נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הסודות שכדאי לדעת על חנות חיות ברמת גן

כניסה לחנות

אם אתם אוהבים בעלי חיים ויש לכם בבית בעלי חיים, אתם בטח גם מגיעים מדי פעם לחנות החיות שלכם, או נכנסים לאתר כדי לקנות מה שצריך עבור החברים החמודים ביותר במשפחה.

כדי לבחור את הטוב ביותר עבורם, את מוזמנים להיעזר במדריך הקצר הזה, שיסביר לכם איך לעשות את הבחירות הטובות ביותר.

 

6 טיפים שימושיים על קניות בחנות חיות ברמת גן

  1. אל תתבישו לשאול – בין אם יש לכם חיית מחמד בפעם הראשונה בחיים ובין אם אתם פשוט מתמודדים עם מצב חדש ובעייתי – עובדים בחנות חיות איכותית יכולים לענות לכם על מגוון שאלות, החל בנושאים בריאותיים וכלה בנושאי התנהגות ואילוף, בתנאי שלא מדובר בבעיה המצריכה בדיקת וטרינר.
  2. בחרו את המותג המתאים ביותר לבעל החיים שלכם – גם אם אתם לקוחות קבועים של חנות חיות ברמת גן, זכרו שבחירת מותג מוכר אינה רק עניין שיווקי. מותג מוכר, ברוב המקרים נתון תחת פיקוח מחמיר יותר ולכן מקפיד גם על ייצור איכותי ושימוש בחומרי גלם טובים. לכן, כדאי לבחור מוצרי מזון שמגיעים מיצרן מוכר ואמין.
  3. אוהבים להביא את בעלי החיים שלכם אתכם לקניות בחנות החיות? שימו לב – כלבים נוטים לאכול כל מה שהם מוצאים על הרצפה, אבל אפילו בתוך חנות החיות זה לא תמיד כדאי. מזון שמתגלגל על הרצפה עשוי להיות מלא בחיידקים ובשאר אורחים לא רצויים ובלתי נראים, שנדבקו אליו מהרגע שהוא יצא מהשקית וממש לא כדאי שהכלב שלכם יאכל אותו.
  4. גם בעלי חיים קטנים זקוקים לבית – נושא אימוץ חתולים וכלבים הוא נושא מוכר וידוע בישראל, אבל כמה מכם יודעים, שגם אוגרים, שרקנים ואםילו מינים של תוכים זקוקים לאימוץ? לא מעט חנויות מחזיקות בעלי חיים קטנים למכירה, שהגיעו מבתים של אנשים שלא רוצים אותם יותר. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מגיעים לחנות החיות שלכם.
  5. גם חיות יודעות שתקציב צריך לתכנן – החלטתם להביא הביתה בעל חיים? נפלא! עכשיו קחו בחשבון את כל הדברים שהוא עשוי להזדקק להם, כמו כלוב, כלים לאוכל ולמים, אביזרים נלווים נוספים ובדקו שאכן דאגתם מראש לכל התקציב הדרוש, רגע לפני שתקחו אתכם את בעל החיים החמוד הביתה.
  6. אימוץ במקום שופינג – בעלי חיים זקוקים לבית ולמשפחה שתדאג להם. אז אם אתם מחפשים חבר טוב חדש, בבקשה בדקו קודם בכלביה המקומית אם יש כלבים וחתולים שמחפשים בית, רגע לפני שאתם קונים בעל חיים גזעי ויקר, שודאי ימצא בקלות בית, גם אם לא יהיה זה הבית שלכם.

 

לסיכום – חנות חיות ברמת גן, לא מה שחשבתם

חנות חיות מציעה אמנם ציוד ומזון לבעלי חיים אבל היא יכולה להיות גם הרבה יותר מזה – חנות חיות איכותית מציעה גם ייעוץ, שיעזור לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לבעלי החיים שלכם, מחזיקה גם בעלי חיים, הזקוקים לאימוץ ומקפידה לעבוד מול וטרינרים מוסמכים, שעוזרים לה לעבוד בצורה מקצועית ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.

זכרו שבחירה חכמה של חנות חיות, יכולה להשפיע גם על איכות החיים של חיות המחמד שלכם.

חתול רץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
גור
מה גורי כלבים אוכלים?

אין רגע יותר מרגש ונהדר מהרגע שבו הבאתם גור כלבים מתוק וקטן הביתה והילדים שלכם כל כך שמחים וקופצים

חתול
כיצד בוחרים חול לחתול?

בחירה של חול לחתול שלכם עשויה להישמע מסובכת במידה ומבצעים אותה בפעם הראשונה. כך אנחנו חשבנו ובסופו של דבר