נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה גורי כלבים אוכלים?

גור

אין רגע יותר מרגש ונהדר מהרגע שבו הבאתם גור כלבים מתוק וקטן הביתה והילדים שלכם כל כך שמחים וקופצים מרוב אושר והתרגשות ענקית. גור כלבים קטן, בדומה מאוד לתינוקות בני אדם זקוק לתשומת לב ואהבה גדולה אך גם לתזונה נכונה ומאוזנת אשר כוללת את כל המרכיבים החיוניים שיסייעו לו כדי שיתפתח ויגדל להיות הכלב הבוגר שהוא צריך להיות.

 

אם לא יודעים מה לקנות, שואלים ומתייעצים, לא לוקחים סיכונים

גור כלבים קטן בן כמה חודשים שנמצא אצלנו זקוק בראש ובראשונה למזון ושתייה. עם השתייה אין בכלל ספק, מדובר רק בקערת נירוסטה עם מים נקיים אך באשר למזון אם אינכם בטוחים מה לרכוש בגלל המגוון הרחב על המדפים, אפשר לשאול ולהתייעץ. בכל חנות לחיות מחמד יש אדם אחד לפחות שיש לו ידע עשיר וניסיון עם גורים מכל הגזעים ולכן דבר ראשון נציין את גזעו של הגור הקטן וגילו ולאחר מכן נתאים לו את המזון הטוב ביותר עבורו.

 

מה ההבדל בין אוכל של גורים לבין אוכל של כלבים בוגרים יותר?

ההבדל בין אוכל לגורים לאוכל של כלבים בוגרים הוא משמעותי בהחלט שכן אוכל לכלבים גורים מכיל בתוכו את הכמות המומלצת והמאוזנת ביותר של רמות האנרגיה – הקלוריות, החלבון מן החי והצומח, ויטמינים ומינרלים ועוד מרכיבים חשובים להתפתחות התקינה של הגור וחיזוק המערכת החיסונית שלו. חשוב לבהיר נקודה חשובה מאוד – לא מאכילים גורי כלבים במזון רגיל, בשאריות מזון שלנו משום שהוא רק יכול לגרום לגור השמנת יתר במקרה הטוב לכאבי בטן, הקאות שלשולים במקרה הלא טוב, ולכן יש צורך בלהקפיד רק על תזונה נכונה וטובה.

 

אילו מרכיבים חשובים שיהיו במזון של גורים?

גורים גדלים מאוד מהר ובשל ההתפתחות המואצת שלהם חשוב מאוד שהם יקבלו את צורכי האנרגיה והחלבון המתאימים במהלך התפתחותם. לכן, חשוב לוודא, כי רמת האנרגיה במזון גורים יהיה לפחות כ- 4000 קלוריות לקילוגרם אחד. מזונם יהיה חייב להכיל חלבון מן החי, עוף ובשר אך גם חלבונים מן הצומח. כמו כן מינון הארוחות חייב להיות כמה פעמים ביום אך בכמויות לא גדולות כדי שלגור יהיה קל לאכול. הגור עדיין קטן ועדיין מתקשה ללעוס ולאכול בחופשיות ולכן חייבים לתת תשומת לב לכמות הארוחות ביום.

 

לסיכום

אם אינכם בטוחים איזה מזון הכי מתאים לגור הקטן שלכם תוכלו כאמור להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון ב – חנות לחיות הקרובה אליכם. כמו כן תוכלו למצוא מידע נרחב אודות הגור שלכם באתרי האינטרנט השונים ובפרט באתרים ייעודיים למזון כלבים לגזעים ספציפיים. בכל מקרה אל תתפתו לתת לגור לקק כל מיני מוצרי חלב שיכולים רק לגרום לו לסבל, גם שאריות מזון כמו קציצות בשר מבושלת אינן הכרחיות בשלב הזה.

חיית מחמד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חתול
כיצד בוחרים חול לחתול?

בחירה של חול לחתול שלכם עשויה להישמע מסובכת במידה ומבצעים אותה בפעם הראשונה. כך אנחנו חשבנו ובסופו של דבר