של אגודת הקוסמים בישראל.

 

סיכום

קוסם ליום הולדת בירושלים זה רעיון מצוין, ילדי יום ההולדת יהיו מאוד מרוצים ואתם תרוויחו אירוע מיוחד, מהנה ובעל ערכים חינוכיים.

קוסם ילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מומלץ
האם יש חלוקת מתנות במופע?

הענקת מתנות הפכה למסורת פופולרית במופעים ואירועים רבים. בין אם מדובר בפריט קידום מכירות קטן או מתנה גדולה ומשמעותית