נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד בוחרים מרחיק יונים?

דוחה יונים

בחירת מרחיק יונים איננה דבר פשוט. לפני שאתם מזמינים אחד כזה לביתכם כדי לבדוק את המצב ולראות מה ניתן לעשות, יש לוודא כי מרחיק היונים הוא בעל רישיון מטעם המדינה ועבר את כל מבחני ההסכמה הרשמיים. בנוסף לכך, ההמלצה הגורפת היא לבחור במרחיק יונים עם עבר מקצועי, שהעניק שירות מצוין לאחרים וניתן להסתמך על עבודתיו הקודמות. מהן הדרישות לבחירת מרחיק יונים ומה עליכם לוודא לפני הזמנתו לביתכם? במאמר זה נרחיב לכם על הכל. 

 

בעיית יונים בבית

לפני שאתם מזמינים מרחיק יונים, בצעו בדיקת הערכה לבית ובדקו מה שורש הבעיה. כמובן שבזמן שתזמינו מרחיק יונים, איש המקצוע ידע בדיוק מה הנקודה שגורמת למשיכת היונים, אבל בתור האנשים שהנכס שלהם נפגע על ידי יונים – צריכים לדעת גם כן מאיפה נובע מקור הגורם לכך.

המקומות הנפוצים ביותר שיונים נמצאות בהן הם לרוב חדר הכביסה, מרפסת שירות, מרפסת חיצונית, עליות גג ומקומות קטנים ודחוסים נוספים. המקומות הקטנים הללו הם פתרון מצוין עבור יונים שמעוניינות לבנות קן.

 

תקנות עבודה בגובה

מאחר ורוב עבודות הרחקת היונים מבוצעות בגובה רב, כמו על הגג, המרפסת וכן הלאה, לפני כ-15 שנים נכנסו לתוקף תקנות חדשות לעבודה בגובה. לפי התקנות משנת 2007, יש חובה בהכשרה ייעודית על מנת לבצע את אותן העבודות בגובה. שימו לב כי מרחיק היונים מורשה לבצע עבודות בגובה, שכן לא יקרה משהו חס וחלילה, לא למרחיק ולא לכם.

מומלץ לוודא עם החברה או המרחיק שהזמנתם כי קיימים ביטוחים שמתאימים לאותן תקנות ולמקרים של נזק פיזי או נזק חומרי. כמובן שאותן התקנות והחוקים חלים גם על עבודות סנפלינג באוויר.

 

אחריות הרחקת יונים

ביצוע הרחקת יונים יכולה להתבצע אך ורק על ידי מרחיק מוסמך או עובד מטעמו בחברה. אנשי מקצוע בתחום מרחיקי היונים לרוב יבטיחו אחריות שנמשכת בין 3 עד 10 שנים לכל היותר. ההמלצה הגורפת היא לבחור באנשי מקצוע ובחברה ותיקה שהעניקה כבר אחריות לאורך זמן וגם מימשה את האחריות.

בנוסף לכך, בדקו גם עם אנשים אחרים שעבדו איתם כדי לבדוק האם עבודתם אכן מהימנה. אין דבר בלבקש שמות של לקוחות ולבדוק עבודות קודמות כדי לוודא שאכן ההרחקה שהם מבצעים היא משתלמת ואיכותית.

 

הרחקה וגם הדברה

הרחקת יונים כוללת בתוכה גם הדברת טפילי יונים. לאחר הרחקת היונים, יש להדביר ולנקות את הכינים והטפילים של היונים שמזיקים לאדם. זו הדברה לכל דבר ויש לבצע אותה באמצעות תכשירים שאושרו על ידי המשרד לאיכות הסביבה. מרחיק היונים שאתם מזמינים צריך להיות גם בעל רישיון להדברה, שיש לבצע לאחר ההרחקה.

רישיון להדברה מוענק על ידי המשרד לאיכות הסביבה, זאת לאחר מבחנים והתמצאות בקרב החומרים שעלולים להיות מאוד מסוכנים לאדם.

דוחה יונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
הקיץ הקרוב
כך תבלו את הקיץ הקרוב!

ככל שעונת הקיץ מתקרבת, ההורים כבר מתחילים לתכנן כיצד לשעשע ולהעסיק את ילדיהם במהלך ההפסקה הארוכה. למרבה המזל, בישראל