נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 דרכים להוציא אנרגיה לכלב

כלבים גדולים

יש לכם כלב אנרגטי שמוציא אתכם מדעתכם בלילה? או שהכלב שלכם נוטה לרוץ ברחבי הבית, מה שמוביל לנזק של הרהיטים? גם אם זה מסיבות הקשורות בכם וגם אם זה לטובת הכלבלב – חשוב להוציא אנרגיה לכלב שלכם ולאפשר לו לשחרר את האופי החייתי שלו אחת לכמה זמן. אז איזה דרכים הן טובות לשמירה על רמת האנרגיה של הכלב?

 

טיולים ארוכים

כולם יודעים שטיול עם כלבים הוא הכרחי לעשיית צרכים, אבל מדובר גם בדרך משמעותית להוציא להם אנרגיה, במיוחד בכל הנוגע אל כלבים גדולים. אם אתם רגילים להוציא אותם לטיול בוקר ולטיול ערב, הקפידו שאחד מהם יהיה ארוך יותר. חצי שעה בפארק בערב יכולה לעזור להם להוציא אנרגיה לקראת זמן השינה של בני המשפחה בבית. בסופי שבוע אפשר אף לקחת אותם לטיולים ארוכים יותר- דבר שיכול להספיק להם אפילו לכמה ימים קדימה מבחינת אנרגיה.

 

זמני משחק מוגדרים בבית

כלבים אוהבים לשחק, ולפעמים גם אנחנו נהנים לשחק איתם. לרוב אתם יכולים להיות די פאסיביים במהלך המשחק והכלב יכול להיות אקטיבי מאוד. אם אתם רואים שהכלב שלכם אנרגטי או עצבני במיוחד, נסו לזרוק לו צעצוע שהם ירצה להחזיר לכם. אחרי עשרים דקות כאלה אנחנו מבטיחים לכם שהכלב יהיה רגוע יותר. מומלץ להקפיד על זמני משחק קבועים במהלך השבוע כך שהכלב יצפה להם.

 

משחק עם כלבים אחרים

עם כמה שכלבים אוהבים לשחק עם הבעלים שלהם- הם אוהבים גם לשחק עם בני מינם. אם יש לכם אפשרות כזאת, נסו לקבוע עם בעלי כלבים אחרים פגישות משותפות. בין אם זה הליכות או שהייה בבית של מישהו אחר- הכלבים ידעו להעסיק את עצמם יחדיו ויוציאו את כל האנרגיה העודפת שלהם אחד עם השני. בנוסף, דבר זה יהפוך את ההליכות המשותפות שלכם למעניינות יותר!

 

להרשות לכלב לרחרח

לעיתים אנחנו מושכים את הכלב שלנו כל פעם שהוא עוצר לרחרח חתיכת דשא או פיסת אוכל. לפעמים זה לא הדבר הנכון לעשות- ודווקא לאפשר לכלב לרחרח מסביב יעזור לו להוציא את כל הסקרנות והאנרגיה שלו החוצה. כמובן אסור לתת לו לאכול דברים מסוכנים מבחוץ, אבל אם תאפשרו לו להיעצר מדי פעם דבר זה יכול לענות על הצרכים שלו ולהפוך אותו לרגוע יותר.

 

להחליף את מסלולי ההליכה

לפעמים, כל מה שכלב צריך בשביל להוציא אנרגיה זה גירויים חדשים. לכן חשוב להקפיד מדי פעם לשנות את מסלול הטיול הקבוע שלכם. הכלב שלכם יתלהב מכל פינה ופינה, יהיו לו מראות וריחות חדשים לחקור והוא יוציא אנרגיה פיזית ומנטלית.

 

חטיפים וצעצועי לעיסה

גם לעיסה יכולה להיות פעולה שמוציאה אנרגיה! העניקו לכלב שלכם עצם מיוחדת או חטיף קשה והם יעסיקו את עצמם לאורך זמן- ולעיתים יירדמו מיד אחר כך…

כלבים גדולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
גור
מה גורי כלבים אוכלים?

אין רגע יותר מרגש ונהדר מהרגע שבו הבאתם גור כלבים מתוק וקטן הביתה והילדים שלכם כל כך שמחים וקופצים

חתול
כיצד בוחרים חול לחתול?

בחירה של חול לחתול שלכם עשויה להישמע מסובכת במידה ומבצעים אותה בפעם הראשונה. כך אנחנו חשבנו ובסופו של דבר